dnes je 29.3.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Dúbravka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603406
Žatevná 2, 84402 Bratislava - mestská časť Dúbravka

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Dúbravka
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tenders.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439972
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je: Realizácia troch fit zón skladajúcich sa z fit strojov, v mestskej časti Bratislava-Dúbravka. Okrem dodávky a montáže fit prvkov je predmetom zákazky aj realizácia spodnej stavby s EPDM povrchom pod prvky. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa noriem vzťahujúcich sa na predmet plnenia v lehote, kvalite a rozsahu podľa dohodnutých zmluvných podmienok. Všetky fit prvky musia byť v súlade s normou EN 16630:2015. Dodávateľ je povinný doložiť k fakturácii predmetný certifikát alebo vyhlásenie o zhode. Požadovaná záručná doba na fitnes prvkov je 48 mesiacov. Začne plynúť odo dňa prevzatia už osadeného tovaru. Požaduje sa predložiť harmonogram dodávky a montáže resp. osadenia do 7 dní od oznámenia výsledku výberového konania úspešnému uchádzačovi. Po realizácii osadenia fit prvkov je dodávateľ povinný uviesť priľahlé chodníky a zeleň do pôvodného stavu. Prevzatie už osadených prvkov bude zaznamenané preberacím protokolom potvrdeným oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 70 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f). Osobné postavenie: 1. § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu, uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. 2. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Splnenie podmienok podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) ZVO Verejný obstarávateľ overí na základe informácií zverejne dostupných zdrojov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická a odborná spôsobilosť: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona: zoznamom uskutočnených stavebných prác obdobnej realizácie obnovy multifunkčného ihriska za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania suvedením názvu zákazky, cien, lehôt dodania, miesta realizácie a odberateľov, kontakt na zodpovednú osobu odberateľa (telefonický kontakt, email kontakt); dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto Zákona. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. m) Technický list navrhovaných fit prvkov požadovaných verejným obstarávateľom v zmysle opisu predmetu zákazky a špecifikácie fit prvkov v Prílohe č. 3. 3. Podľa § 34 ods. 1 písm. m) Fotografické vyobrazenie fit všetkých fit prvkov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 1: Týmto spôsobom uchádzač preukáže poskytnutie minimálne troch zákaziek na rovnaký alebo obdobný predmet zákazky za posledné 3 roky v minimálnom rozsahu hodnoty zákazky 70 000,- EUR bez DPH.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-13T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Prílohy tejto výzvy na predkladanie ponúk sú zverejnené v profile zákazky (viď "Dokumenty zákazky"). Ponuka predložená uchádzačom v lehote na predkladanie ponúk v elektronickej forme prostredníctvom systému EVO musí obsahovať: 1) list s identifikačnými údajmi uchádzača, 2) doklady požadované verejným obstarávateľom (bod 16 Výzvy na predkladanie cenových ponúk zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky"), 3) Návrh na plnenie kritéria vypracovaný podľa Prílohy č.1 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky", 4) Vyhlásenie uchádzača vypracované podľa Prílohy č. 2 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky", 5) vyplnená Technická špecifikácia fit prvkov podľa Prílohy č. 3 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky", 6) vyplnený Výkaz výmer podľa Prílohy č. 4 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky", 7) vyplnený, podpísaný a schválený návrh Zmluvy o dielo podľa Prílohy č. 5 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky", 8) podpísané a schválené Všeobecné obchodné podmienky podľa Prílohy č. 6 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky". V prípade potreby verejný obstarávateľ môže vysvetliť a ak to bude nevyhnutné aj doplniť informácie uvedené vzadávaní zákazky. Ponuky predložené po lehote na predkladanie ponúk nebudú zaradené do vyhodnotenia. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote predkladania ponúk bude zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk. V prípade, ak úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky, verejný obstarávateľ opätovne vyhodnotí ponuky ostatných uchádzačov a môže uzavrieť objednávku s uchádzačom, ktorý skončil druhý alebo tretí v poradí. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku aj v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa výzva na predloženie cenovej ponuky vyhlásila, ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ na tento účel vyčlenené. Úspešnou ponukou sa stane ponuka uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená, a ktorého ponuka bude cenovo najnižšia. Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Ponuky sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku. Ponuky sa predkladajú v mene euro. V tejto výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách sú uvedené všetky podklady na predloženie cenovej ponuky. Ďalšie súťažné podklady sa preto neposkytujú. Cenové ponuky uchádzačov musia spĺňať všetky náležitosti uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v bode II.1.5) tejto Výzvy neuvádza reálnu hodnotu zákazky. Predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená ako aritmetický priemer cien z predložených cenových ponúk. V prípade identifikovania zákazky ako zákazky s nízkou hodnotou do 70 000,- EUR bez DPH, bude zadávateľ prieskumu môcť určiť úspešného uchádzača, s ktorým uzatvorí obchodný vzťah, už pri súhrnnom vyhodnotení cenových ponúk. Úspešná ponuka bude tá, ktorá bude mať najnižšiu cenu s DPH na predmet zákazky (Váha 100 %).
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-05T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné