dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 040/19/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17335825
Vojtecha Spanyola 43, 01207 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Telefón: +421 415110193
Email: taligova@fnspza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nspza.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439583
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 040/19/2022
Hlavný kód CPV
45421100-5
Druh zákazky
Stručný opis
Dodávka, montáž okien v objekte LDCH. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho rozsah je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch - Výzva na predkladanie ponúk.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 88 347,55
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. / kópiu / v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na poskytnutie požadovaného tovaru alebo služby, stavebnej práce: originál alebo overená kópia sa bude vyžadovať len od úspešného uchádzača. (§ 32 ods.1 písm.e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu) , a § 32 ods.1 písm.f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (Uchádzač preukazuje doloženým čestným vyhlásením) Vyššie uvedené môže uchádzať nahradiť Výpisom z registra hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Požaduje sa predložiť Licencia na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby vydaná akreditovaným inšpekčným orgánom. ( platná a účinná v lehote plnenia zmluvy) Predmet zákazky bude považovaný za splnený po jeho zhotovení t.j. potvrdením preberacieho protokolu a odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky a dodaní nasledujúcej dokumentácie : Certifikáty, atesty, vyhlásenia o zhode použitých materiálov Doklad o uložení na skládku ( likvidácia stavebného odpadu) v prípade potreby Ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-17T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) Požaduje sa predložiť Licencia na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby vydaná akreditovaným inšpekčným orgánom. ( platná a účinná v lehote plnenia zmluvy) Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby si sami overili potrebný rozsah činností a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky tak, aby ponuka bola kvalifikovaná a zohľadňovala celý objem potrebných činností na realizáciu predmetu zákazky. Výdavky spojené s obhliadkou idú na ťarchu záujemcu. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta realizácie, si vopred dohodnú dátum a čas obhliadky. Kontaktná osoba obstarávateľa pre tento účel : p. Pavol Záň , tel. 041/ 511 0820, mail adresa : pavol.zan@fnspza.sk v prípade neprítomnosti : p. Robert Šaray, tel. 041/511 0820,mail adresa : spravca.budov@fnspza.sk Zákazka sa zadáva postupom zákazky s nízkou hodnotou s uplatnením § 117 ZVO, bez použitia elektronickej aukcie. K súťažným podkladom - výzve na predkladanie ponúk je umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom systému EVO. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov, ktorí sú v čase uzavretia zmluvy verejnému obstarávateľovi známi a majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora. Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-02T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné