dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2 / 2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Sološnica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00310026
Sološnica 527, 90637 Sološnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Sološnica
Telefón: +421 346548825 Fax: +421 346588824
Email: starosta@solosnicask.net
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.solosnica.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443770
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2 / 2022
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výber dodávateľa na stavebné práce: Hasičská zbrojnica - prístavba Verejný obstarávateľ pripája projektovú dokumentáciu - údaje sú pre uchádzačov záväzné. Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene. V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len ekvivalent), pri dodržaní týchto podmienok: a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre, b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie pomúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok. Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Kontaktná osoba: Anna Čermáková starostka obce Telefón: +421 346548825 Email: starosta@solosnicask.net Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obce a zdrojov MV SR, formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Podrobnosti o fakturácií - uvedené v návrhu zmluvy o dielo. Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk. Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 252 826,44
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32, ods. 1, písm. e): Základné údaje o uchádzačovi v ktorých uvedie obchodný názov a sídlo uchádzača, alebo miesto podnikania, meno a funkcia štatutárneho orgánu, IČO, DIČ, bankové spojenie, číslo účtu, kontaktné telefónne číslo a emailovú adresu. Tieto údaje sú potrebné, aby si verejný obstarávateľ mohol sám preveriť oprávnenie k podnikaniu v Registri hospodárskych subjektov. § 32, ods. 1, písm. f): Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.V prípade, že je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, nemusí predkladať doklady k preukázaniu osobného postavenia, uvedie informáciu o zápise vo svojej ponuke.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora Ponuka musí byť predložená uchádzačom v systéme EVO a obsahuje nasledujúce doklady a dokumenty: - vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých údajov uvedených v ponuke, - opis predmetu obstarávania, - identifikačné údaje uchádzača: Názov, adresu sídla, IČO - jedenkrát podpísanú zmluvu bez uvedenia cien, - vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami súťaže. - návrh na plnenie kritérií: B.2 Určenie ceny. - nacenený položkový rozpočet - čestné prehlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu V prípade ak Zhotoviteľ mieni realizovať časť predmetu plnenia prostredníctvom Subdodávateľa, doplní subdodávateľov do článku VIII zmluvy o dielo, údaje subdodávateľov ktorí sa budú podieľať na realizácií predmetu plnenia, s uvedením podielu plnenia každého subdodávateľa z celkovej ceny plnenia, údajov o osobe oprávnenej konať za Subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia, podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu plnenia. V prípade, ak má počas plnenia Zmluvy Zhotoviteľ záujem zmeniť alebo doplniť svojich Subdodávateľov, je povinný rešpektovať nasledovné pravidlá: a) Subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a musí spĺňa podmienky týkajúce sa § 32 ods- 1 písm e) a f) zákona o verejnom obstarávaní a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, b) Subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí byť schopný realizovať príslušnú časť predmetu zákazky v rovnakej kvalite, ako pôvodný Subdodávateľ a musí spĺňať rovnaké podmienky, ako pôvodný Subdodávateľ (ak boli stanovené), c) Zhotoviteľ oznámi Objednávateľovi návrh na zmenu Subdodávateľa spolu s predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok uvedených vyššie. Návrh na zmenu subdodávateľa spolu s dokladmi 2 písm. c) vyššie a aktualizovaným znením Prílohy č. 5 musí Zhotoviteľ predložiť Objednávateľovi najneskôr 3 pracovné dni pred začatím plánovanej subdodávky. Objednávateľ má právo zmenu odmietnuť, ak nie sú splnené podmienky uvedené v bode.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-15T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné