dnes je 18.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 25/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Centrum účelových zariadení
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42137004
Rekreačná 13, 92101 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: Centrum účelových zariadení
Telefón: +421 908048626
Email: peter.kontur@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hotelsignal.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451555
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 25/2022
Hlavný kód CPV
44621220-7
Druh zákazky
Stručný opis
Odstránenie havarijného stavu výmenou elektrického kotla, príp. nevyhnutné drobné stavebné úpravy. V stredisku Smrekovec Donovaly bol náhle vyradený s prevádzky elektrický kotol ústredného kúrenia. Je neopraviteľný a záložný elektrický kotol dosahuje len 50 % výkonu, čo nepostačuje na vykúrenie objektov strediska. Ide o teplovodný elektrický kotol ČKD Dukla o výkone 250 kW, r. v. 1987. Verejný obstarávateľ rozhodol o odstránení havarijného stavu výmenou za novú technológiu elektrického vykurovania o výkone min. 280 kW.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 0,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Úspešný uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. musí byť oprávnený poskytovať požadované služby a nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (uvedené skutočnosti overí verejný obstarávateľ). Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami).
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-16T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.) Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0 na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/451555. Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. 2.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 3.) Podmienky predloženia ponuky: a. Uchádzač predloží ponuku v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk. V prípade, že uchádzač predloží listinnú ponuku, verejný obstarávateľ na ňu nebude prihliadať. b. Uchádzač predloží ponuku formou oprávnenou osobou podpísaného dokumentu: Cenová ponuka pre Odstránenie havarijného stavu výmenou elektrického kotla, kde uvedie najmä: i. svoje identifikačné údaje a ii. cenu bez DPH za kompletnú dodávku diela v rozsahu zadania v časti II.2.4) Opis obstarávania tejto Výzvy a v rozsahu priloženej Zmluvy. 4.) Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za kompletnú dodávku diela bez DPH. 5.) Komunikácia pri vysvetľovaní: ktorýkoľvek zo záujemcov môže požiadať o vysvetlenie prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO. 6.) Kontaktná osoba pre dohodnutie potrebnej obhliadky je Ing. Martina Maštalircová, tel.: +421 905 431 632, e-mail: smrekovec.riaditel@cuz.sk .
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-02T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné