dnes je 27.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PSK-2021-155-NZ-SMART_koncepcia
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Prešovský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37870475
Námestie mieru 2, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Prešovský samosprávny kraj
Telefón: +421 517460339
Email: jarmila.ceckova@vucpo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vucpo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: PSK-2021-155-NZ-SMART_koncepcia
Hlavný kód CPV
75112100-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovanie dokumentov súvisiacich s realizáciou aktivít A - D projektu SMART PSK - kvalitnejšia budúcnosť, AKTIVITA 1 tohto dokumentu, podaktivity 1.1 (A), 1.2.(B)1.3.(C), 1.4.(D). Obsahom dodávaných služieb podaktivity 1.1. je vypracovanie strategického dokumentu Koncepcia uplatnenia SMART princípov v rozvoji verejných politík Prešovského samosprávneho kraja (ďalej SMART koncepcia PSK) a definovanie : -SMART vízie pre PSK do roka 2030 -Realizácia SMART koncepcie PSK v podmienkach aktuálneho PHRSR PSK -Cestovnej mapy pre realizáciu SMART koncepcie PSK - analýzy, návrhy a implementácia princípov SMART v prostredí EVS. -Cestovnej mapy implementácie jednotlivých SMART projektov PSK s cieľom navrhnúť plán samosprávneho kraja pre víziu SMART -Implementácia SMART vízie do vnútra úradu prostredníctvom optimalizovaného procesného a organizačného modelu úradu, väzba na podaktivitu 1.2. a podaktivitu 1.3. a podaktivitu 1.4.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Opis a požadovaný rozsah predmetu zákazky je uvedený v nasledovných prílohách SP: Príloha č. 1-0 SP: Príloha č. 1 zmluvy Opis predmetu zákazky/zmluvy Príloha č. 1-1 SP: Príloha č. P1.1 zmluvy Štruktúra dokumentu SMART Koncepcia PSK Príloha č. 1-2 SP: Príloha č. P1.2 zmluvy Procesné väzby aktivity 1 Príloha č. 1-3 SP: Príloha č. P1.3 zmluvy Merateľné míľniky a výstupy Príloha č. 1-4 SP: Príloha č. P1.4 zmluvy Spôsob dodania dokumentu/grafická úprava
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Z prostriedkov nenávratného finančného príspevku poskytnutého z Operačného programu Efektívna verejná správa Kód projektu: 314011ABS8 Názov projektu: Smart PSK kvalitnejšia budúcnosť kód Výzvy: OP EVS DOP-POl-SC1.1-2019.1
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 223-587282
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYČíslo z Registra zmlúv Úradu PSK: 1120/2022/OSR:Zmluva o dielo:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 280 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií, nie je zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-06T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné