dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SE-OV2-2021/002780-007
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2 Array, 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Telefón: +421 250944435 Fax: +421 250944008
Email: janka.kytosova@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minv.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: V20188
Hlavný kód CPV
79200000-6
Druh zákazky
OPIS
Názov
Rámcová dohoda o poskytovaní poradenských služieb v oblasti auditu č OVO2-2020/000354 2 zo 6
Časť č.: 0
Dodatočné kódy CPV
79212000-3

79210000-9

79212200-5

79212100-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom poskytnutia Audítorských služieb a plnenia predmetu Dohody je sídlo Klienta alebo sídlo Audítora alebo iné miesto, ktoré Zmluvné strany dohodou určia alebo ktoré vyplýva z povahy plnenej veci.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je poskytovanie odborných poradenských služieb v oblasti auditu, posilnenie odborných administratívnych kapacít vo verejnej správe, vypracovanie revíznych správ, overenie, kontrola, posúdenie a vypracovanie štúdií v závislosti od potrieb jednotlivých Prijímateľov. Poskytovateľ odborných poradenských služieb musí disponovať potrebnými vedomosťami, odbornými znalosťami a skúsenosťami z praxe, zároveň musí mať schopnosť posúdiť situáciu v rámci relevantného segmentu trhu, a to v oblasti auditu. Rámcová dohoda (RD) sa uzatvára na dobu 48 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu uvedeného v RD podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Ak v realizačnej zmluve (RZ) nie je dohodnuté inak, RZ sa uzatvára na dobu odo dňa jej účinnosti do dňa skončenia poskytovania audítorských služieb podľa RZ uzavretej na základe RD, ktoré môžu časovo presahovať účinnosť samotnej RD.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov nadobudnutých verejným obstarávateľom z fondov Európskeho spoločenstva, z prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov (EŠIF), prípadne z iných relevantných programov, fondov a finančných mechanizmov, z príspevku štátneho rozpočtu a z vlastných prostriedkov.
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 139-342754
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Rámcová dohoda o poskytovaní poradenských služieb v oblasti auditu č OVO2-2020/000354 2 zo 6
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-07-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 70 000 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-05-30T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
79200000-6
Dodatočné kódy CPV
79212000-3

79210000-9

79212200-5

79212100-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom poskytnutia Audítorských služieb a plnenia predmetu Dohody je sídlo Klienta alebo sídlo Audítora alebo iné miesto, ktoré Zmluvné strany dohodou určia alebo ktoré vyplýva z povahy plnenej veci.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie odborných poradenských služieb v oblasti auditu, posilnenie odborných administratívnych kapacít vo verejnej správe, vypracovanie revíznych správ, overenie, kontrola, posúdenie a vypracovanie štúdií v závislosti od potrieb jednotlivých Prijímateľov. Poskytovateľ odborných poradenských služieb musí disponovať potrebnými vedomosťami, odbornými znalosťami a skúsenosťami z praxe, zároveň musí mať schopnosť posúdiť situáciu v rámci relevantného segmentu trhu, a to v oblasti auditu. Rámcová dohoda (RD) sa uzatvára na dobu 48 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu uvedeného v RD podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Ak v realizačnej zmluve (RZ) nie je dohodnuté inak, RZ sa uzatvára na dobu odo dňa jej účinnosti do dňa skončenia poskytovania audítorských služieb podľa RZ uzavretej na základe RD, ktoré môžu časovo presahovať účinnosť samotnej RD.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 70 000 000,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Uzatvorenie Dodatku č. 1 k Realizačnej zmluve č. SE-VO2-2021/002780-007 uzatvorenej podľa čl. III Rámcovej dohody o poskytovaní poradenských služieb v oblasti auditu č. OVO2-2020/000354 2 zo 6 z 14.07.2020 zo dňa 21.03.2022
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 7 000 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 70 000 000,00
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné