dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 18229 - WYT
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53871103
Čučoriedková 6, 82712 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Telefón: +421 248215006
Email: vo@scbsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: príspevková organizácia zriadená vyšším územným celkom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SC BSK PZ4/2022
Hlavný kód CPV
42418900-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup samohybného kolesového teleskopického nakladača/manipulátora s príslušenstvom v počte 1 ks. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Nákup kolesového teleskopického nakladača/manipulátora s príslušenstvom
Dodatočné kódy CPV
34114000-9

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Stredisko verejného obstarávateľa Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja, Čučoriedková 6, 827 12 Bratislava stredisko Pezinok, Šenkvická 10, 902 01 Pezinok
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je nákup samohybného kolesového teleskopického nakladača/manipulátora s príslušenstvom v počte 1 ks pre zabezpečenie nakládky, presunu a vykládky materiálov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch, najmä v prílohách 1 a 2 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Doplňujúce informácie k bode II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody: Lehota dodania predmetu zákazky: najneskôr do 8 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Kúpna zmluva
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-08-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 112 395,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 107 800,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky uzatvorenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-07T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné