dnes je 9.5.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2023_Hlavne mostne prehliadky
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37847783
Bulharská 39, 91853 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Telefón: +421 335531287
Email: vo@spravaciest.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471224
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
71631450-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výkon hlavných prehliadok mostov v správe SÚC TTSK v súlade s Technickým rezortným predpisom TP 060 "Prehliadky, údržba a opravy cestných komunikácií. Mosty", TP 061 "Katalóg porúch mostných objektov na diaľniciach, rýchlostných cestách a cestách I., II. a III. triedy". Ostatné bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch k tejto výzve na predkladanie ponúk.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 55 165,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO - t. j. je oprávnený poskytovať služby, ktoré sú predmetom zákazky (verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky účasti uchádzača overí na verejne dostupných portáloch obchodného registra alebo živnostenského registra, resp. iného relevantného registra) § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO - t. j. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia podľa Prílohy č.2 týchto súťažných podkladov ak nie ej zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o VO. Verejný obstarávateľ si zároveň splnenie tejto podmienky účasti overí na web. stránke Úradu pre verejné obstarávanie, včasti Vestník aregistre, Register osôb so zákazom.)
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO údajmi o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie predmetu zákazky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží: Doklad o odbornej spôsobilosti Autorizovaný inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb (označenie na pečiatke vydanie po roku 2005 I2 modrá pečiatka) podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, príp. ekvivalentný doklad platný v členských krajinách EÚ a súčasne Poverenie MDV SR na výkon HPM/MPM mostov na pozemných komunikáciách osvedčenie o absolvovaní školenia, ktoré vydáva SSC, pre osoby zodpovedné za realizáciu predmetu zákazky
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Nakoľko nevyhnutnou súčasťou výkonu HPM je aj prístup do CDB, víťazný uchádzač si pred začatím výkonu HPM podá žiadosť o registráciu do portálu IS MCS (https://www.cdb.sk/sk/geoportal-CDB/gdpr.alej), kde pre konkrétneho oprávneného používateľa/používateľov bude vytvorené konto aj s možnou editáciou údajov pre uploadovanie výstupov jednotlivých HPM do IS MCS MOSTY. Pred vykonaním HPM bude oprávnená osoba vykonávajúca prehliadku povinná prostredníctvom svojho konta na portálovej aplikácií IS MCS MOSTY oboznámiť sa so základnými údajmi o mostnom objekte. Úspešný uchádzač si pri výkone HPM bude musieť zabezpečiť sám prístup pod mostný objekt (plošina, lávka, barín atď.). Výsledky HPM požaduje verejný obstarávateľ spracovať vo forme protokolu (záznamu) vo formáte pdf. Výstup HPM - protokol bude potrebné zaevidovať (uploadovať) do centrálnej evidencie CDB pomocou portálovej aplikácie informačného systému IS MCS MOSTY. Ostatné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-22T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.) Komunikácia v tomto verejnom obstarávaní vrátane doručovania sa uskutočňuje elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému Elektronického verejného obstarávania (IS EVO), ktorý v súčasnosti zabezpečuje funkcionalitu elektronickej platformy. IS EVO je dostupný na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk . Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v tomto systéme. 2.) Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk sa bude uskutočňovať iba v štátnom (slovenskom) jazyku. 3.) V prípade nejasností alebo potreby vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch môže záujemca prostredníctvom IS EVO požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie. Svoju otázku doručí záujemca verejnému obstarávateľovi dostatočne včas tak, aby verejný obstarávateľ mohol poskytnúť vysvetlenie do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 4.) Záujemcovia/uchádzači zodpovedajú za pozorné preštudovanie výzvy na predkladanie ponúk a súťažných podkladov vrátane všetkých ich doplnení, ktoré môžu byť vydané počas lehoty na vysvetľovanie. V prípade že uchádzač uspeje, nebudú sa brať do úvahy žiadne nároky na zmenu/úpravu ceny uvedenej v ponuke uchádzača vyplývajúce z prípadných chýb alebo opomenutí uchádzača. 5.) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. 6.) Uchádzač predloží ponuku (naskenované dokumenty s podpisom oprávnenej osoby a odtlačkom pečiatky uchádzača) elektronicky v zmysle §49 ods.1 písm. a) zákona o VO prostredníctvom IS EVO v lehote na predkladanie ponúk. 7.) Ak je doklad alebo dokument, ktorý sa nachádza v ponuke uchádzača, vyhotovený v inom ako slovenskom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 8.) Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. 9.) Vyhodnocovanie ponúk je neverejné. 10.) Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa návrhom na plnenie kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí uchádzačov, a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky a označí jeho ponuku za úspešnú. 11.) Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 12.) Ak úspešný uchádzač odmietne prijať objednávku v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorého ponuka bola zaradená medzi hodnotené ponuky a ktorý sa umiestnil návrhom na plnenie kritérií na ďalšom mieste v poradí uchádzačov a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. 13.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie, ak: - ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa, - zmenili sa okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené, - nebola predložená ani jedna ponuka; alebo - mu to neumožňujú možnosti hospodárenia s rozpočtovými prostriedkami.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-08T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné