dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Snina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00323560
Strojárska 2060/95, 06901 Snina

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Snina
Telefón: +421 577561872
Email: urr.snina@snina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.snina.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451399
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 02/2022
Hlavný kód CPV
48800000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovarov a zabezpečenie služieb súvisiacich so zvýšením kybernetickej bezpečnosti mesta Snina v rámci projektu Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v meste Snina. Implementácia tohto projektu pozostáva z nasledovných aktivít: - Analýza a dizajn - Nákup technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb - Implementácia a Testovanie - Nasadenie Dodanie tovarov súvisí s nákupom technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 295 454,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
IT Služby
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72222300-0

72212732-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Snina sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti predmetu zákazky je poskytnutie služieb, ktoré súvisia s analýzou a dizajnom, implementáciou, testovaním a nasadením. Podrobná špecifikácia tejto časti predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
97 770,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, IROP Prioritná os: 7 Informačná spoločnosť Špecifický cieľ: 7.9 Zvýšenie kybernetickej bezpečnosti v spoločnosti Kód výzvy: OPII-2021/7/16-DOP Názov projektu: Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v meste Snina ITMS kód žiadosti: 311071BUU5
Doplňujúce informácie:

Názov
IT Tovary
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
48820000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Snina sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti predmetu zákazky je nákup technických a programových prostriedkov a služieb s tým spojených. Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
197 684,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, IROP Prioritná os: 7 Informačná spoločnosť Špecifický cieľ: 7.9 Zvýšenie kybernetickej bezpečnosti v spoločnosti Kód výzvy: OPII-2021/7/16-DOP Názov projektu: Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v meste Snina ITMS kód žiadosti: 311071BUU5
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia a ich preukázanie v súlade s ust. § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej "ZVO"). Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy predkladať, sú: - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO, - potvrdenie príslušného súdu o skutočnosti, že uchádzač nie je v likvidácii podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO; ostatné potvrdenia na preukázanie skutočností v zmysle predmetného ustanovenia uchádzač naďalej predkladá (t.j. nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku) - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedná predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. Toto ustanovenie sa týka len uchádzačov, ktorí majú sídlo alebo miesto podnikania na území Slovenskej republiky. Vzhľadom k tomu, že funkcionalita informačného systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje túto Výzvu na predkladanie ponúk, neumožňuje kvôli limitu znakov zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, verejný obstarávateľ ich zverejňuje v súťažných podkladoch v časti F., ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa a na adrese uvedenej v ods. I.3) KOMUNIKÁCIA tejto Výzvy na predkladanie ponúk.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle súťažných podkladov a ich príloh, najmä podľa požiadaviek uvedených v zmluvách určených pre jednotlivé časti predmetu zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-11-30T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: 1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa ust. § 40 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky podľa ust. § 53 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 5. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-10-28T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné