dnes je 3.5.2024

Praktické informácie
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/3/Moldava
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Moldava nad Bodvou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00324451
Školská 2, 04501 Moldava nad Bodvou

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Moldava nad Bodvou
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.moldava.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453520
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2022/3/Moldava
Hlavný kód CPV
45212330-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia (SO 01) a dostavba objektu (SO 02) na p.č. 106/1 v katastrálnom území Moldava nad Bodvou, okres Košice-okolie. Existujúci objekt sa nachádza v intraviláne mesta. Existujúci objekt využíva dve nadzemné podlažia. Miestom realizácie predmetu zákazky je mierne svažitý pozemok s existujúcimi stavbami. Existujúci objekt je dopravne napojený zo západnej strany budovy. Objekt je napojený na existujúce inžinierske siete. Na objekte sa nenachádzajú dažďové zvody. Realizácia predmetu zákazky sa nedotkne jestvujúceho dopravného napojenia. Plocha v okolí stavby je dostačujúca pre zriadenie staveniska. Pripravovaná zákazka predstavuje zmenu funkcie objektu na multifunkčné mládežnícke centrum s primárnou funkciou knižnice. Realizáciou zákazky a výtvarným riešením sa objekt zhodnotí aj po vizuálnej stránke. Predmetom zákazky je úprava dispozičného riešenia objektu, dostavba objektu o objekt SO 02, výmena fasádnych otvorov, zateplenie objektu, výmena a vyregulovanie vykurovania v existujúcom objekte. Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky, súčasťou ktorej je projektová dokumentácia.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 689 346,17
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky osobného postavenia sú vzhľadom na limitovaný počet znakov tohto formulára uvedené v Súťažných podkladoch v Kapitole A.2 - Podmienky účasti uchádzačov
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti sú vzhľadom na limitovaný počet znakov tohto formulára uvedené v Súťažných podkladoch v Kapitole A.2 - Podmienky účasti uchádzačov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti sú vzhľadom na limitovaný počet znakov tohto formulára uvedené v Súťažných podkladoch v Kapitole A.2 - Podmienky účasti uchádzačov
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku podľa § 46 ZVO, za účelom zabezpečenia viazanosti ponuky uchádzačov vo výške 15 000,00 eur (pätnásťtisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. Spôsob zloženia a uvoľnenia zábezpeky je uvedený v Kapitole A.1 - Pokyny pre uchádzačov, v Časti III Príprava dokumentov a dokladov ponuky, bod 18 Zábezpeka.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-21T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť podľa § 47a zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov s odkladacou podmienkou účinnosti zmluvy v závislosti od výsledku kontroly verejného obstarávania resp. od schválenia dokumentácie z verejného obstarávania osobou oprávnenou pre výkon kontroly. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.(zápis v RPVS) 5.VOb si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy v prípade negatívneho vývoja rozpočtového krytia na financovanie uvedenej investičnej akcie, a to bez akýchkoľvek sankcií zo strany zhotoviteľa. 6.Lehota splatnosti čiastkových faktúr a konečnej faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky 7.Vyžaduje sa záručná lehota 60 mesiacov a zádržné vo výške 5 % z ceny predmetu zmluvy. 8. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracoval podľa § 12 zákona č. 254/1998 Z. z. plán užívania stavby po ukončení stavených prác. 9. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ zabezpečil činnosť koordinátora BOZP na stavenisku počas doby realizácie predmetu zmluvy podľa § 6 ods. 1 Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z. 10.Plán organizácie výstavby (vecný a časový harmonogram) bude zohľadňovať postup realizácie stavených prác SO 01 a SO 02 8 mesiacov, bude súčasťou ponuky uchádzača formou prílohy k zmluve. 11.Od úspešného uchádzača ako zhotoviteľa sa vyžaduje ku podpisu zmluvy predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenú pri výkone činnosti ako aj potvrdenie o zaplatení poistného, ktoré budú prílohou ku zmluve. 12.VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality EP EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 13.Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok ( § 42 ods. 12). 14.Úspešný uchádzač v postavení zhotoviteľa sa zaviaže strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí NFP zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. 15. "Iná osoba" v kontexte § 33 ods. 2 ZVO a § 34 ods. 3 ZVO, prostredníctvom ktorej uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, sa podieľa na plnení predmetu zákazky v rozsahu svojho záväzku, ktorý jej vyplýva z písomnej zmluvy podľa § 33 ods. 2 ZVO alebo podľa § 34 ods. 3 ZVO. 16.Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil počas stavebných prác detailnú informáciu o spôsobe nakladania s generovaným odpadom, podmienky nakladania s generovaným stavebným odpadom sú uvedené v zmluve. 18.Ostatné informácie sú v SP.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné