dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 429966
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Telefón: +421 2960317667 Fax: +421 2960312510
Email: peter.novak@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mod.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/1-63/2020-OdOTSaIKT
Hlavný kód CPV
30190000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Dodanie Kancelárskych potrieb, drobného kancelárskeho vybavenia, papiernického tovaru, obálok a iných položiek, papierových alebo lepenkových registrov, účtovných kníh, rýchloviazače, formuláre a iné druhy tlačeného papierenského tovaru, rysovacích potrieb, plánovacích tabúľ a príslušenstva, písacích, kresliacich potrieb a kried, nožníc, pravítiek, laminátorov a príslušenstva k laminátorom v súlade so špecifikáciami predmetu zákazky uvedeného v časti B.2. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30192000-1

30197000-6

30199000-0

22800000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo obrany SR Hospodárska správa, Za kasárňou 3, 832 47 Bratislava, a ďalšie miesta v súlade so súťažnými podkladmi - bod 5.1. Miesta dodania.
Opis obstarávania:
1Archivačná škatuľa A4 z bielej hladkej lepenky, výška/dĺžka šírka 35x15x25 cm186 2Archivačná škatuľa A4 z bielej hladkej lepenky, výška/dĺžka šírka 35x8x25 cm100 3Archivačná škatuľa A4 z bielej hladkej lepenky, výška/dĺžka šírka 35x10x25 cm50 4Archivačný box A4 skupinový z hladkej lepenky so zosilnenými stenami, stohovateľný, výška/dĺžka/šírka 33,5x40x26,5 cm126 5Archivačný box A4 z hladkej lepenky, výška/dĺžka/ šírka 33x26x11 cm114 6Archivačný box A4 z hladkej lepenky, výška/dĺžka/ šírka 33x26x5 cm53 7Archivačný box A4 z hladkej lepenky, výška/dĺžka/ šírka 33x26x7,5 cm1 8Archivačný box s vrchnákom stohovateľný, kapacita 6 archivačných škatúľ cm, hnedý kartón, nosnosť 30 kg, rozmer výška/dĺžka/šírka 27,5x56x37 cm136 9Archívna spona z PVC na viazanie dokumentov a následnú archiváciu, dĺžka viazacej časti 10 cm, balenie po 100 ks, rôzne farby87 10Bieliaci korektor - vo forme pera215 11Blok 85x85x50 mm, lepený2 351 12Blok poznámkový kocka 90x90x50 mm lepený biely3 240 13Celokovový elektrický viazací stroj, kapacita dierovania min. 25 listov A4 80g, zviazanie od 450 listov s priemerom hrebeňa 52 mm7 14Ceruza s gumou, stupeň tvrdosti 231 433 15Ceruza bez gumy, stupeň tvrdosti 1, 2, 313 660 16Ceruza celokovová mechanická hrúbka tuhy 2 mm800 17Ceruzka vosková, špeciálna ceruzka určená pre písanie na sklo, porcelán, plast a iné materiály. Rôzne farby: čierna, červená, modrá, zelená.400 18Čistiaci roztok na biele tabule, 250 ml1 236 19Čistiaci spray na obrazovky a povrchy, 250 ml1 087 20Diár A5 BLACK LINE čierny denný alebo ekvivalentný výrobok1 154 21Dierovač celokovový s príložníkom, kapacita max. na 25 listov, rôzne farby600 22Dierovač celokovový s príložníkom, kapacita max. na 15 listov, rôzne farby1 050 23Dierovač celokovový, kapacita max. na 10 listov, rôzne farby370 24Dierovač, silný (ťažký) kovový dierovač, kapacita max. na 35 listov, rôzne farby176 25Dierovač, silný (ťažký) kovový dierovač, kapacita max. na 40 listov, rôzne farby109 26Dokumentačný liner - popisovač dokumentačný, svetlostály, vode odolný atrament, plastový hrot v kovovej objímke, dĺžka stopy min. 500m, šírka stopy 0,1mm, farba: čierna, (CENTROPEN 2631 alebo ekvivalent)8 645 27Dokumentačný liner - popisovač dokumentačný, svetlostály, vode odolný atrament, plastový hrot v kovovej objímke, dĺžka stopy min. 500m, šírka stopy 0,3mm, farba: čierna, (CENTROPEN 2631 alebo ekvivalent)4 990 28Dokumentačný liner - popisovač dokumentačný, svetlostály, vode odolný atrament, plastový hrot v kovovej objímke, dĺžka stopy min. 500m, šírka stopy 0,5mm, farba: čierna, (CENTROPEN 2631 alebo ekvivalent)4 475 29Doska s rýchlou svorkou A4 zatvárateľná, dosky potiahnuté z PVC, rôzne farby1 340 30Dosky spisové A4 bez chrbta s jednostranne poťahovaným kartónom, šnúrky na upravenie objemu, farba mramorová šedá1 541 31Dosky spisové A4 bez chrbta bez poťahu kartónu, šnúrky na upravenie objemu, farba šedá928 32Etiketa papierová samolepiaca, rozmer etikety 105x37 mm, počet etikiet na hárku 16 ks, farba biela, balenie po 100 hárkoch70 33Etiketa papierová samolepiaca, rozmer etikety 105x42,3 mm, počet etikiet na hárku 14 ks, farba biela, balenie po 100 hárkoch1 34Etiketa papierová samolepiaca, rozmer etikety 105x74,25 mm, počet etikiet na hárku 8 ks, farba biela, balenie po 100 hárkoch1 35Etiketa papierová samolepiaca, rozmer etikety 210x148,5 mm, počet etikiet na hárku 2 ks, farba biela, balenie po 100 hárkoch70 Podrobný opis predmetu zákazky a predpokladané počty obstarávaného tovaru sú uvedené v oddiele B.2. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 174-453733
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Kancelárske potreby:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 994,40
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-03T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné