dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 715/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Telefón: +421 259722363
Email: martina.caplova@nrsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 715/2022
Hlavný kód CPV
32320000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka, montáž a inštalácia koncových prvkov ozvučenia a videotechniky s ich príslušenstvom v rekonštruovanom objekte Severných hradieb Bratislavského hradu, ich inštalácia a montáž do prevádzkyschopného stavu na už zabudované káblové rozvody. Predmetom dodávku sú aj bezdrôtové mikrofóny a prenosné nahrávacie/live stream videoštúdio.Podrobná špecifikácia v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
32321200-1

32323300-6

32340000-8

51310000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia sú nebytové priestory vo vlastníctve Slovenskej republiky v správe objednávateľa, a to Budova na Severných hradbách v areáli Bratislavského hradu NKP.
Opis obstarávania:
2Predmetom zákazky je dodávka, montáž a inštalácia koncových prvkov ozvučenia a videotechniky s ich príslušenstvom v rekonštruovanom objekte Severných hradieb Bratislavského hradu, ich inštalácia a montáž do prevádzkyschopného stavu na už zabudované káblové rozvody. Predmetom dodávku sú aj bezdrôtové mikrofóny a prenosné nahrávacie/live stream videoštúdio. Podrobná špecifikácia v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 065-169015
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ ruší použitý postup zadávania zákazky a to v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a to z dôvodu, že sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval a z dôvodu, že nebolo predložených viac ako dve ponuky. Verejné obstarávanie ruší verejný obstarávateľ po otváraní ponúk pred ich vyhodnotením na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk a to z nasledovných skutočností a dôvodu hodného osobitného zreteľa spočívajúcich v nasledovných okolnostiach: 1.V predmetnom postupe zadávania zákazky boli predložené prostredníctvom IS EVO, ktorým sa predmetné verejné obstarávanie realizuje, len dve ponuky, t.z. že boli predložené len dve ponuky spôsobom, v rozsahu a v lehotách podľa oznámenia, ktorým bolo verejné obstarávanie vyhlásené a podľa súťažných podkladov. 2.Verejnému obstarávateľovi bola po otváraní ponúk doručená žiadosť o nápravu hospodárskeho subjektu žiadateľa podľa ustanovenia § 164 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý v žiadosti o nápravu žiadal verejného obstarávateľa zrušiť verejnú súťaž a vyhlásiť novú z dôvodu, že v čase od 20.05.2022 do 22.05.2022 prebiehala plánová údržba IS EVO a po odstávke informačného systému v rozhodujúcom čase nefungovali všetky prvky systému IS EVO správne, pričom žiadateľ nemohol predložiť ponuku. Verejný obstarávateľ žiadosť o nápravu žiadateľa v súlade s ustanovením § 165 ods. 3 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zamietol podľa § 165 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 3.Verejný obstarávateľ eviduje, že pred lehotou na predkladanie ponúk žiadateľ odoslal zamestnancovi verejného obstarávateľa email zo dňa 23.05.2022 o 08:58 s oceneným výkazom výmer k predmetnému verejnému obstarávaniu, pričom verejný obstarávateľ bezodkladne kontaktoval záujemcu prostredníctvom emailu. Verejný obstarávateľ záujemcovi uviedol, že pokiaľ mal záujemca v úmysle zúčastniť sa predmetného verejného obstarávania ako uchádzač a predložiť ponuku, mal postupovať v zmysle oznámenia, ktorým bolo verejné obstarávanie vyhlásené a v zmysle súťažných podkladov, to znamená predložiť ponuku spôsobom, v rozsahu a lehotách určeným verejným obstarávateľom a to elektronicky prostredníctvom IS EVO, ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky. 4.Hoci verejný obstarávateľ považuje za potrebné zdôrazniť, že správcom informačného systému, prostredníctvom ktorého sa predmetné verejné obstarávanie realizuje nie je verejný obstarávateľ, ale Úrad vlády Slovenskej republiky, v dôsledku čoho nevie verejný obstarávateľ ovplyvniť údržby informačného systému a o ich uskutočnení je informovaný rovnakým spôsobom ako ktorákoľvek osoba, záujemca, uchádzač a to prostredníctvom informácie uvedenej v aktuálnych témach na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk, daná situácia nenastala jeho zavineným, úmyselným konaním, vyhodnotil verejný obstarávateľ umožnenie čestnej hospodárskej súťaže pre všetkých potenciálnych záujemcov ako dôvod hodný osobitného zreteľa, pre ktorý nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. 5.Verejný obstarávateľ má snahu zabezpečiť čestnú hospodársku súťaž tak, aby sa do verejného obstarávania mohol zapojiť čo najväčší počet hospodárskych subjektov pôsobiacich na relevantnom trhu. 6.Verejný obstarávateľ zároveň uvádza, že prehodnotí technickú špecifikáciu požadovaných tovarov, ktoré tvoria predmet zákazky a to s prihliadnutím na žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov zo strany záujemcov v predmetnom postupe zadávania zákazky doručené verejnému obstarávateľovi pred lehotou na predkladanie ponúk.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-01T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné