dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 8616/2018/OVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925765 Fax: +421 0000000
Email: renata.remenova@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 8616/2018/OVO
Hlavný kód CPV
72224000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie odborných poradenských služieb pre Úrad vlády SR (ďalej aj ,,ÚV SR") a Národnú agentúru pre sieťové a elektronické služby (ďalej aj ,,NASES a/alebo agentúra") v rámci výkonu im zverených kompetencií, a to v nasledovných oblastiach: 1) Služby v oblasti implementácie a riadenia programov, finančných mechanizmov, politík a stratégií (ďalej len oblasť) 2) Služby v oblasti implementácie a riadenia projektov (ďalej len oblasť 2) 3) Služby v oblasti hodnotenia a monitorovania programov, finančných mechanizmov, politík, stratégií a projektov (ďalej len oblasť 3) 4) Služby v oblasti riadenia ľudských zdrojov a vzdelávania (ďalej len oblasť 4) 5) Služby v oblasti analytických činností, systémov a procesov (ďalej len oblasť 5) 6) Služby v oblasti bezpečnosti procesov vo verejnej správe (ďalej len oblasť 6) Odbornými poradenskými službami zameranými na špecifické odborné témy bude zabezpečené zvýšenie kvality v oblasti efektívneho a účinného riadenia programov, projektov, ale aj iných aktivít verejného obstarávateľa, resp. subjektu, pre ktorý verejný obstarávateľ obstaráva. Odborné poradenské služby nebudú nahrádzať rutinné činnosti verejného obstarávateľa, ale budú flexibilným a efektívnym spôsobom zabezpečovať potreby verejného obstarávateľa pri riešení špecifických odborných úloh, ktoré nebude možné vyriešiť prostredníctvom interných kapacít.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
79419000-4

79414000-9

79420000-4

79421000-1

79421100-2

79421200-3

79416100-4

79416200-5

72226000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie odborných poradenských služieb pre Úrad vlády SR (ďalej aj "ÚV SR") a Národnú agentúru pre sieťové a elektronické služby (ďalej aj "NASES a/alebo agentúra") v rámci výkonu im zverených kompetencií prostredníctvom: 1) Experta pre implementáciu a riadenie programov, finančných mechanizmov, politík a stratégií - 4278 osobohodín 2) Experta pre implementáciu a riadenie projektov - 3 998 osobohodín 3) Experta pre hodnotenie a monitorovanie programov, finančných mechanizmov, politík, stratégií a projektov - 2 432 osobohodín 4) Experta pre riadenie ľudských zdrojov a vzdelávanie - 3 366 osobohodín 5) Experta pre analytické činnosti, systémy a procesy - 9 731 osobohodín 6) Experta pre oblasť bezpečnosti procesov vo verejnej správe - 4 413 osobohodín 7) Konzultantov pre implementáciu a riadenie programov, finančných mechanizmov, politík a stratégií - 17 115 osobohodín 8) Konzultantov pre implementáciu a riadenie projektov - 15 992 osobohodín 9) Konzultantov pre hodnotenie a monitorovanie programov, finančných mechanizmov, politík, stratégií a projektov - 9 728 osobohodín 10) Konzultantov pre riadenie ľudských zdrojov a vzdelávanie - 13 462 osobohodín 11) Konzultantov pre analytické činnosti, systémy a procesy - 38 920 osobohodín 12) Konzultantov pre oblasť bezpečnosti procesov vo verejnej správe - 17 650 osobohodín
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena celkom s DPH za predpokladaný rozsah osobohodín expertov/konzultantov:40:
Kvalita tímu expertov:20:
Kvalita riadenia projektu:20:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 40
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Európske štrukturálne a investičné fondy.
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z európskych štrukturálnych a investičných fondov, z Operačného programu Technická pomoc, Operačného programu Efektívna verejná správa a Operačného programu Integrovaná infraštruktúra.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 230-525793
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1.:Odborné poradenské služby:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-10-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 252 690,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Dodatok č. 1 Čiastkovej zmluve č. 1045/2022 uzatvorenej v nadväznosti na RD č.62/2019, I.Q 2023.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-28T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné