dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 52/2022/NLZ-III.časť
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928377
Email: zuzana.tarasovicova@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 52/2022/NLZ-III.časť
Hlavný kód CPV
90910000-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch regionálnych center Trenčína, Banskej Bystrice, Žiliny a Košíc, a tiež zabezpečenie resp. dodanie čistiacich a hygienických potrieb do daných regionálnych centier verejného obstarávateľa riadne a včas v zmysle dohodnutých prác. Trvanie zmluvy je 60 mesiacov. V súvislosti so znížením negatívneho vplyvu na životného prostredie verejný obstarávateľ požaduje, aby poskytovateľ služby na výkon čistiacich a upratovacích služieb vo všetkých objektoch používal čistiace prostriedky a príslušenstvo, ktorým bola udelená enviro značka. Zároveň verejný obstarávateľ v súvislosti s požiadavkou na dodanie hygienických potrieb požaduje, aby min. 70 % celkového množstva mydla na ruky, ktoré má uchádzač v rámci zákazky poskytnúť verejnému obstarávateľovi, musia byť dermatologicky testované. Upratovacie a čistiace služby požaduje verejný obstarávateľ zabezpečovať s dennou, týždennou, mesačnou, polročnou pre všetky regionálne centrá. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa na plnení každej z častí I. až IV. predmetu zákazky podieľala minimálne jedna osoba patriaca do skupiny znevýhodnených, zraniteľných, zdravotne postihnutých či inak vylúčených osôb. Podrobný opis predmetu zákazky (výmery jednotlivých objektov vrátane rôznych povrchov, počtu sanitárnych zariadení a požadované počty hygienických potrieb) je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v prílohách súťažných podkladov.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 1
OPIS
Názov
Regionálne centrum Žilina
Časť č.: III.
Dodatočné kódy CPV
90911200-8

90919200-4

33760000-5

33761000-2

33711900-6

33770000-8

33772000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch v rámci regionálneho centra Žilina spolu so zabezpečením resp. dodanie čistiacich a hygienických potrieb do daných regionálnych centier verejného obstarávateľa riadne a včas v zmysle dohodnutých prác. ČASŤ III. REGIONÁLNE CENTRUM ŽILINA Požadované služby a dodanie tovaru budú prebiehať: Poštová 1, 010 08 Žilina BLIŽŠIA ŠPECIFIKÁCIA ROZSAHU SLUŽIEB S PERIODICITOU: Služby vykonávané denne iba v pracovné dni : - vyprázdnenie smetných košov a odpadových nádob skartovačov, vrátane výmeny vriec, v prípade, ak sú znečistené - vyprázdnenie zaplnených nádob na separovaný zber - kontrola, zber, rozoberanie, triedenie a likvidácia obalového materiálu z kancelárskeho papiera, výpočtovej techniky a pod. - umytie plôch na toaletách vrátane dezinfekcie WC mís, umytie a dezinfikovanie batérií a utretie zásobníkov hygienických potrieb, umytie obkladu okolo umývadiel, vyleštenie zrkadiel, umytie výlevky, dezinfikovanie a vyleštenie splachovacích tlačidiel toaliet - umytie kuchynského nábytku vlhkou handrou s vhodným dezinfekčným a čistiacim prostriedkom na voľne dostupných miestach, vrátane batérií, umývadiel a obkladu okolo umývadiel - umytie podláh na toaletách a kuchynkách dezinfekčným prostriedkom; - čistenie a dezinfekcia kľučiek všetkých dverí (vrátane okolia kľučiek) - dodávanie a dopĺňanie hygienických potrieb na toaletách - dodávanie a dopĺňanie hygienických a čistiacich potrieb do kuchyniek - pozametanie a utretie vlhkou handrou keramických, kamenných, PVC a drevených podláh - utretie prachu, čistenie znečistenia (odtlačky) na stoloch v zasadacích miestnostiach - utretie prachu na voľných plochách stolov a ostatného kancelárskeho nábytku do výšky 1,7 m - upratanie náhleho znečistenia podlahových krytín - obojstranné čistenie sklenených výplní dverí ako aj interiérových a exteriérových sklenených dverí Služby vykonávané 1 x v týždni vykonávajú sa v piatok, ak nebude dohodnuté inak: - čistenie voľných plôch pracovných stolov vlhkou handrou - čistenie pracovných, odkladacích plôch a parapetov vlhkou handrou - vysávanie neumývateľných parapetov a okenných výklenkov - vysávanie všetkých kobercov - vysávanie čalúneného nábytku, odstrániť prach zo stoličiek a kresiel, vyčistiť od viditeľných nečistôt - utretie prachu z kancelárskeho nábytku vo výške nad 1,7 m - utretie prachu z vypnutých počítačov (okrem obrazoviek), tlačiarní, telefónov, stolných svietidiel a voľne stojacich vykurovacích a klimatizačných zariadení - umývanie odpadkových košov (vrátane separovaného zberu) - čistenie mikrovlnných rúr, rýchlo varných kanvíc, chladničiek a kávovarov z vonkajšej strany - čistenie dverí, zárubní a prahov, a interiérových sklenených stien - dezinfekcia voľných dotykových plôch dezinfekčným prípravkom alebo aerosólovým postrekom - výmena hubiek na riad a dodanie čistiacich prostriedkov na riad Služby vykonávané 1 x za mesiac, v poslednom kalendárnom týždni daného mesiaca: - ometenie pavučín - čistenie mikrovlnných rúr, rýchlo varných kanvíc, kávovarov a chladničiek z vnútornej strany - umytie a ošetrenie nábytku vhodným konzervačným prípravkom - umytie povrchov vykurovacích a chladiacich telies vlhkou utierkou - podľa potreby výmena náplní osviežovačov vzduchu na toaletách Služby vykonávané 2x ročne: - umývanie okien - čistenie osvetľovacích telies - výmena WC kief vrátane odkladacích nádob Služby vykonávané 1x ročne: - tepovanie všetkých kobercov a čalúnených sedacích plôch
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 209-596855
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYIII.:III.:Regionálne centrum Žilina:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-02-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 8
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 8
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 39 475,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-03T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné