dnes je 26.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 51386478
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Galéria mesta Bratislavy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00179752
Františkánske nám. 11, 81535 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Galéria mesta Bratislavy
Telefón: +421 259301451
Email: ambrozyova@vsmu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451979
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 51386478
Hlavný kód CPV
45443000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na pamiatkovej obnove fasád objektu Mirbachov palác, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov, dopravy a likvidácie od-padu v zmysle platných právnych predpisov a to v rozsahu Projektovej dokumentácie, výka-zu výmer, rozhodnutia Krajského pamiatkového úradu č. KPUBA-2022/12575-2/47008/FAL, a č. KPUBA-2018/5107-2/15980FAL, v rozsahu Oznámenia k ohláseniu urdžiavacích prác z M Ba- Staré mesto č. 7613/28902/2016/STA/Dol, Zmluvy o dielo a ostatnej sprievodnej dokumentácie. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov (ďalej len SP).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 316 799,17
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §32 ods. 1, písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: a)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu uchádzač preukáže dokladom o oprávnení uskutočňovať práce v rozsahu, ktorý je predmetom zákazky; b)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže doloženým Čestným vyhlásením.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34, ods. 1, písm. b) ZVO a preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 3.2 Podľa §34, ods. 1, písm. g) ZVO, ak ide o stavebné práce, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. 3.3 Podľla §34, ods. 1, písm. l) - uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34, ods. 1, písm. b)Uchádzač preukáže uskutočnenie a referenciu minimálne 1 zákazky v hodnote predmetu tejto zákazky zrealizovanú za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania, ktorej predmetom je obnova fasád na historických, pamiatkarmi chránených budovách. k § 34, ods. 1, písm. g) a)Uchádzač preukáže dokladom o oprávnení vykonávať vedenie uskutočňovania stavieb v súlade s prísl. Ustanoveniami zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, a to zaslaním kópie osvedčenia pre činnosť stavbyvedúci s originálnou pečiatkou a podpisom a vyhlásením stavbyvedúceho, že počas celej doby platnosti ZoD bude pre túto zákazku k dispozícii. b)Dvorové fasády bude obnovovať len reštaurátor s odbornou spôsobilosťou podľa zá-kona NR SR č. 200/1994 Z.z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov s príslušnou špecializáciou na reštaurovanie omietok a kamenných prvkov. Reš-taurovanie omietok a kamenných prvkov z rozhodnutia KPU BA je presne zahrnuté v špecia-lizácii S6 - Reštaurovanie kamenných polychrómovaných sôch, kamenných architektonic-kých článkov, muriva a nadväzujúcich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historic-kej architektúry.Uchádzač preukáže Osvedčením (uvedie link, ak je tento dokument verejne prístupný a kde si ho môže verejný obstarávateľ overiť. (Rozhodnutie KPÚ č. KPUBA-2018/5107-2/15980/FAL zo dňa 28.02.2018istorických, pamiatkarmi chránených budovách. Podrobnejšie k splneniu podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Predmetom zákazky je aj a)Spracovanie reštaurátorskej dokumentácie návrhu na reštaurovanie kamenných častí ( portál, sedílie ) a návrhu na reštaurovanie omietkových častí. ( Celý postup prípravy reštaurovania dvornej fasády vrátane sedílií musí rešpektovať všetky podmienky Krajského pamiatkového úradu Bratislava b)Spracovanie dokumentácie z priebehu reštaurátorských prác -Spracovanie záverečnej reštaurátorskej dokumentácie2 ks Lehota dodania celého predmetu zákazky je 100 dní odo dňa
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-25T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Komunikácia, výmena a uchovávanie informácií sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke. Obsah ponúk možno sprístupniť a preskúmavať až po uplynutí lehoty určenej na ich predloženie (§ 20 ods. 18 zákona o VO). Za doručenie Žiadosti o súťažné podklady / Žiadosti o účasť (prejav vôle záujemcu sa zúčastniť zákazky) sa považuje vyžiadanie súťažných podkladov prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk v konkrétnej zákazke. Zábezpeka ponuky sa v prípade tejto zákazky vyžaduje. Zábezpeka zabezpečí viazanosť ponuky počas lehoty viazanosti ponúk. Pri zábezpeke ponuky sa bude postupovať podľa § 46 ZVO. Zábezpeka je pre predmet zákazky stanovená vo výške: Mirbachov palác pamiatková obnova fasád objektu 10 000,00 ?. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač. Spôsoby zloženia zábezpeky sú: oposkytnutím bankovej záruky za uchádzača opoistenie záruky ozložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. Podrobnejšie k zloženiu zábezpeky je uvedené v Súťažných podkladoch.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-09T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné