dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 439900
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Centrum sociálnych služieb - Partizánske
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00356883
Škultétyho 653/20 Array, 95801 Partizánske

Slovensko
Kontaktná osoba: Centrum sociálnych služieb - Partizánske
Telefón: +421 915972336
Email: mario.kompas@csspartizanske.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439900
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 633011
Hlavný kód CPV
15880000-0
Druh zákazky
Stručný opis
Výrobky špeciálnej výživy Výrobky musia byť vyrobené na Slovensku a EU. Kúpna cena je určená v EUR s DPH. V celkovej cene je započítaná doprava , vykladanie tovaru v stravovacej prevádzke v CSS-Partizánske. Dovoz tovaru musí byť zabezpečený v dopravnom prostriedku dodávateľa spĺnajúcom hygienické predpisy a vo vlastných prepravkách. Pri vybavovaní objednávok dodržiavať presný počet kusov, kg , čerstvosť , kvalita , neporušený obal a 100% dodržiavanie záručných lehôt spotreby tovaru. Vyhradzujeme si právo na odmietnutie tovaru,ktorý je neúplný a nekvalitný,musí byť operatívne nahradení novým kvalitným tovarom , prípade nesplnenia podmienok kvality tovaru,kvality dodávok a terminy dodávok ma objednávateĺ právo okamžite odstúpiť od zmluvy. Jedným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uvádzajte cenu v EUR s DPH , 2760,00 EUR je cena za celý predmet zákazky. Vyššiu celkovú cenu v EUR s DPH nebude VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ AKCEPTOVAŤ. Začiatok a ukončenie diela 4/2022 do 4/2023 . Splatnosť fakturácie 30 dní. Po ukončení aukcie do 24 hod. doložiť novú vysúťaženú cenovú ponuku Pri uzatvorení zmluvy s dodávateľom doložiť do 3 dní nasledovné doklady (certifikáty , atesty , doklad o podnikaní v tejto oblasti. V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť / odstúpiť od zmluvy. Vysúťažený tovar dodávaťeľom nie je možné zameniť za iný identický tovar. Odberateľ si nárokuje o zaslanie vzoriek vysúťaženého sortimentu tovaru od dodávateľa na overenie pravosti originality a zloženie výrobku.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 300,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-16T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-04T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné