dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: AOS-81/5-47/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37910337
Demänová 393, 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktná osoba: Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Telefón: +421 960423015
Email: obstaravanie@aos.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.valm.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439752
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: AOS-81/5-47/2022
Hlavný kód CPV
71632000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je : vykonávať preventívnu údržbu, zaisťovať servisnú pohotovosť, vykonávať operatívny servis za účelom odstránenia vzniknutých porúch, vykonávať pravidelný servis a revízie NN a VN rozvodní Objednávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je v informáciách potrebných na vypracovanie ponuky. Doplňujúce CPV: 50532400-7 - Opravy a údržba zariadení na rozvod elektrickej energie; 50532200-5 - Opravy a údržba transformátorov; 45317200-4 - Elektroinštalačné práce na transformátoroch; 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu) Hlavné miesto dodania: Akadémia ozbrojených síl, Demänová 393, Liptovský Mikuláš 031 01 , LV 215, parc.č.: 352/4,5,8, k.ú. Demänová.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 95 800,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, dokladmi podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) Záujemca/uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožadujú sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Splniť podmienku účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ju predložením dokladov podľa: 1. § 34 ods.1 písmena a) zákona o verejnom obstarávaní, 2. § 34 ods.1 písmena g) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. -uchádzač predloží minimálne 1 referenciu na inštaláciu monitoringu PME ( Power Monitoring Expert- Schneider electric ) vrátane tvorby a programovania obrazoviek, reportov alarmov, stavov a predikcie údržby zariadení v systéme PME s inštalovaných hardvérovým serverom Microsoft Windows server a SQL standard Microsoft Windows s minimálne 200 ks pripojených inteligentných zariadení do monitorovacieho systému prostredníctvom LAN siete. -uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam uskutočnených služieb za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorým preukáže uskutočnenie minimálnej jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku. Obstarávateľ má právo overiť si skutočnosti uvedené v zozname zmlúv (referencií). Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú. K bodu 2. Uchádzač musí predložiť personálne zabezpečenie prostredníctvom kľúčových odborníkov. Doklady o spôsobilej osoby v elektrotechnike podľa vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z.: Osvedčenie pracovníkov : - min 3. pracovníkov podľa § 21-23 do 1000V v objektoch triedy A bez nebezpečenstva výbuchu podľa vyhlášky č.508/2009 Z.z. - min.1 pracovníka podľa § 24 do 1000 V v objektoch triedy A bez nebezpečenstva výbuchu podľa vyhlášky č. 508/2009Z.z. - min 1 pracovníka podľa § 23 nad 1000 V v objektoch triedy A bez nebezpečenstva výbuchu podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z. ( práce budú realizované vo VN trafostaniciach).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač predloží certifikát vydaný na meno uchádzača od výrobcu zariadení na : Servis ( údržbu ) NN inteligentných rozvádzačov typu PRISMA P s minimálnym menovitým prúdom In 1600 A a systém Thermal Monitoring pre transformátory Trihal vrátane oprávnenia k softvéru Power Monitoring Expert. - Uchádzač predloží certifikát vydaný na meno uchádzača pre skúšky zariadení od výrobcu Schneider electric softvérom EcoStruxure Power Commision - Uchádzač predloží Certifikát o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluórovanými sklenníkovými plynmi podľa zákona č.286/2009 Z.z. § 6(3) pre kategóriu SF6 V objektoch Akadémie ozbrojených síl je inštalovaný systém Power Monitoring Expert
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-16T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zaregistrovanému záujemcovi sú k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk. Spôsob vyžiadania a poskytnutia informácií na vypracovanie ponuky: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o informácie potrebné na vypracovanie ponuky, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené informácie potrebné na vypracovanie ponuky a všetky ďalšie dokumenty súvisiace s informáciami potrebnými na vypracovanie ponuky určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informácií potrebných na vypracovanie ponuky alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa informácie na vypracovanie ponuky z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v informáciách potrebných na vypracovanie ponuky. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v informáciách potrebných na vypracovanie ponuky . Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie.Verejný obstarávateľ odmietne uzavrieť zmluvu s uchádzačom ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f). Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Ustanovenie § 11 tým nie je dotknuté. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-03T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné