dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Nadlimitné zákazky
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
ÚpIA-EL3/1-84/2022-OOPS
Zadávateľ zákazky je: verejný obstarávateľ
Druh postupu
Užšia súťaž
Druh zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Telefón: +421 960322251
Email: kristina.sajbidorova@mil.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Iný verejný obstarávateľ: vyššie uvedené
ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
OPIS
Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom/obstarávateľom
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Typy opravovanej/ošetrovanej techniky: TATRA T-815 a jej modifikácie, ktoré sú dodávané pre MO SR ako výrobky obranného priemyslu (skupina VM6). Servisné úkony pri poskytovaní opráv/ošetrení vozidiel TATRA a ich modifikácií: - vykonanie údržby po odjazdení predpísaného počtu prevádzkových jednotiek a uplynutí časových intervalov pre servisné úkony (servisné a garančné prehliadky), - výmena a opravy čelných skiel, pancierových skiel, - opravy pancierových častí vozidiel, - diagnostika riadiacich jednotiek, - diagnostika porúch, opravy a nastavenie: hydraulickej sústavy, motora a spojky, prevodového ústrojenstva, elektrickej sústavy, brzdovej sústavy a ABS, palivovej sústavy, chladiacej sústavy, vzduchovej sústavy, mazacej sústavy, centrálneho dofukovania PNEU, diferenciálov, nábojov kolies, klimatizácie, riadenia vozidla, FVZ, - opravy kabíny, korby valníka, klampiarske práce, lakovnícke práce, - opravy účelových nadstavieb a vykonanie OPaOS po oprave - môžu byť poskytované aj dodávateľsky, - odstránenie poruchy/vykonanie opravy prostredníctvom výjazdu servisnej skupiny v odôvodnených prípadoch.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Informácie o subdodávkach
Časti
Informácie o variantoch
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Celkové množstvo alebo rozsah
Maximálna doba trvania opravy/ošetrenia 1 ks techniky/vozidla je 30 pracovných dní. Predpokladaný rozsah prác ročne: 2200 Nh (hodín práce) Predpokladaný rozsah prác na 1ks techniky: - mechanických prác: 50 Nh (hodín práce), - elektromechanických prác: 40 Nh (hodín práce).
Hodnota/Od: 698 750,00
bez DPH
Informácie o opciách
Informácie o obnovenom obstarávaní
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa bude vyžadovať vo výške 20 000 EUR (slovom: dvadsaťtisíc eur) v druhej fáze užšej súťaže od záujemcov, ktorí splnia podmienky účasti a budú vyzvaní na predloženie ponuky. Bližšie informácie o podmienkach pre zloženie zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch pre druhú fázu užšej súťaže.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Preddavok na cenu za službu verejný obstarávateľ nebude poskytovať. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu verejného obstarávateľa, po riadnom poskytnutí služby, ktorá je predmetom tejto zákazky, v mieste poskytnutia služby podľa akceptovanej objednávky, uzavretej na základe Rámcovej dohody a príslušnej akceptovanej objednávky, na základe predávajúcim riadne vystavenej faktúry, ktorej splatnosť bude do 30 dní odo dňa jej doručenia. Aby verejný obstarávateľ mohol korektne plniť svoje finančné záväzky (realizácia platieb bez omeškania), vyhradzuje si verejný obstarávateľ právo, že najneskorší možný termín doručenia faktúry bude 15. decembra príslušného roku, v ktorom má byť predmetná faktúra splatná.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Akákoľvek právna forma v zmysle príslušných ustanovení Obchodného zákonníka, Občianskeho zákonníka, resp. podľa príslušných právnych predpisov platných v krajine sídla člena skupiny a preukázať riadnu registráciu vytvoreného právneho subjektu.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy, najmä vzhľadom na bezpečnosť dodávok a informácií
Objednávateľ požaduje zabezpečenie poskytnutia služby opráv/ošetrení techniky/vozidiel aj počas krízovej situácie. III.1.4.1) Úspešný uchádzač musí počas byť počas trvania celého zmluvného vzťahu držiteľom platného povolenia na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu* (kde v špecifikácií výrobkov obranného priemyslu má zapísané VM6). * platné Povolenie na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu vydané Ministerstvom hospodárstva SR v zmysle zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s Opatrením Ministerstva hospodárstva SR č. č. 1/2021 z 25. októbra 2021, ktorým sa vydáva zoznam výrobkov obranného priemyslu podľa § 43 písm. a) zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo rovnocenný doklad vydaný národnou autoritou príslušného členského štátu/uznaný doklad vydaný príslušným orgánom cudzieho štátu alebo medzinárodnej organizácie. III.1.4.2) Úspešný uchádzač musí počas byť počas trvania celého zmluvného vzťahu držiteľom platného dokladu resp. certifikátu, ktorý sa preukazuje oprávnenie na servis, opravu, údržbu a technické ošetrenie vozidiel značky TATRA od spoločnosti / výrobcu vozidiel TATRA (TATRA TRUCKS a.s., so sídlom: Areál Tatry 1450/1, 742 21 Kopřivnice, Česká republika), a to minimálne pre typ vozidiel TATRA T-815. Zároveň musí mať úspešný uchádzač právo obchodovať a/alebo poskytovať náhradné diely zn. TATRA tak, aby bolo zaručené, že pri výkone opráv/ošetrení techniky/vozidiel budú použité originálne náhradné diely, spotrebný materiál a výrobcom vozidla odporúčané kvapaliny a to certifikovanou servisnou metódou tak, ako určuje výrobca vozidiel TATRA.
Informácie o bezpečnostnej previerke
Uchádzači, ktorí zatiaľ nemajú bezpečnostnú previerku, ju môžu získať do:
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: III.2.1.1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku uchádzač preukáže potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, e) je oprávnený poskytovať službu v predmete zákazky uchádzač preukáže dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže čestným vyhlásením, Uchádzač môže doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa bodu III.2.1.1) tohto oddielu oznámenia nahradiť zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, resp. potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode III.2.1.1) tohto oddielu oznámenia alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený získavať a použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, uchádzač so sídlom, miestom podnikania v SR nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) (výpis z registra trestov za právnickú osobu), písm. b) (potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne), písm. c) (potvrdenie daňového úradu a colného úradu), písm. d) (potvrdenie príslušného súdu o konkurze a reštrukturalizácii) a písm. e) (oprávnenie poskytovať služby) ZVO. Ostatné dokumenty podľa § 32 ZVO si verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO (výpis z registra trestov), ak uchádzač má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil výpis z registra trestov fyzických osôb, je povinný na uvedený účel poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu, ktorý je možné nájsť na stránke úradu pre verejné obstarávanie, a to v časti Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou žiadosti o účasť. Ak by verejný obstarávateľ v čase vyhodnocovania splnenia podmienok účasti z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk nemal možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený požiadať záujemcu o predloženie príslušného dokladu.
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Záujemca v žiadosti o účasť predloží nasledovný doklad/doklady, ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie: III.2.2.1) V zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má záujemca otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že záujemca nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. Dňom vyhlásenia verejného obstarávania sa rozumie deň, keď bolo v Úradnom vestníku EÚ zverejnené oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. 2. Čestné vyhlásenie záujemcu, že má účty len v banke (bankách) alebo v pobočke zahraničnej banky (pobočkách zahraničných bánk), od ktorých predložil vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (pobočiek zahraničných bánk) podľa predchádzajúceho bodu. III.2.2.2) Záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení kúpnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO . III.2.2.3) Ak záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa vyššie uvedeného, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: III.2.3.1) Záujemca predloží v súlade s § 131 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto ZVO, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. III.2.3.2) Záujemca predloží v súlade s § 131 ods. 1 ZVO doklady preukazujúce technickú a odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní predložením platného certifikátu systému riadenia kvality. III.2.3.3) Záujemca predloží v súlade s § 131 ods. 1 písm. f) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov III.2.3.4) Záujemca predloží platné Povolenia na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ad III.2.3.1 Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: 1. zoznam poskytnutých služieb (referencií) za predchádzajúcich päť rokov, ktorých predmetom boli rovnaké alebo podobné služby ako predmet zákazky. V zozname záujemca uvedie: predmet plnenia, cenu plnenia, lehotu plnenia, údaje o odberateľovi služby: obchodné meno, sídlo, kontaktné údaje odberateľa (tel. č., e-mail), pre overenie si uvedených skutočnosti. 2. referencie, resp. iný dôkaz o plnení potvrdený odberateľom. - záujemca uvedie: predmet plnenia, cenu plnenia, lehotu plnenia, údaje o odberateľovi služby: obchodné meno, sídlo. Záujemca musí zoznamom poskytnutých služieb, resp. referencií preukázať, že poskytol služby za rovnaký alebo podobný predmet zákazky v hodnote min. v úhrnnej hodnote 500 000 eur s DPH za rozhodujúce obdobie. Za rozhodujúce obdobie sa považuje obdobie posledných piatich rokov končiacim dňoch odoslania predchádzajúcemu dňu odoslania oznámenia do Úradného vestníka Európskej únie. ad III.2.3.2) Záujemca predloží platný certifikát systému riadenia kvality, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality, ktorým je certifikát STN EN ISO 9001 vystavený certifikačnou spoločnosťou akreditovanou Slovenskou národnou akreditačnou službou (SNAS) alebo notifikovanou spoločnosťou SNAS: - rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, alebo - iný dôkaz rovnocenný opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorým je príručka kvality ISO 9001. ad III.2.3.2) Záujemca predloží doklady preukazujúce u dotknutých zamestnancov (ktorých určí) vzdelanie, kvalifikáciu a odbornú prax (minimálne 5 rokov) v príslušnom obore "Opráv nákladných automobilov" oblasti automobilového priemyslu (výučný list, maturitné vysvedčenie, VŠ diplom, potvrdenie o praxi) a musia byť vyškolení na opravy nákladných vozidiel zn. TATRA a to minimálne pre služby uvedené v časti II 1.5) oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Požadované potvrdenie sa bude týkať dotknutých zamestnancov servisných stredísk zhotoviteľa, v ktorých bude vykonávať zhotoviteľ pre objednávateľa opravy/údržbu/ošetrenia vozidiel. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, aby v predložených dokladoch týkajúcich sa zamestnancov boli uvedené plné mená dotknutých zamestnancov, tak aby bolo možné tieto dokumenty overiť (napr. v prípade kontroly procesu verejného obstarávania). Nakoľko táto časť dokumentácie k verejnému obstarávaniu je archivovaná ale nezverejnená, neprichádza tak k narušeniu GDPR. ad III.2.3.4) V špecifikácii Povolenia na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu má záujemca/uchádzač zapísané najmenej VM 6, vydané Ministerstvom hospodárstva SR v zmysle zákona č. 392/2011Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s Opatrením Ministerstva hospodárstva SR č. 1/2021 z 25. októbra 2021, ktorým sa vydáva zoznam výrobkov obranného priemyslu podľa § 43 písm. a) zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo rovnocenný doklad vydaný národnou autoritou príslušného členského štátu/uznaný doklad vydaný príslušným orgánom cudzieho štátu alebo medzinárodnej organizácie.
Informácie o vyhradených zákazkách
Vyberte:
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Užšia súťaž
Odôvodnenie výberu zrýchleným postupom: zrýchlený postup sa neuplatňuje
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
ÚpIA-EL3/1-84/2022-OOPS
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-07-05T08:30:00
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť vybratým uchádzačom
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: SK / CZ
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V bode IV.3.3 "podmienky získania súťažných podkladov" tohto formulára nemá byť uvedený dátum a čas. Ide o chybu formulára, bez uvedených údajov však nie je umožnené odoslanie formulára. Záujemca/uchádzač nebude na tento údaj prihliadať. V súlade s § 49 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ alebo ním poverená osoba vyhradzuje právo vyžiadať od uchádzača v ktorejkoľvek etape tohto verejného obstarávania úradne overenú kópiu predkladaných dokumentov a/alebo dokladov a ponechať si ich v spisovej dokumentácii k procesu verejného obstarávania, po dobu nevyhnutnú na archiváciu týchto dokumentov, alebo originál dokumentu k nahliadnutiu a vytvoreniu kópie originálu dokumentu pre vlastné administratívne účely. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní určené v tomto Oznámení nemôžu záujemcovia predbežne nahradiť podľa § 39 a to z dôvodu že sa jedná o zákazku v oblasti obrany a bezpečnosti podľa § 126 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia v tomto verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému EVO (ďalej len IS EVO), v správe Úradu vlády SR. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Verejný obstarávateľ informuje, že od záujemcov, ktorí dostanú výzvu na predloženie ponúk bude požadovať viazanosť ponúk zabezpečenú zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka ponúk je stanovená vo výške: 20 000,00 EUR (slovom: dvadsaťtisíc EUR). Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažnej dokumentácii ktorú obdrží každý záujemca, ktorý splní podmienky účasti v tejto užšej súťaži. Termín viazanosti ponúk je do 31.12.2022. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Toto obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
ODVOLACIE KONANIE
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu

Vnútroštátne identifikačné číslo:
,


Kontaktná osoba: Array
Podanie odvolania
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-31T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné