dnes je 3.5.2024

Praktické informácie
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
01
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165565
Limbová 2, 83752 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Telefón: +421 257393464
Email: silvia.karaffova@health.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Hlavný kód CPV
71241000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky bude dodanie štúdie uskutočniteľnosti, kompletnej projektovej dokumentácie, návrh opisu predmetu zákazky a tiež ostatné podporné činnosti/aktivity pre projekt Implementácie centrálneho ERP systému pre 19 nemocníc v pôsobnosti MZ SR.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK0:
Opis obstarávania
Predmetom zákazky bude dodanie štúdie uskutočniteľnosti, kompletnej projektovej dokumentácie, návrh opisu predmetu zákazky a tiež ostatné podporné činnosti/aktivity pre projekt Implementácie centrálneho ERP systému pre 19 nemocníc v pôsobnosti MZ SR.
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2023-01-31T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Rozhodnutie hospodárskeho subjektu zúčastniť sa PTK na vyššie uvedený predmet musí byť slobodné a vážne. Účasť na PTK je dobrovoľná a záujemca sa môže slobodne rozhodnúť, či využije/nevyužije možnosť zúčastniť sa PTK. Do PTK sa môže zapojiť ktorýkoľvek oprávnený hospodársky subjekt (účastník trhu). 2. Záujemca/hospodársky subjekt si musí byť vedomý zákonnej úpravy PTK, a to najmä dôsledkov vyplývajúcich z účasti hospodárskeho subjektu na PTK so zreteľom na § 25 a § 40 ods. 7 zákona o VO; hospodárske subjekty, ktoré sa zúčastnia PTK, sa môžu za podmienok uvedených v § 25 ods. 2 ZVO, zúčastniť pripravovaného verejného obstarávania a predložiť ponuku. 3.Hospodársky subjekt potvrdí svoj záujem o účasť na prípravných trhových konzultáciách elektronicky na e-mailovú adresu silvia.karaffova@health.gov.sk najneskôr do 14.12.2022. Záujem o účasť potvrdí zaslaním vyplneného formulára k prípravným trhovým konzultáciám na predmet zákazky "Analýza, vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti a projektovej dokumentácie pre projekt Implementácia centrálneho ERP systému pre 19 nemocníc v pôsobnosti MZ SR". 4. Záujemcami o účasť na PTK môžu byť hospodárske subjekty, ktorí sú oprávnení dodávať tovar/služby, ktoré budú predmetom plánovanej zákazky, resp. ktoré pôsobia na danom hospodárskom/odbornom trhu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť túto skutočnosť z dostupných registrov. 5. Verejný obstarávateľ s cieľom osloviť čo najviac relevantných, oprávnených hospodárskych subjektov zverejní dokumenty a informácie o PTK v súvislosti s plánovaných postupom verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO https://www.uvo.gov.sk a zároveň aj na svojom webovom sídle https://www.health.gov.sk. 6. Verejný obstarávateľ spôsobom uvedeným v bode 5 vyššie a v súlade s § 25 ods. 3 zákona o VO zverejní aj všetky potrebné informácie, ktoré budú prístupné počas celého trvania PTK všetkým hospodárskym subjektom priamo, bez obmedzení. 7. Cieľom PTK je konzultovať rozsah otázok uvedený v dokumente s názvom "Okruh otázok". Počas trvania PTK očakáva verejný obstarávateľ od účastníkov PTK aktívnu participáciu a predkladanie návrhov, pripomienok a odporúčaní v súvislosti s plánovaným verejným obstarávaním. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje uskutočniť PTK aj vo viacerých po sebe nasledujúcich etapách, ak to bude na základe okolností a rozsahu PTK vhodné a potrebné. 9. Komunikácia v priebehu PTK sa uskutoční v slovenskom jazyku; verejný obstarávateľ bude akceptovať ako komunikačný jazyk aj český jazyk. 10. Informácia uvedená v bode II.3 tohto oznámenia je iba indikatívna a nie je pre verejného obstarávateľa a hospodárske subjekty záväzná.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-25T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné