dnes je 23.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2015246202-13
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Telefón: +421 259582218
Email: vladimir.bednar@mfsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.finance.gov.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MF/018202/2015-27
Hlavný kód CPV
71356300-1
Druh zákazky
OPIS
Názov
Technická podpora prevádzky a rozvoj APV Portálu finančnej správy (APV PFS)
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72000000-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Potreba zabezpečenia služieb technickej podpory a rozvoja APV PFS v režime, v akom je PFS dostupný používateľom a verejnosti t.j. 24x7/365 ako aj prípadných modifikácií aplikačného programového vybavenia v súlade so zákonom o správe daní č. 563/2009 Z.z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov a splnenia Usmernenia č.14/2014 SORO OPIS pre ukončovanie projektov programového obdobia OPIS I. Cieľom zákazky je zabezpečenie nasledovných služieb technickej podpory softvérového a systémového riešenia, úprav a zmien APV PFS z dôvodu zabezpečenia riadnej prevádzkyschopnosti a rozvoja funkcionality APV PFS v prostredí finančnej správy: a) poskytovanie služieb servisného hotline b) podpora pri realizácii prevádzkových zásahov (podpora prevádzky systému) c) realizácia pravidelných preventívnych zásahov (profylaktika a monitoring) d) realizácia servisných zásahov (riešenie incidentov) v prípade nefunkčnosti systému alebo jeho komponentov e) realizácia servisných zásahov podľa požiadaviek (riešenie požiadaviek na zmenu konfigurácie) f) ostatné služby Ostatné služby súvisia s rozvojom aplikačného programového vybavenia PFS a jednotlivé činnosti zahŕňajú: vykonanie úprav implementovaného APV PFS, ktoré predstavujú zmeny v nastaveniach existujúcej funkcionality APV PFS, vyplývajúce predovšetkým zo zmien legislatívy (Daňový poriadok, Novela Výnosu o štandardoch IS VS), zmien technologickej platformy a integračných rozhraní na nové a upravené bak-end systémy. Súčasťou týchto plnení bude úprava príslušnej dokumentácie, projektový manažment, koordinácia testovacieho procesu a prípadné vyškolenie používateľov APV PFS.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 183-332738
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Zmluva č. 2015246202
Časť č.: 1
Názov: Zmluva o technickej podpore prevádzky a rozvoja APV Portálu finančnej správy (APV PFS)
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2015-08-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 6 463 450,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-03T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72220000-3
Dodatočné kódy CPV
72267000-4

72250000-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom Dodatku č.13 je: - predĺženie poskytovania služieb technickej podpory v zmysle bodu II.2.a-e i až ii) zmluvy do 31.05.2023, - realizácia zmenových požiadaviek - doplnenie funkcionalít a aktualizácií do existujúceho informačného systému (APV PFS), ktoré sú dôsledkom novelizácií právnych predpisov
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 94
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 30 705 711,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom Dodatku č.13 je: - predĺženie poskytovania služieb technickej podpory v zmysle bodu II.2.a-e i až ii) zmluvy do 31.05.2023, - realizácia zmenových požiadaviek - doplnenie funkcionalít a aktualizácií do existujúceho informačného systému (APV PFS), ktoré sú dôsledkom novelizácie právnych predpisov
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 30 183 792,80
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 30 705 711,00
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné