dnes je 18.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REJOICE
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Košice Región Turizmus
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42319269
Hlavná 48, 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Košice Región Turizmus
Telefón: +421 915923821
Email: jozef.sulak@arr.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/466498
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72212481-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vytvorenie eko-turistického riešenia pre automatizovaný cezhraničný verejný systém zdieľania kanoe/kajakov na rieke Hornád a poskytnutie licencie na mobilnú aplikáciu. Ide o HW (kontajnery a lodné vybavenie) a IT (aplikácia) riešenie, ktoré bude kompatibilné so štandardným 20 stopovým lodným kontajnerom, ktorý uskladní 8 lodí (kanoe/kajak).Lode sú uzamknuté jednotlivo. Aplikácia zabezpečí ovládanie a organizáciu zapožičania lodí prostredníctvom technologického riešenia. Naskenovaním QR kódu pomocou mobilného telefónu sa na kontajneri otvoria dvierka so zvoleným setom. Otvorením dvierok začína samotná plavba. Plavba končí v momente vrátenia setu a lode do voľného oddielu iného alebo toho istého zariadenia/kontajnera. Každá loď bude vybavená zariadením pre získanie polohy GPS a GPRS komunikátorom na odosielanie dát o svojej polohe na server.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 188 239,53
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm.f) zákona o verejnom obstarávaní resp. ods. 4 alebo 5 predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií v súlade s § 21 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní alebo predložením elektronicky vydaných dokladov. Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia možno preukázať aj v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom zápisu v zozname hospodárskych subjektov. Viac informácií je uvedených v kapitole 20.1 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nerelevantné
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nerelevantné
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-22T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Sytému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. V súvislosti s registráciou hospodárskych subjektov do IS EVO VER. 18 odporúčame záujemcom článok: https://www.uvo.gov.sk/uvod/aktualne-temy-2a8.html?id=421 2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona (ďalej aj JED) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Viac informácií nájde záujemca v časti A.2 súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý ma povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Uchádzač je povinný riadiť sa ustanoveniami zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov. 5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : - neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky (resp. pridelených na základe zmluvy o NFP) - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky - zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona 7. V rámci záväzkového vzťahu sa vyžaduje od zhotoviteľa povinnosť strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s dodávanými stavebnými prácami a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/ auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť a to z dôvodu čerpania finančných prostriedkov z EŠIF.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-04T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné