dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK000418/2021
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341552
Email: gabriela.stofova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: REK000418/2021
Hlavný kód CPV
39180000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom obstarávania a súčasťou ceny za dodanie predmetu zákazky je dodanie, doprava, vykládka, vynesenie tovaru alebo zariadenia predávajúcim na miesto určené kupujúcim v samostatnej objednávke, vybalenie, montáž tovaru alebo zariadení podľa technickej dokumentácie vrátane inštalácie a pripojenia médií (elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie, plyn, vzduchotechnika a pod.), uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom jazyku a odstránenie a odvoz obalového materiálu, demontáž a vynesenie pôvodného nábytku, likvidácia pôvodného nábytku, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky kupujúceho v súlade s Prílohou č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb
Dodatočné kódy CPV
39181000-4

45421153-1

79934000-0

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská.
Opis obstarávania
Predmetom obstarávania a súčasťou ceny za dodanie predmetu zákazky je dodanie, doprava, vykládka, vynesenie tovaru alebo zariadenia predávajúcim na miesto určené kupujúcim v samostatnej objednávke, vybalenie, montáž tovaru alebo zariadení podľa technickej dokumentácie vrátane inštalácie a pripojenia médií (elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie, plyn, vzduchotechnika a pod.), uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom jazyku a odstránenie a odvoz obalového materiálu, demontáž a vynesenie pôvodného nábytku, likvidácia pôvodného nábytku, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky kupujúceho v súlade s Prílohou č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody. Tovar, u ktorého je to podľa špecifikácie požadované, musí byť certifikovaný, príp. spĺňať požadované normy a nariadenia. Ak to bude požadované, dodaný nábytok musí byť kompatibilný s existujúcim nábytkom a plne kompatibilný s existujúcim vybavením. V prípade, ak sú v opise alebo v špecifikácii predmetu zákazky uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, materiálov alebo tovarov pomocou odkazu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný ekvivalentný výrobok, ak má dodržané všetky (alebo porovnateľné) technické, kvalitatívne alebo funkčné parametre a charakteristiky ako tie, ktoré uviedol verejný obstarávateľ. Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody. Osobitné požiadavky plnenia rámcovej dohody: Úspešný uchádzač/predávajúci je povinný pri plnení predmetu rámcovej dohody a podľa ustanovení v dohode: -vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov, v ktorých bude inštalovaný nábytok -predložiť vzorky vybraných tovarov - ponúkaných materiálov, ktoré verejný obstarávateľ/kupujúci posúdi, a až po ich odsúhlasení vystaví záväznú objednávku. Požadované vzorky sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody, spolu s opisom, ako budú hodnotené. Súčasťou predmetu dohody je aj odvoz a likvidácia pôvodného laboratórneho nábytku, predávajúci musí mať počas trvania rámcovej dohody platný súhlas na prepravu a zber nebezpečných odpadov, vydaný príslušným orgánom štátnej správy. Odpad je klasifikovaný ako tuhý nebezpečný odpad, katalógové číslo 170903 (Iné odpady zo stavieb a demolácií vrátane zmiešaných odpadov obsahujúce nebezpečné látky).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Objednávky sú vystavené na základe Rámcovej dohody č. 91/2021. Výzva na predkladanie ponúk bola zverejnená vo VVO č. 268/2020 dňa 22.12.2020 pod značkou 45403-WYT. Informácia o výsledku VO bola zverejnená vo VVO č. 78/2021 dňa 30.3.2021 pod značkou 16890-IPT.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-03-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti:
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 649,87
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 91/2021
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-28T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné