dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2023/1/Zar./Levice
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Levice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00307203
Námestie hrdinov 1, 93432 Levice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Levice
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.levice.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/460747
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2023/1/Zar./Levice
Hlavný kód CPV
16700000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie zariadenia pre kompostáreň Mesta Levice, ktoré je nové, nie nie repasované, opravované alebo používané. Predmet zákazky Univerzálny traktor s príslušenstvom 1 ks Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 116 683,33
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
16700000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom realizácie predmetu zákazky je centrálna lokalita CTZ Levice na Mochovskej ulici Levice.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie zariadenia pre kompostáreň Mesta Levice, ktoré je nové, nie nie repasované, opravované alebo používané. Predmet zákazky Univerzálny traktor s príslušenstvom 1 ks Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
116 683,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu Kvalita životného prostredia, Kód výzvy: OPKZP- PO1- SC111-2019-56
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa nevyžaduje

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú stanovené podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní a sú uvedené v Súťažných podkladoch v Kapitole A.2 - Podmienky účasti uchádzačov, Časť I. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (podľa § 32 ZVO)
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-04-11T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ (VOb) požaduje, aby počas platnosti zmluvy uchádzač/dodávateľ: 1.1Na faktúrach bude dodávateľ uvádzať názov projektu a ITMS kód projektu. 1.2VOb vyžaduje záručnú dobu na všetky časti predmetu zákazky 36 mesiacov. 1.3VOb požaduje poistenie predmetu zmluvy počas prepravy do miesta dodania verejného kupujúceho. 1.4VOb požaduje, aby dodávateľ po dobu záručnej doby disponoval a používal pri záručných opravách originálne a nové náhradné diely, potrebné pre riadnu prevádzku dodaných zariadení. 2. V prípade rozhodnutia VOb predložiť dokumentáciu z VO na druhú ex ante kontrolu pred podpisom zmluvy poskytovateľovi NFP, na základe dobrovoľnej žiadosti VOb zmluva môže byť podpísaná až po ukončení finančnej kontroly alebo po ukončení konania o preskúmaní úkonov kontrolovaného, a len za predpokladu, že nebudú identifikované nedostatky v procese VO; záverom kontroly poskytovateľa môže byť súhlas alebo nesúhlas s podpisom zmluvy. Podľa výsledku kontroly VOb buď pristúpi k podpisu zmluvy alebo bude opakovať proces VO. 3. Ak nebude VOb postupovať podľa predchádzajúceho bodu 2, zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán. Odkladacia podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy v prípade predloženia dokumentácie z VO poskytovateľovi NFP na štandardnú ex post kontrolu po podpise zmluvy s dodávateľom. Zmluva nadobudne účinnosť po kumulatívnom splnení nasledovných podmienok: (i) po ukončení finančnej kontroly, po doručení správy z kontroly, alebo v rámci ktorej VOb súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa príslušného MP; (ii) dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s § 47a Občianskeho zákonníka v CRZ. 4. VOb si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpísaniu zmluvy a to bez finančných nárokov všetkých strán a ďalej postupovať v súlade so ZVO aj v nadväznosti na ustanovenia § 57 ZVO. 5. Úspešný uchádzač v pozícii predávajúceho sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením predmetu tejto zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej kupujúcim ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetu zákazy, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z .z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti predávajúcim je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje kupujúceho od zmluvy odstúpiť. 6. Iná osoba v kontexte § 33 ods. 2 ZVO a § 34 ods. 3 ZVO, prostredníctvom ktorej uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, sa podieľa na plnení predmetu zákazky v rozsahu svojho záväzku, ktorý jej vyplýva z písomnej zmluvy podľa § 33 ods. 2 ZVO alebo podľa § 34 ods. 3 ZVO, ktorú predložil uchádzač vo svojej ponuke a ktorou preukazoval splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti. Rozsah záväzku uvedie uchádzač v príslušnej prílohe návrhu zmluvy ak to je uplatniteľné. 7.Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 ZVO preukázanie alebo splnenie relevantných osobitných zmluvných podmienok (§ 42 ods. 12 ZVO) uvedených v predchádzajúcich bodoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-03-03T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné