dnes je 29.3.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 11806/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166197
Lamačská cesta 3/C, 84005 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Štatistický úrad Slovenskej republiky
Telefón: +421 250236437
Email: jozef.smiga@statistics.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.statistics.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 10420-2381/2022
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
V rámci zriadeného DNS sa budú zasielať jednotlivé výzvy na predkladanie ponúk na obstaranie najmä nasledovných tovarov (tento výpočet nie je definitívny a verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo obstarávať podľa potreby aj iné tovary, ktoré spadajú do skupiny 302, 324, 482, 483, 485, 486, 487 a triedy 4882 a položiek 30125100-2 Spoločného slovníka obstarávania): -Servery pre vnútornú potrebu verejného obstarávateľa, -Datacentrové switche pre vnútorné potreby verejného obstarávateľa, -PC /notebooky, -Monitory, -Príslušenstvo k PC, -Routre pre optickú sieť, -Switche pre optickú sieť veľké, -Switche pre optickú sieť stredné, -Switche pre optickú sieť malé, -Firewally core - dátové centrum, -Firewall perimeter a VPN koncentrátory, -AP wifi, -Tlačiarne veľké, -Tlačiarne stredné, -Tlačiarne malé, -Diskové polia, -Skenery, -Tonery, -Spotrebný materiál (CD/DVD, USB kľúče,...), -Softvérové balíky štandardizované softvérové balíky.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30213000-5

30213100-6

30232100-5

30230000-0

30231000-7

30231300-0

30232000-4

30234000-8

30236000-2

30233000-1

30233100-2

48820000-2

48821000-9

48822000-6

48823000-3

48824000-0

48825000-7

32413100-2

32420000-3

32400000-7

48000000-8

48200000-0

48300000-1

48500000-3

48600000-4

48700000-5

30125100-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Lamačská cesta 3/C, 840 05 Bratislava 45
Opis obstarávania:
V rámci zriadeného DNS sa budú zasielať jednotlivé výzvy na predkladanie ponúk na obstaranie najmä nasledovných tovarov (tento výpočet nie je definitívny a verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo obstarávať podľa potreby aj iné tovary, ktoré spadajú do skupiny 302, 324, 482, 483, 485, 486, 487 a triedy 4882 a položiek 30125100-2 Spoločného slovníka obstarávania)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 041-096510
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYVýzva č. 10:Notebook, stolový počítač, monitor, dokovacia stanica, príslušenstvo:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-03-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 424 691,50
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-28T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné