dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SMART_Trenčín
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 917381833
Email: obstaravanie@cepartners.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SMART_Trenčín
Hlavný kód CPV
48000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Dlhodobá vízia smart city znamená nasadenie chytrých technológii do väčšiny prvkom mesta za účelom skvalitnenia života jeho obyvateľov, získania podrobných dát o fungovaní procesov a služieb, možnosti efektívneho rozhodovania na základe údajov a v neposlednom rade dosiahnutia cieľov uhlíkovo neutrálnej spoločnosti. Súčasťou projektu SMART plán mesta Trenčín je implementácia smart prvkov pre oblasť dynamickej dopravy, pre oblasť bezpečnosti kamerové systémy, pre oblasť energetiky, publikovanie dát cez informačné tabule a vybudovanie manažérskeho informačného systému a hybridnej infraštruktúry mesta. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky, minimálna technická špecifikácia tovarov/zariadení (samostatné prílohy súťažných podkladov pre každú časť predmetu zákazky), Štúdia realizovateľnosti (samostatná príloha súťažných podkladov) a Analýza a dizajn (samostatná príloha súťažných podkladov).
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Dynamická doprava
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Trenčín
Opis obstarávania:
Modul Dynamická doprava je v zadaní definovaný ako dva samostatné moduly. Tieto sú: Dynamická doprava inteligentná križovatka Dynamická doprava meranie intenzity dopravy Cieľom zavedenia smart technológií pre dynamickú dopravu je: 1. Zvýšenie prejazdnosti strategickej križovatky Električná - Rozmarínová a Kniežaťa Pribinu Hasičská na hlavnom ťahu mestom prostredníctvom inteligentného riadenia križovatky podľa aktuálnej intenzity dopravy. Umožniť prechod vozidiel MHD a záchranných zložiek v špičke cez križovatku rýchlejšie vďaka preferencii vozidiel. 2. Nepretržitý zber a prenos údajov o dynamickej doprave, pohybe dopravných prostriedkov na strategických lokalitách. Tieto štatistické údaje budú následne využité pre prípravu stratégie rozvoja dopravy, predovšetkým ako podklad pre plán udržateľnej mobility v meste Predmetom zákazky je dodanie a montáž HW, SW, s tým spojená montáž/inštalácia riešenia, testovanie a nasadenie do ostrej prevádzky. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch, v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Lehota dodania:40:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 60
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII_2020_7_11_DOP-1
Doplňujúce informácie

Názov
Informačné tabule
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Trenčín
Opis obstarávania:
Modul Informačné tabule poskytuje vizualizačnú platformu na zdieľanie informácií medzi mestom a verejnosťou. Cieľom nasadenia modulu je vytvorenie komunikačného kanálu určeného pre dôležité oznamy, resp. za účelom uľahčenia orientácie občanov. V rámci modulu je odporúčaná aj možnosť interakcie občanov s tabuľou, napríklad za účelom zberu ich spätnej väzby k službám mesta, alebo navigáciou na mape. Prepojením modulu s manažérskym systémom a integráciou do hybridného SMART riešenia mesto získa možnosť okamžitej aktívnej kontroly v reálnom čase nad týmto komunikačným kanálom. Cieľom je vybudovať systém na publikovanie vybraných informácií pre občanov a návštevníkov mesta prostredníctvom informačných panelov vo vysokom rozlíšení, ktoré sprístupnia občanom informácie z monitoringu lokálnych environmentálnych ukazovateľov, údaje o doprave, oznamy mesta, úradné informácie a podobne. Tieto panely budú umiestnené mimo vnútornej časti budovy mestského úradu, aby boli kedykoľvek prístupné verejnosti. LED tabule sú určené do exteriéru a odolné proti rôznym poveternostným podmienkam. Základným prvkom riešenia sú exteriérové LED tabule (tzv. kiosk), umiestnené na verejných priestranstvách. LED tabuľa sprostredkuje používateľom aktuálne informácie z jednotlivých oblastí vo forme textových informácií, fotografií, videí a webových stránok. Tieto údaje budú jednoducho dostupné, rozdelené v jednotlivých kategóriách podľa obsahovej náplne. LED tabuľa môže byť využitá aj ako úradná tabuľa, poskytujúca online informácie o dianí v meste. V rámci projektu navrhujeme inštalovať 2 tabule o veľkosti od 43" do 65", ktoré budú slúžiť na prezentáciu aktuálnych informácií o stave dopravy, bezpečnosti a iných informácií z jednotlivých oblastí projektu a sprostredkované verejnosti. Z dôvodu umiestnenia tabúľ v exteriéry musia tieto zariadenia vykazovať odolnosť voči poveternostným podmienkam počas celého roka, bez ohľadu na množstvo zrážok a teplotné výkyvy. Výnimkou sú samozrejme nepredvídateľné živelné katastrofy. Odporúčaný hraničný prevádzkový rozsah teplôt je od -20°C do +50°C. Vysoká svietivosť zabezpečí dostatočnú viditeľnosť pri rôznych uhloch dopadu slnka. Odporúča sa taktiež temperovanie voči oslňujúcemu svetlu pri predpokladaných vysokých teplotách v budúcnosti. Predmetom zákazky je dodanie a montáž HW, SW, s tým spojená montáž/inštalácia riešenia, testovanie a nasadenie do ostrej prevádzky. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch, v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Lehota dodania:40:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 60
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII_2020_7_11_DOP-1
Doplňujúce informácie

Názov
Manažérsky informačný systém a hybridná infraštruktúra mesta
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Trenčín
Opis obstarávania:
Cieľom je vybudovať hybridnú infraštruktúru a MIS mesta podľa špecifikácie top level dizajnu ako hybridnej infraštruktúry, tak aj manažérskeho informačného systému. Hybridná infraštruktúra poskytne variabilne možnosti nasadenia výpočtových zdrojov pri súčasnom zachovaní vysokej miery integrity, bezpečnosti a spravovateľnosti. Manažérsky Informačný systém (MIS) tvorí rámec a základné prostredie pre všetky smart riešenia, ktoré sa v meste nasadzujú. Poskytuje služby umožňujúce pripojenie a nahrávanie dát, agregáciu a zobrazenie dát, vizualizáciu a tvorbu reportov pre manažérske rozhodovanie. MIS predstavuje jadro smart riešení mesta a garantuje dlhodobú rozšíriteľnosť a možnosť implementácie najnovších technológii. Špecifikácia - hybridná infraštruktúra Hybridná infraštruktúra je definovaná súborom serverových a virtuálnych zdrojov, ktoré zdieľajú spoločný, centralizovaný manažment. Hybridná infraštruktúra (HI) je definovaná dizajnom HI a obsahuje nasledujúce oblasti: Dizajn a implementácia hybridnej identity Dizajn a implementácia hybridnej bezpečnosti - firewall, izolácia zdrojov, monitoring, politiky Dizajn a implementácia hybridnej siete vrátane zabezpečeného prepojenia v prípade potreby Dizajn a implementácia riešení pre vysokú dostupnosť a zálohovanie v prostredí HI Dodávka HW a SW časti hybridnej infraštruktúry Dizajn a implementácia rozhraní pre IoT a upload dát Dizajn a implementácia monitoringu HI Dizajn a implementácia nástrojov pre automatizáciu HI Dizajn a implementácia nástrojov pre governance hybridného prostredia Dokumentácia pre pripájanie IoT scenárov Testovanie a dokumentácia nasadenia Hybridná infraštruktúra je navrhnutá ako viacvrstvová, s kombinovaným manažovaným prostredím, skladajúcim sa z on premise serverovej časti umiestnenej v priestoroch serverovne mesta Trenčín a cloudovej časti umiestnenej v ľubovoľnom cloud prostredí. Hybridná infraštruktúra zahŕňa centralizovanú správu a infraštruktúrne služby pre riešenie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Lehota dodania:40:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 60
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII_2020_7_11_DOP-1
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 127-360931
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY4:SMART plán mesta Trenčín časť 4: Informačné tabule:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 19 150,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V časti 4 zákazky - SMART plán mesta Trenčín časť 4: Informačné tabule boli s úspešným uchádzačom Slovanet, a.s. dňa 21.12.2022 uzatvorené 2 zmluvy - Zmluva o dielo v sume 17 350,00 Eur bez DPH a Zmluva o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji diela v sume 1 800,00 Eur bez DPH. Celková hodnota za 4. časť zákazky tvorí teda 19 150,00 Eur bez DPH, tak ako je uvedené v časti - ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-29T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné