dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 706-3588/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenský hydrometeorologický ústav
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156884
Jeséniova 17, 83315 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenský hydrometeorologický ústav
Telefón: +421 259415434
Email: bernadeta.mudrakova@shmu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.shmu.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451496
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 706-3588/2022
Hlavný kód CPV
90713000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovanie analýz a metodických postupov na základe 2019 IPCC Refinements metodických príručiek: -Analýza 2019 IPCC Refinements metodických príručiek z pohľadu relevantných zmien korešpondujúcich s národnými špecifikami v kategórii lesov, ornej pôdy, mokradí, energetiky (okrem dopravy), priemyselných procesov a odpadov; -Príprava nových metodických postupov vychádzajúcich z analýzy 2019 IPCC Refinements metodických príručiek v kategórii lesov, ornej pôdy, mokradí, energetiky (okrem dopravy), priemyselných procesov a odpadov; -Príprava emisných inventúr skleníkových plynov v kategórii lesov, ornej pôdy, mokradí, energetiky (okrem dopravy), priemyselných procesov a odpadov na základe nových metodických postupov daných v 2019 IPCC Refinements metodických príručkách; -Porovnanie emisných inventúr v rámci sledovaných emisií skleníkových plynov vypracovaných podľa 2006 IPCC Guidelines a podľa 2019 IPCC Refinements metodických príručiek v kategórii lesov, ornej pôdy, mokradí, energetiky (okrem dopravy), priemyselných procesov a odpadov; -Harmonizácia nových metodických postupov vypracovaných na základe 2019 IPCC Refinements metodických príručiek s emisnou inventúrou znečisťujúcich látok v kategórii lesov, ornej pôdy, mokradí, energetiky (okrem dopravy), priemyselných procesov a odpadov; -Príprava aktualizovaných projekcií emisií skleníkových plynov a znečisťujúcich látok v kategórii lesov, ornej pôdy, mokradí, energetiky (okrem dopravy), priemyselných procesov a odpadov na základe prepočítaných časových radov do roku 2050; Na vypracovanie emisných inventúr a projekcií emisií je potrebné použiť Softvér pre emisné inventúry poskytnutý verejným obstarávateľom Odborom emisie a biopalivá. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je v Kapitole (B) Opis predmetu zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 442 400,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Časť 1 Príprava a implementácia novej metodiky v sektore lesy
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
90713000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SHMÚ, Jeséniova 17, Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú aktivity v oblasti prípravy metodík a skvalitnenia emisných inventúr a projekcií emisií, ktoré sú zamerané na činnosti v sektore lesy. Bližšia špecifikácia je uvedená v Kapitole (B) Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
125 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010CLD8 - Príprava metodík a skvalitnenie emisných inventúr a projekcií emisií (číslo žiadosti o NFP)
Doplňujúce informácie:
Komunikácia, predkladanie ponúk a ostatných dokumentov sa v súlade s § 20 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") v rámci tejto zákazky uskutoční prostredníctvom elektronickej platformy verejného obstarávania IS EVO (ver. 18.0) vedenej na stránke: https://eplatforma.vlada.gov.sk/ alebo www.uvo.gov.sk. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované v príručkách zverejnených na portáli: https://eplatforma.vlada.gov.sk alebo na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: Príručky pre používateľov modernizovaného systému IS EVO je možné nájsť tu v časti záujemca/uchádzač: Dokumentácia - Elektronická platforma (gov.sk) a https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku zákazky vo výške: 1000,-? ďalšie podmienky a spôsoby zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.

Názov
Časť 2 Príprava a implementácia novej metodiky v sektore orná pôda, lúky a pasienky a mokrade
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
90713000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SHMÚ, Jeséniova 17, Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú aktivity v oblasti prípravy metodík a skvalitnenia emisných inventúr a projekcií emisií, ktoré sú zamerané na činnosti v sektore orná pôda, lúky a pasienky a mokrade. Bližšia špecifikácia je uvedená v Kapitole (B) Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
192 400,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010CLD8 - Príprava metodík a skvalitnenie emisných inventúr a projekcií emisií (číslo žiadosti o NFP)
Doplňujúce informácie:
Komunikácia, predkladanie ponúk a ostatných dokumentov sa v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní v rámci tejto zákazky uskutoční prostredníctvom elektronickej platformy verejného obstarávania IS EVO (ver. 18.0) vedenej na stránke: https://eplatforma.vlada.gov.sk/ alebo www.uvo.gov.sk. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované v príručkách zverejnených na portáli: https://eplatforma.vlada.gov.sk alebo na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: Príručky pre používateľov modernizovaného systému IS EVO je možné nájsť tu v časti záujemca/uchádzač: Dokumentácia - Elektronická platforma (gov.sk) a https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku zákazky vo výške: 1000,-? ďalšie podmienky a spôsoby zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.

Názov
Časť 3 Príprava a implementácia novej metodiky v sektoroch energetika, priemysel a odpady.
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
90713000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SHMÚ, Jeséniova 17, Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú aktivity v oblasti prípravy metodík a skvalitnenia emisných inventúr a projekcií emisií, ktoré sú zamerané na činnosti v sektoroch energetika, priemysel a odpady. Bližšia špecifikácia je uvedená v Kapitole (B) Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
125 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310010CLD8 - Príprava metodík a skvalitnenie emisných inventúr a projekcií emisií (číslo žiadosti o NFP)
Doplňujúce informácie:
Komunikácia, predkladanie ponúk a ostatných dokumentov sa v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní v rámci tejto zákazky uskutoční prostredníctvom elektronickej platformy verejného obstarávania IS EVO (ver. 18.0) vedenej na stránke: https://eplatforma.vlada.gov.sk/ alebo www.uvo.gov.sk. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované v príručkách zverejnených na portáli: https://eplatforma.vlada.gov.sk alebo na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: Príručky pre používateľov modernizovaného systému IS EVO je možné nájsť tu v časti záujemca/uchádzač: Dokumentácia - Elektronická platforma (gov.sk) a https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku zákazky vo výške: 1000,-? ďalšie podmienky a spôsoby zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie špecifikované v Súťažných podkladoch Kapitola (E). Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácii o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Upozornenie: V prípade, ak uchádzač nepreukazuje splnenie podmienok účasti spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, ale predkladá doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , upozorňuje verejný obstarávateľ, že uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. a), b), c), d) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. V tomto prípade predloží len doklad podľa písm. f) § 32 ods.2 čestné prehlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Podmienka možnosti získania dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. b), c), d), e) zákona o verejnom obstarávaní z informačných systémov verejnej správy sa netýka subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v zmysle §34 ods.1 písm g) a to predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov pre každú časť zákazky nasledovne:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre Časť 1: Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Splnenie určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona uchádzač preukáže predložením nasledovných dokladov za 2 odborné fyzické osoby, ktoré budú realizovať predmet zákazky: a) Minimálne 5 rokov praxe ku dňu na predkladanie ponúk ako odborník v oblasti emisných bilancií v sektore lesov a zmien vo využívaní krajiny. Predmetné uchádzač preukáže predložením profesijného životopisu. Profesijný životopis musí obsahovať: titul, meno a priezvisko, údaje o priebehu vzdelania, absolvované školenia, história zamestnania: pracovná pozícia/odborné skúsenosti, miesto, rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ, praktické skúsenosti/odborná prax: prehľad odborných skúseností, vyplývajúcich z uzatvorených zmluvných vzťahov resp. projektov, týkajúcich sa zákazky Časť 1 meno, priezvisko a číslo telefónu aspoň jednej kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie, dátum a podpis odborníka Pre Časť 2: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 3.1 tejto časti týchto časti Súťažných podkladov: Splnenie určenej podmienky účasti podľa§ 34 ods. 1 písm. g) zákona uchádzač preukáže predložením nasledovných dokladov za 2 odborné fyzické osoby, ktoré budú realizovať predmet zákazky: a) Minimálne 5 rokov praxe ku dňu na predkladanie ponúk ako odborník v oblasti bilancií emisií z ornej pôdy a pasienkov. Predmetné uchádzač preukáže predložením profesijného životopisu. Profesijný životopis musí obsahovať: titul, meno a priezvisko, údaje o priebehu vzdelania, absolvované školenia, história zamestnania: pracovná pozícia/odborné skúsenosti, miesto, rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ, praktické skúsenosti/odborná prax: prehľad odborných skúseností, vyplývajúcich z uzatvorených zmluvných vzťahov resp. projektov, týkajúcich sa zákazky Časť 2 meno, priezvisko a číslo telefónu aspoň jednej kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie, dátum a podpis odborníka Pre Časť 3: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 3.1 tejto časti týchto časti Súťažných podkladov: Splnenie určenej podmienky účasti podľa§ 34 ods. 1 písm. g) zákona uchádzač preukáže predložením nasledovných dokladov za 3 odborné fyzické osoby, ktoré budú realizovať predmet zákazky: a) Minimálne 5 rokov praxe ku dňu na predkladanie ponúk ako odborník v bilanciách emisií zo sektorov energetika, priemyselné procesy a odpady. Predmetné uchádzač preukáže predložením profesijného životopisu. Profesijný životopis musí obsahovať: titul, meno a priezvisko, údaje o priebehu vzdelania, absolvované školenia, história zamestnania: pracovná pozícia/odborné skúsenosti, miesto, rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ, praktické skúsenosti/odborná prax: prehľad odborných skúseností, vyplývajúcich z uzatvorených zmluvných vzťahov resp. projektov, týkajúcich sa zákazky Časť 3 meno, priezvisko a číslo telefónu aspoň jednej kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie, dátum a podpis odborníka Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní za všetkých členov skupiny spoločne.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. V prípade zmeny subdodávateľa počas plnenia zmluvy je úspešný uchádzač povinný postupovať v súlade s ustanoveniami zmluvy, ktorá tvorí súčasť týchto súťažných podkladov v nadväznosti na ustanovenia § 41 ods. 4 zákona.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-09T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady sú neobmedzene k dispozícii na www.uvo.gov.sk v profile verejného obstarávateľa pod zákazkou Vypracovanie analýz a metodických postupov na základe 2019 IPCC Refinements metodických príručiek: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/451496 Nejde o zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s hospodárskym subjektom, na ktorého sa uplatňujú reštriktívne opatrenia (sankcie) Organizácie Spojených národov alebo Európskej únie, napr. Nariadenie Rady 833/2014 článok 5k. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť Zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 zákona VO má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je doňho zapísaný alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS, nie sú zapísaní v RPVS alebo je uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v RPVS je osobou taxatívne vymenovanou v §11 ods.1 písm c) zákona o verejnom obstarávaní alebo je uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS majú v RPVS zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa §11 ods. 1 písm c). zákona o verejnom obstarávaní.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Voči konaniu verejného obstarávateľa je možné uplatniť revízne postupy v súlade s ustanovením § 164 a § 170 zákona o verejnom obstarávaní. Okruh dôvodov pre uplatnenie revíznych postupov ustanovuje v § 164 a § 170 zákona o verejnom obstarávaní. V §164 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní je uvedené : Ak v §164 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní nie je ustanovené inak, žiadosť o nápravu proti podmienkam uvedeným: -v oznámení podľa odseku 1 písm. a) musí byť doručená do desiatich dní odo dňa uverejnenia oznámenia podľa odseku 1 písm. a) v európskom vestníku, - v dokumentoch podľa odseku 1 písm. b) v postupe zadávania nadlimitnej zákazky, nadlimitnej koncesie alebo v súťaži návrhov musí byť doručená najneskôr štyri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo návrhov za predpokladu, že tieto dokumenty neboli poskytnuté neskôr než 15 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo návrhov; ak boli poskytnuté neskôr, musí byť žiadosť o nápravu proti podmienkam v nich uvedeným doručená najneskôr do desiatich dní odo dňa poskytnutia týchto dokumentov,. Ďalšie podrobnosti sú špecifikované v §§ 164 - 170 zákona o verejnom obstarávaní.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-02T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné