dnes je 16.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 45/ME/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dunajská Streda
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305383
Hlavná 50/16, 92901 Dunajská Streda

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Dunajská Streda
Telefón: +421 903520052 Fax: +421 315903941
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dunstreda.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445718
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 45/ME/2022
Hlavný kód CPV
72421000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výber dodávateľa na zabezpečenie vývoja mobilnej aplikácie pre OS Android /iOS pre odpadový manažment s centrálnym senzorickým systémom, v tom: 1)zber dát ako podklad pre vývoj aplikáciebalík1 2)konzultačné služby vývoja aplikácie Smart Waste managementbalík1 3)vývoj aplikácie, implementácia a údržba senzorovbalík1 4)dátové službybalík1 5)senzory do kontajnerov vrátane montážeks77 v rámci projektu: Názov projektu: Digital Village Akronym: DigiVil Kód žiadosti v MS: NFP305010Z513 Kód projektu v MS: 305011Z513 Predmet obstarávania je financovaný z nenávratného finančného príspevku Programu cezhraničnej spolupráce Interreg: Program spolupráce: Interreg V-A Slovenská republika Rakúsko, Spolufinancovaný fondom: Európsky fond regionálneho rozvoja, Prioritná os: 1. Prispievanie k inteligentnému cezhraničnému regiónu Investičná priorita: 1b Podpora investovania podnikov do výskumu a inovácií a vytváranie prepojení a synergií medzi podnikmi, centrami výskumu a vývoja a vysokoškolským vzdelávacím prostredím, najmä podpora investovania do vývoja produktov a služieb, prenosu technológií, sociálnej inovácie, ekologických inovácií, aplikácií verejných služieb, stimulácie dopytu, vytvárania sietí, zoskupení a otvorenej inovácie prostredníctvom inteligentnej špecializácie za podpory technologického a aplikovaného výskumu, pilotných projektov, opatrení skorého overovania výrobkov, rozšírených výrobných kapacít, prvej výroby, najmä v základných podporných technológiách, a šírenie technológií na všeobecný účel Špecifický cieľ: Posilnenie spolupráce kľúčových aktérov v regionálnom inovačnom systéme s cieľom zlepšenia prenosu poznatkov, budovania kapacít a spoločných rámcov, spoločných výskumných a inovačných činností a spoločných výskumných zariadení Popis predmetu zákazky: Aplikácia pre inteligentné inovatívne riešenie odpadového manažmentu - Vývoj mobilnej aplikácie pre OS Android/iOS, pre odpadový manažment s centrálnym senzorickým systémom (definovaný nižšie) - Administratívne rozhranie cez web. - Aplikácia musí mať otvorený zdrojový kód (open source) s možnosťou pridávania vrstiev pre ďalšie subjekty (mestá, obce). - Aplikácia musí obsahovať základnú vrstvu pre rozmiestnenie senzorických jednotiek centrálneho senzorického systému na monitorovanie, zber a spracovanie údajov o odpadovom manažmente. - Aplikácia musí obsahovať administratívne rozhranie pre prístup k dátam a manažment aplikácie, možnosť editácie a manažmentu prístupov, nastavení. - Aplikácia musí obsahovať komunikačnú časť pre komunikáciu s centrálnym senzorickým systémom databázou údajov. - Aplikácia by mala byť kompatibilná so systémom GIS mesta Dunajská Streda. - Aplikácia musí spracovávať dáta o odpadovom manažmente za jednotlivých obyvateľov, resp. rodiny, ktorým bude priradený čip na prístup ku kontajnerom - Jazykové verzie aplikácie budú v troch jazykoch slovenčina/maďarčina/angličtina, preklad do maďarského, resp. anglického jazyka zabezpečí verejný obstarávateľ. - Aplikácia musí byť prehľadná, naplnenosť kontajnerov musí byť farebne rozlíšiteľná aj s číselným údajom pre ľudí s farebnou citlivosťou. Aplikácia bude schopná približne vyhodnotiť separovanie jednotlivých bytov aj čo do výšky objemov vyseparovaného odpadu, na základe dát z uzamykateľných zámkov. Aplikácia bude spolupracovať s dátami od uzamykateľného systému, ktoré bude poskytovať dodávateľ uzamykateľného systému kontajnerov. Tieto budú napĺňané dávkovo, pravidelne podľa dohody s dodávateľom. Formát dát určí dodávateľ uzamykateľných kontajnerov. Konverziu dát do aplikácie, resp. modul zabezpečí výrobca aplikácie, plnenie dátami budú zabezpečovať pracovníci úradu. - Aplikácia musí mať aj back-end riešenie s lokalizácou do slovenského jazyka.Back-end riešenie umožňuje sledovanie programu a dát na PC pracovníkmi mesta, najmä ohľadom možnosti optimalizácie zberu odpadu a možnej analytike dát, ktoré budú plynúť z aplikácie.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 115 175,50
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A.Osobné postavenie: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Ich splnenie uchádzač alebo každý člen skupiny dodávateľov voči verejnému obstarávateľovi nepreukazuje. Verejný obstarávateľ si splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) overí: v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/zoznam-hospodarskych-subjektov-45e.html) alebo ekvivalentný zoznam v krajine sídla uchádzača, v Obchodnom registri Slovenskej republiky (webový portál www.orsr.sk) alebo ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača, v Živnostenskom registri Slovenskej republiky (webový portál www.zrsr.sk) alebo ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača, v RPO (Register a identifikátor právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci, webový portál https://rpo.statistics.sk/rpo) alebo ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača. V prípade, že ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača nie je dostupný cez webový portál, uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu ekvivalentného dokladu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO. Verejný obstarávateľ si splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32, ods. 1, písm. f) overí:
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-12T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-01T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné