dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: UP-VO/2019/41799/126190-045
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 326504265 Fax: +421 326504265
Email: lubica.fodorova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: UP-VO/2019/41799/126190-045
Hlavný kód CPV
45200000-9
Druh zákazky
OPIS
Názov
Výstavba a rekonštrukcia miestnych komunikácii v Meste Trenčín: ,, Rekonštrukcia MK v Kubrici - oproti vodojemu"
Časť č.: 045
Dodatočné kódy CPV
45233161-5

45233160-8

45233120-6

45233141-9

45233200-1

45233223-8

45233228-3

45233229-0

45233142-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Katastrálne územia tvoriace územie mesta Trenčín, Slovenská republika (k. ú. Trenčín, Opatová, Kubrica, Istebník, Kubrá, Orechové, Hanzlíková, Zlatovce, Záblatie, Trenčianske Biskupice)
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je zriadenie DNS. Cieľom DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t.j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy. DNS bude slúžiť na zadávanie zákaziek týkajúcich sa stavebných prác bežne dostupných na trhu, v rámci ktorej sa budú uskutočňovať realizácie a rekonštrukcie súvislých povrchov miestnych komunikácií v Meste Trenčín, pričom budú obnovované povrchy komunikácií, prípadne chodníkov na dobu trvania max. 4 roky. Tento DNS je zriadený pre potreby verejného obstarávateľa a zákazky v ňom bude zadávať iba verejný obstarávateľ. DNS je rozdelený na 2 kategórie stavebných prác: 1. kategória: zákazky do 70.000,00 ? bez DPH, ktoré sa týkajú opravy/rekonštrukcie/novostavby dláždených chodníkov a spevnených plôch. Súčasťou zákazky môže byť kladenie dlažby, cestných, chodníkových a záhonových obrubníkov( okrem bezbariérových kasselských), podkladných vrstiev, drobné betonárske a asfaltové práce, okrem súvislého asfaltovania veľkých plôch (špárovanie, zálievky a pod.) vrátane osadenia mestského mobiliáru, osvetlenia (lampy), búracích prác a vyvolaných investícii. 2. kategória: ostatné zákazky, iné ako v kategórii 1., ktoré sa týkajú opravy/rekonštrukcie/novostavby miestnych a účelových komunikácií alebo spevnených plôch vrátane vyvolaných investícií. Verejný obstarávateľ chce operatívnym zadávaním zákaziek a tým, že stavebné práce rozdelil do dvoch kategórií umožniť účasť aj menším dodávateľom a preto odporúča aj menším dodávateľom, ktorí spĺňajú podmienky účasti v zmysle časti B. týchto podkladov, aby zaslali žiadosť o zaradenie do DNS, aby sa tak mali možnosť uchádzať o vyhlásené zákazky. Len tým dodávateľom, ktorí boli zaregistrovaní v DNS je možné potom zasielať výzvu na predloženie ponuky a teda majú právo na predloženie ponuky, a preto verejný obstarávateľ odporúča dodávateľom, aby doručili žiadosť o zaradenie do DNS do uplynutia lehoty na predkladanie žiadostí uvedenej v týchto súťažných podkladoch. V momente po vyhlásení jednotlivej konkrétnej zákazky sa nezaradení dodávatelia nevedia už uchádzať o vyhlásenú zákazku, avšak po ich zaradení im verejný obstarávateľ bude môcť zaslať výzvu na predloženie ponuky do ďalšej vyhlásenej zákazky. To znamená, že do DNS je možné zasielať žiadosť o zaradenie v priebehu celého jeho trvania, avšak výzvu ku konkrétnej jednotlivej zákazke môže takémuto dodávateľovi verejný obstarávateľ zaslať až po jeho zaradení, a nie je možné dodatočne niekoho zaradiť do už vyhlásenej zákazky.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v intervale
Dátum začatia: 2019-11-29T00:00:00Dátum ukončenia: 2023-11-29T00:00:00
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 235-615552
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 045
Časť č.:
Názov: Výstavba a rekonštrukcia miestnych komunikácií v Meste Trenčín : ,, Rekonštrukcia MK v Kubrici - oproti vodojemu
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-12-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 22 495,15
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-04-29T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45200000-9
Dodatočné kódy CPV
45233161-5

45233160-8

45233120-6

45233141-9

45233200-1

45233223-8

45233228-3

45233229-0

45233142-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Trenčín, Kubrica, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zmluvy je rekonštrukcia miestnej komunikácie ktorá pozostáva z osadenia cestných obrubníkov, podkladných vrstiev a zámkovej dlažby
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 35
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 23 768,09
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
V priebehu plnenia zmluvy sa vyskytla potreba vykonania naviac prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve. Zároveň bolo počas realizácie diela zistené, že niektoré práce zahrnuté vo výkaze výmer nebude nutné realizovať. Potreba zmeny vyplynula z okolností, ktoré verejný obstarávateľ ani pri vynaložení náležitej starostlivosti nemohol predvídať a zmenou sa nemení charakter Zmluvy. Počas realizácie diela sa zistila potreba vykonania nevyhnutných prác pre riadne dokončenie diela, ktoré neboli zahrnuté vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu Zmluvy, a ktoré sú špecifikované v prílohe č. 1 tohto Dodatku. Práce zahŕňajú Práce zahŕňajú zmenu odvodu vody z povrchových žľabov (menej práce) na rúrové vedenie pod povrchom (naviac práce). Táto zmena bola podmienená optickým káblom firmy Telekom, v kolízii s odvodnením. Tento kábel, bolo nutné odkopať a chrániť. Hodnota naviac prác predstavuje sumu: Cena bez DPH: 4 036,95 ? Slovom: štyritisíctridsaťšesť, deväťdesiatpäť centov DPH 20%: 807,39 ? Slovom: osemstosedem eur, tridsaťdeväť centov Cena s DPH: 4 844,34 ? Slovom: štyritisícosemstoštyridsaťštyri eur, tridsaťštyri centov Počas realizácie diela sa zistilo, že z pôvodne dohodnutých prác v zmysle výkazu výmer, ktorý tvoril prílohu k Zmluve, nebude nutné vykonať práce, ako sa pôvodne predpokladali a ktoré sú špecifikované v prílohe č. 1 tohto dodatku :povrchové žľaby. Hodnota nerealizovaných prác predstavuje sumu 3 316,81 ? bez DPH. Celková cena Cena bez DPH: 23 768,09 ?, Slovom: dvadsaťtrítísícsedemstošesťdesiatosem eur, deväť centov DPH 20%: 4 753,62 ? Slovom: štyrítísícsedemstopäťdesiattri eur, šesťdesiatdva centov Cena vrátane DPH: 28 521,71 ? Slovom: dvadsaťosemtisícpätstodvadsaťjeden eur, sedemdesiatjeden centov
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 22 495,15
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 23 768,09
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné