dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK000495/2021-UVO, preprot. REK000076/2022-UVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341157
Email: jana.slovenska@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: REK000495/2021-UVO, preprot. REK000076/2022-UVO - 2.Q 2022
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom obstarávania je nákup a dodávanie korenín a špeciálnych potravín v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy na základe pravidelných objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Koreniny
Časť č.: A
Dodatočné kódy CPV
15870000-7

15871000-4

15871210-9

15871230-5

15871250-1

15871260-4

15872000-1

15872400-5

15891000-0

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej ústavy a pracoviská, bližšie definované v samostatných objednávkach.
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je nákup a dodávanie korenín v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy na základe pravidelných objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek, podrobná špecifikácia predmetu zákazky a požadované množstvá sú uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu dohody a cenník - Koreniny k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Špeciálne potraviny
Časť č.: B
Dodatočné kódy CPV
15894200-3

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej ústavy a pracoviská, bližšie definované v samostatných objednávkach.
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je nákup a dodávanie špeciálnych potravín v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy na základe pravidelných objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek, podrobná špecifikácia predmetu zákazky a požadované množstvá sú uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu dohody a cenník - Špeciálne potraviny k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 060-149596
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYB - Špeciálne potraviny:B:Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 241/2021 - 2.Q 2022:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 211,38
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Objednávky pre časť A - Koreniny sú vystavené na základe Rámcovej dohody č. 240/2021 - ukončená 11.3.2022 Objednávky pre časť B - Špeciálne potraviny sú vystavené na základe Rámcovej dohody č. 241/2021 - ukončená 13.4.2022 Vystavené objednávky sú výsledkom zadávania nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže, u ktorej: - oznámenie o vyhlásení VO bolo zverejnené v Úradnom vestníku EÚ č. 2021/S 060-149596 dňa 26.3.2021 - oznámenie o vyhlásení VO bolo zverejnené vo VVO č. 77/2021 dňa 29.3.2021 pod značkou 16724-MST - oznámenie o výsledku VO bolo zverejnené v Úradnom vestníku EÚ č. 2021/S 107-280288 dňa 4.6.2021 - oznámenie o výsledku VO bolo zverejnené vo VVO č. 134/2021 dňa 7.6.2021 pod značkou 28870-VST. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-05T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné