dnes je 16.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 17111/2022/OVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trnavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37836901
Starohájska 10, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Trnavský samosprávny kraj
Telefón: +421 335559521
Email: vo@trnava-vuc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava-vuc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 17111/2022/OVO
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup technického vybavenia ako je počítačové vybavenie, didaktická kancelárska technika, ďalšie technické vybavenie podľa zadania a dodávka SW podľa špecifikácie, vrátane služieb súvisiacich s dodaním, dopravou, montážou, konfiguráciou, inštaláciou a poskytovaním záručného servisu tovarov tvoriacich predmet zákazky počas záručnej doby vrátane likvidácie obalov a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Špecifikácia v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou v Trnavskom samosprávnom kraji 1
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
30213100-6

30213300-8

30216110-0

30230000-0

30231000-7

30231320-6

30232110-8

30232130-4

30237200-1

38652120-7

42960000-3

48000000-8

48620000-0

48820000-2

48931000-3

48960000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Špecifikované v súťažných podkladoch.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického vybavenia ako je počítačové vybavenie, didaktická kancelárska technika, ďalšie technické vybavenie podľa zadania a dodávka SW podľa špecifikácie, vrátane služieb súvisiacich s dodaním, dopravou, montážou, konfiguráciou, inštaláciou a poskytovaním záručného servisu tovarov tvoriacich predmet zákazky počas záručnej doby vrátane likvidácie obalov a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Špecifikácia v súťažných podkladoch. 1. Licencia systému - hotelový systém - 20 ks 2. Licencie systému - reštauračný systém - 20 ks 3. Notebook Typ 1 - 52 ks 4. Notebook Typ 2 - 16 ks 5. PC zostava Typ 1 - 28 ks 6. PC zostava Typ 2 - 59 ks 7. Multifunkčná tlačiareň Typ 1 - 6 ks 8. Multifunkčná tlačiareň Typ 2 - 3 ks 9. 3D Tlačiaren + softvér - 4 ks 10. Touchscreen Typ 1 - 8 ks 11. Projektor Typ 1 - 5 ks 12. Vizualizér s flexibilným ramenom - 2 ks 13. CLOUDclient učebňa - 1 ks 14. Softvér Class Room Management Systém - CRMS krabicový SW - 40 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: kód ITMS2014: 312011AGY4
Doplňujúce informácie

Názov
Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou v Trnavskom samosprávnom kraji 2
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
30213100-6

30213200-7

30213300-8

30216110-0

30231000-7

30231320-6

30232110-8

30232130-4

30237200-1

38651600-9

42960000-3

48000000-8

48620000-0

48820000-2

48931000-3

48960000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Špecifikované v súťažných podkladoch.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického vybavenia ako je počítačové vybavenie, didaktická kancelárska technika, ďalšie technické vybavenie podľa zadania a dodávka SW podľa špecifikácie, vrátane služieb súvisiacich s dodaním, dopravou, montážou, konfiguráciou, inštaláciou a poskytovaním záručného servisu tovarov tvoriacich predmet zákazky počas záručnej doby vrátane likvidácie obalov a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Špecifikácia v súťažných podkladoch. 1. Notebook Typ 1 - 20 ks 2 Notebook Typ 2 - 32 ks 3. PC zostava Typ 1 - 60 ks 4. PC zostava Typ 2 - 61 ks 5. Tablet Typ 1 - 16 ks 6. Multifunkčná tlačiareň Typ 1 - 6 ks 7. Touchscreen Typ 1 - 7 ks 8. Server typ 1 - 1 ks 9. Digit. fotaparát - 16 ks 10. CLOUDclient učebňa - 1 ks 11. Softvér Class Room Management Systém - CRMS krabicový SW - 30 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: kód ITMS2014: 312011AGY5
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 224-643662
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1.:Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou v Trnavskom samosprávnom kraji 1:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

2:Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou v Trnavskom samosprávnom kraji 2:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Použitý postup zadávania zákazky bol zrušený vo všetkých častiach zákazky v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní - v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno vo verejnom obstarávaní pokračovať. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ pristúpil k zrušeniu použitého postupu na základe odporúčania Sprostredkovateľského orgánu vzhľadom na nehospodárnosť a neoprávnenosť prípadných výdavkov s prihliadnutím na realizáciu aktivít projektu pred koncom realizácie projektu. Súčasne Vám v súlade s § 57 ods. 3 zákona oznamujeme, že zadávanie zákazky na pôvodný predmet zákazky nebude predmetom opätovného uverejnenia.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-03T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné