dnes je 29.3.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 49464-MSS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35722959
Grösslingová 1 Array, 81350 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR
Telefón: +421 259398518
Email: lehotska@eximbanka.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.eximbanka.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
V nadväznosti na vzniknutú potrebu EXIMBANKA SR obstaráva návrh a implementáciu dátového modelu pre reporting, CRM a automatizáciu
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72263000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR, Grösslingová 1, 811 09 Bratislava
Opis obstarávania:
V rámci tohto projektu, prostredníctvom implementácie CRM, Reportingového nástroja a DWH majú byť digitalizované a automatizované procesy špecifikované v Súťažných podkladoch v maximálnej možnej miere pre podmienky Eximbanky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 233-668558
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
EXIMBANKA ako verejný obstarávateľ podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZoVO) vyhlásila nadlimitnú zákazku, verejnú súťaž, s názvom predmetu zákazky Návrh a implementácia dátového modelu pre reporting, CRM a automatizáciu, ku ktorej bolo Oznámenie o vyhlásení verejnej súťaže zverejnené vo vestníku Úradu pre verejné obstarávanie č. 257/2022 zo dňa 05.12.2022 pod označením 49464-MSS (ďalej len Verejné obstarávanie). Verejný obstarávateľ podľa § 57 ods. 2 ZoVO ruší použitý postup zadávania predmetného Verejného obstarávania , nakoľko sa zmenili okolnosti, za ktorých sa Verejné obstarávanie vyhlásilo. Verejný obstarávateľ vyhlásil Verejné obstarávanie, ktorého výsledkom malo byť dodanie a implementácia predajného procesu na CRM, reportingu pre obchod a podporné útvary a procesy, najmä risk a compliance, predmetom mala byť tiež automatizácia s cieľom minimalizácie manuálneho nahrávania údajov do systémov, najmä pri zakladaní klientov, správe produktov a monitoringu, pri akvizičnej činnosti a riadení obchodných prípadov. V priebehu Verejného obstarávania došlo k úprave dodatočných požiadaviek a k zmenám špecifikácie, ktoré si vyžiadali úpravy interných procesov, ktoré bude po ich dokončení potrebné premietnuť do opisu predmetu zákazky. V nadväznosti na § 57 ods. 3 a 4 ZoVO, Verejný obstarávateľ oznámi záujemcom a uvedie v oznámení o výsledku Verejného obstarávania, že na obstaranie predmetu zákazky bude použitá verejná súťaž podľa ZoVO a zadávanie zákazky bude predmetom opätovnej verejnej súťaže.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné