dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZNH/PULT/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenské národné divadlo
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164763
Pribinova 17, 81901 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenské národné divadlo
Telefón: +421 220472180 / 220472181
Email: ovo@snd.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.snd.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451113
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ZNH/PULT/2022
Hlavný kód CPV
32342420-2
Druh zákazky
Stručný opis
V novej budove SND je toho času inštalovaný jedinečný digitálny audio systém AURUS/NEXUS, ktorý je srdcom elektroakustického ozvučenia vo všetkých sálach a skúšobniach a záznamových réžiách. Skladá sa z distribučnej audio siete NEXUS, ktorý zabezpečuje distribúciu z ktoréhokoľvek vstupného bodu audio signálu na ktorýkoľvek výstupný bod audio signálu, čím vytvára jednu digitálnu audio sieť a na ovládanie distribučného audio systému NEXUS slúžia toho času ovládacie konzoly AURUS Platinium. Digitálny audio systém AURUS/NEXUS je prioritne využívaný na elektroakustické ozvučenie sál Opery a Baletu, Činohry, skúšobní opery a zároveň slúži pri procese záznamu produkcie z týchto sál a je nosným systémom pri zabezpečovaní on-line produkcie z novej budovy SND. Jediným priestorom, v ktorom nie je inštalovaná ovládacia konzola distribučného systému NEXUS, je priestor Štúdia SND, kde je toho času inštalovaný digitálny mixážny pult Tascam, ktorý ale neumožňuje ovládať spomenutú audio sieť NEXUS. Z dôvodu ukončenia životnosti mixážneho pultu Tascam je nevyhnutné obstarať jeho náhradu s tým, že je nevyhnutné zabezpečiť plnú kompatibilitu a možnosť ovládania už inštalovanej audio siete NEXUS výrobcu StageTec GmbH . Riešením je obstaranie novej ovládacej konzoly od výrobcu StageTec GmbH. Optimálnym riešením pre dané miesto je ovládacia konzola AURATUS. Následne je potrebné inštalovať, resp. pripojiť ovládaciu konzolu AURATUS, k existujúcemu audio distribučnému systému AURUS/NEXUS. Predmet zákazky spočíva v nasledovnom: - v dodávke ovládacej konzoly AURATUS od výrobcu StageTec GmbH Technická špecifikácia: AURATUS AUDIO MIXÁŽNA KONZOLA - Upmix/downmix: 2.0 through to 7.1 built-in; (plne matematicky reverzibilny upmix/downmix) pre NEXUS XDSP - ovládanie Group:Mute, stereo, surround, link, master/slave, VCA - remote control (vzdialená správa): Virtual Surface software - monitoring: 1x stereo, 1x 5.1 - vstupné kanály: MAX 52 - sum zbernice:32 Buses (8 Sums, 8 Groups, 8 AUX, 8 N-1) - samplovacia frekvencia: 44,1 / 48 / 88,2 / 96 kHz - star Router Optická konektivita: optický(s možnosťou redundancie) 1 Gbps over 50/125-m fiber, 800 metrov dosah - slúchadlové výstupy:2x ( v predu v ľavo a v pravo) - mikrofónny vstup pre TALKBACK: 1x ( v centrálnej časti pultu) - Interface: všetky audio I/Os v sieti NEXUS - monitoring: 1x stereo, 1x 5.1 - automatizácia: SNAPSHOT scénická automatizácia - loudness metering: EBU R128 na sumačný zberniciach -NEXUS monitoring software (integrovaný do konzoly) - v dodávke XCMC audio procesorovej karty pre ovládaciu konzolu AURATUS, ktorá slúži na pripojenie konzoly do už existujúcej audio siete NEXUS - v dodávke XDIP multikanálovej karty formát Dante AoIP pre audio sieť NEXUS Súčasťou predmetu zákazky je aj inštalácia, uvedenie do prevádzky, asistencia na mieste a zaškolenie obsluhy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 68 600,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukazuje splnenie týchto podmienok dokladmi podľa § 32 ods. 2, písm. e) a f) zákona, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona, resp. zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 4 zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov vytvorenie právnej formy do predloženia ponuky. Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka: Záujemcom/uchádzačom môže byť hospodársky subjekt - fyzická osoba, právnická osoba, ako aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na poskytnutie požadovaného predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov oprávnenému konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky,uzavretia zmluvného vzťahu a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia predmetu zmluvy/objednávky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-16T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s touto výzvou na predkladanie ponúk. 2.Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://eplatforma.gov.sk . Elektronická platforma je informačný systém verejnej správy, ktorý slúži na zabezpečenie zadávania zákazky na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a na poskytnutie služby, evidenciu týchto zákaziek, ako aj na zabezpečenie s tým súvisiacich činností. Správcom elektronickej platformy je od 31.3.2022 Úrad vlády Slovenskej republiky. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/451113. 4. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 5. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 7.Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 8. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 (tridsať) dní od doručenia faktúry objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 9. Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať tieto doklady: a/ v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, doklad o oprávnení poskytovať službu súvisiacu s predmetom zákazky (sken dokladu) alebo odkaz na zápis v zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie; b/ vyplnené všetky formuláre podľa prílohy k tejto výzve na predkladanie ponúk; uchádzač ich predloží v podobe skenov dokumentov, podpísaných štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača; c/ podrobný technický popis ponúkaného zariadenia v podobe predloženia technického listu pre účely overenia špecifikácie, resp. linku na výrobcu; d/ dodaciu lehotu, ktorá musí byť max. 50 (slovom: päťdesiat dní) od predloženia objednávky. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-02T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné