dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 36691/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 259356342
Email: obstaravanie@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MAGS OVO 36691/2021
Hlavný kód CPV
71600000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je výkon hlavných prehliadok na inžinierskych objektoch, ktoré sa konajú periodicky každé 4 roky, návrh prepočtu zaťažiteľnosti, návrh riešení a opatrení vyplývajúcich zo zistených porúch a výkon mimoriadnej, odbornej prehliadky, návrh prepočtu zaťažiteľností, návrh riešení a opatrení na inžinierskych objektoch v správe mesta Bratislava.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 1
OPIS
Názov
Hlavná prehliadka, návrh prepočtu zaťažiteľností, návrh riešení a opatrení na inžinierskych objektoch v správe Hlavného mesta SR Bratislavy
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
71630000-3

71631400-4

71700000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie hlavného mesta SR Bratislavy.
Opis obstarávania:
Predmetom časti zákazky č. 1 je výkon hlavných prehliadok na inžinierskych objektoch, ktoré sa konajú periodicky každé 4 roky, návrh prepočtu zaťažiteľnosti, návrh riešení a opatrení vyplývajúce zo zistených porúch. Účel predmetu zákazky je: - výkon prehliadky podľa technickej špecifikácie vizuálna prehliadka s identifikáciou porúch s popisom poruchy, zdokumentovanie a presné ich určenie výskytu, vyhodnotenie kvalifikačných parametrov poruchy; - vypracovanie správy z prehliadok v zmysle TP 060 technické podmienky Prehliadky, údržba a oprava cestnej komunikácií mosty, - kategorizácia porúch bude evidovaná podľa TP 061 Katalóg porúch mostných objektov na diaľniciach, rýchlostných cestách a cestách I., II., a III. triedy, kde sa uvedú zistené poruchy s návrhom na ich odstránenie, - podľa TP 075 vypracovanie a aktualizácia mostných listov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 119-289427
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:MAGTS2000238 - Objednávky/čiastkové zmluvy za 1.Q/2023:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-12-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 26 400,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ odoslal toto Oznámenie o výsledku verejného obstarávania v rámci plnenia informačnej povinnosti v zmysle § 26 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Ide o zmluvy (objednávky) uzavreté na základe rámcovej dohody za 1. kalendárny štvrťrok roku 2023. 2. Oznámenie sa týka časti zákazky č. 1.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-28T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné