dnes je 24.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/1/KS/OS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Krajský súd v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00215759
Záhradnícka 10, 81366 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Krajský súd v Bratislave
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455832
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2022/1/KS/OS
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie a zemného plynu s prevzatím zodpovednosti za odchýlku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a noriem a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto (ďalej len OM) verejného obstarávateľa, so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou elektriny a zemného plynu. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.03.2023 do 24.00 hod. dňa 31.12.2023 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026, avšak s postupným pristupovaním jednotlivých verejných obstarávateľov v závislosti od ukončenia ich predchádzajúcich zmluvných vzťahov podľa Prílohy č.2 k súťažným podkladom. Zámerom verejného obstarávateľa je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026 s tým, že v roku 2023 začne zmluvný vzťah v mesiaci, kedy bude ukončené verejné obstarávanie, čo sa predpokladá najskôr od 1.3.2023. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny. Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii aj plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny a tiež pre zohľadnenie možného vplyvu implementácie súdnej mapy, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu po implementácii súdnej mapy a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať zmenám po aplikácii súdnej mapy. Podrobnosti sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 254 087,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Dodávka elektrickej energie so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou elektriny
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
65310000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty jednotlivých súdov podľa Prílohy č. 1 k týmto súťažným podkladom
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a noriem a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto (ďalej len OM) verejného obstarávateľa, so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou zemného plynu. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.03.2023 do 24.00 hod. dňa 31.12.2023 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026, avšak s postupným pristupovaním jednotlivých verejných obstarávateľov v závislosti od ukončenia ich predchádzajúcich zmluvných vzťahov podľa Prílohy č.2 k súťažným podkladom. Zámerom verejného obstarávateľa je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026 s tým, že v roku 2023 začne zmluvný vzťah v mesiaci, kedy bude ukončené verejné obstarávanie, čo sa predpokladá najskôr od 1.3.2023. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny. Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii, prípadne regulovaných zložiek ceny a tiež pre zohľadnenie možného vplyvu implementácie súdnej mapy, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu po implementácii súdnej mapy a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať zmenám po aplikácii súdnej mapy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 281 882,77:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: verejný obstarávateľ rozhodne pred ukončením roku 2023 o pokračovaní v zmluvnom vzťahu podľa rámcovej dohody na roky 2024, 2025 a 2026 uplatnením opcie alebo v nadväznosti na vznik okolností, pre ktoré nebude efektívne a účelné pokračovať v Rámcovej dohode pristúpi k novému verejnému obstarávaniu
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Dodávka zemného plynu so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou plynu
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
65210000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty jednotlivých súdov podľa Prílohy č. 1 k týmto súťažným podkladom
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu s prevzatím zodpovednosti za odchýlku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a noriem a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto (ďalej len OM) verejného obstarávateľa, so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou zemného plynu. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.03.2023 do 24.00 hod. dňa 31.12.2023 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026, avšak s postupným pristupovaním jednotlivých verejných obstarávateľov v závislosti od ukončenia ich predchádzajúcich zmluvných vzťahov podľa Prílohy č.2 k súťažným podkladom. Zámerom verejného obstarávateľa je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026 s tým, že v roku 2023 začne zmluvný vzťah v mesiaci, kedy bude ukončené verejné obstarávanie, čo sa predpokladá najskôr od 1.3.2023. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny. Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny a tiež pre zohľadnenie možného vplyvu implementácie súdnej mapy, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu po implementácii súdnej mapy a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať zmenám po aplikácii súdnej mapy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
972 204,23:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: verejný obstarávateľ rozhodne pred ukončením roku 2023 o pokračovaní v zmluvnom vzťahu podľa rámcovej dohody na roky 2024, 2025 a 2026 uplatnením opcie alebo v nadväznosti na vznik okolností, pre ktoré nebude efektívne a účelné pokračovať v Rámcovej dohode pristúpi k novému verejnému obstarávaniu
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO sa v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje: 1.1.doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 1.2.doloženým potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 1.3.doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 1.4.doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 1.5.doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, 1.6.doloženým čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO. 1.7.Z vyššie uvedených dokladov uchádzač so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom v Slovenskej republike predkladá čestné vyhlásenie o tom, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, ktoré nie je možné získať z informačných systémov verejnej správy. 1.8.Ak uchádzač nepredloží doklad podľa bodu 1.1., je povinný na účely preukázania podmienky podľa tohto bodu poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa Prílohy č.9 k týmto SP. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov je verejný obstarávateľ bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov. 1.9.Uchádzač so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky predkladá všetky vyššie uvedené doklady. 1.10.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.11.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.12.Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise § 152 ods. 3 ZVO. 1.13.V záujme aktualizácie údajov v súlade s § 32 ods. 1 ZVO v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO je potrebné, aby hospodárske subjekty prostredníctvom formulára oznámenia zmeny údajov doplnili doklady ak nastala zmena údajov zapísaných v ZHS. 1.14 Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia a odbornej, technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (viď Príloha č. 5 k SP). 1.15.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
V prípade rámcových dohôd ? odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: neuplatňuje sa
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-02-03T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-05-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ (VOb) podľa § 41 ods. 1 písm. a) b) ZVO vyžaduje, aby uchádzači predložili údaje o subdodávateľoch a aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom bude podľa § 41 ZVO upravené v rámcovej dohode (RD). 2.VOb vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom RD informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3. RD nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť po splnení odkladacích podmienok uvedených v SP a v RD. 4.RD bude podpísaná s úspeš. uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z. (zápis v RPVS) 5.VO bude realizované v súlade s § 13 v spojení s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality EP EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll. Prístup k zákazke v systéme EVO získa záujemca registráciou do EP EVO ak tak už neurobil skôr. Priamy a neobmedzený prístup k SP získa uchádzač na profile VOb. Vysvetľovanie SP sa bude realizovať prostredníctvom funkcionality EP EVO. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 6. Platba bude realizovaná mesačne na základe faktúry podľa skutočného objemu spotrebovanej elektrickej energie a plynu samostatne podľa jednotlivých odberných miest alebo formou mesačných faktúr za opakované plnenia s ročným vyúčtovaním podľa ročného odpočtu spotreby elektriny a plynu samostatne podľa jednotlivých odberných miest, a to podľa toho ako sa každý z verejných obstarávateľov rozhodne a ustanoví v realizačnej zmluve alebo objednávke. 7. VOb je oprávnený uplatniť opciu vždy za každý kalendárny rok samostatne. 8.Ostatné informácie sú v SP. 9.Predmetné VO nie je zelené, sociálne, inovatívne. 10. Zámerom VOb je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026 s tým, že v roku 2023 začne zmluvný vzťah v mesiaci, kedy bude ukončené verejné obstarávanie, čo sa predpokladá najskôr od 1.3.2023. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny. 11. Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii aj plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny a tiež pre zohľadnenie možného vplyvu implementácie súdnej mapy, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu po implementácii súdnej mapy a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať zmenám po aplikácii súdnej mapy.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-29T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné