dnes je 4.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4512/2017
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Komenského v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 Array, 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Komenského v Bratislave
Telefón: +421 90109323 Fax: +421 290109617
Email: gabriela.hubayova@uniba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uniba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 4512/2017
Hlavný kód CPV
60400000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom je zabezpečenie leteniek a iných cestovných dokladov súvisiacich s prepravou osôb do zahraničia pri zahraničných pracovných cestách na základe aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje komplexné a operatívne poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek resp. spiatočných leteniek v ekonomickej triede a biznis triede z Bratislavy, Viedne, Budapešti alebo Prahy do zahraničných destinácií, ktorými sú najmä napr. Belgicko (Brusel), Španielsko (Barcelona), Rakúsko (Viedeň), Švédsko (Štokholm), Fínsko (Helsinki), Holandsko (Amsterdam), Taliansko (Miláno), Veľká Británia (Londýn), Dánsko (Kodaň), Nemecko (Berlín), Švajčiarsko (Zürich), Francúzsko (Štrasburg, Paríž), USA (New York) a ďalšie, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa počas doby plnenia Rámcovej dohody o poskytovaní služieb. Zabezpečenie odvozu na/z letiska v súvislosti so zahraničnými a tuzemskými pracovnými cestami, zabezpečovanie víz, v prípade potreby zabezpečenie ubytovania a ďalšie nevyhnutné služby. Súčasťou dodania predmetu zákazky je aj dodanie iných cestovných dokladov (najmä autobusových, lodných a vlakových cestovných lístkov) súvisiacich s prepravou osôb do zahraničia. Presný počet leteniek a konkrétne destinácie budú určené samostatnými objednávkami podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje priebežné a pružné zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb v súvislosti so zahraničnými pracovnými cestami zamestnancov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakulty, samostatne hospodáriace súčasti a centrálne financované súčasti Univerzity Komenského.
Opis obstarávania:
Predmetom je zabezpečenie leteniek a iných cestovných dokladov súvisiacich s prepravou osôb do zahraničia pri zahraničných pracovných cestách na základe aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje komplexné a operatívne poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek resp. spiatočných leteniek v ekonomickej triede a biznis triede z Bratislavy, Viedne, Budapešti alebo Prahy do zahraničných destinácií, ktorými sú najmä napr. Belgicko (Brusel), Španielsko (Barcelona), Rakúsko (Viedeň), Švédsko (Štokholm), Fínsko (Helsinki), Holandsko (Amsterdam), Taliansko (Miláno), Veľká Británia (Londýn), Dánsko (Kodaň), Nemecko (Berlín), Švajčiarsko (Zürich), Francúzsko (Štrasburg, Paríž), USA (New York) a ďalšie, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa počas doby plnenia Rámcovej dohody o poskytovaní služieb. Zabezpečenie odvozu na/z letiska v súvislosti so zahraničnými a tuzemskými pracovnými cestami, zabezpečovanie víz, v prípade potreby zabezpečenie ubytovania a ďalšie nevyhnutné služby. Súčasťou dodania predmetu zákazky je aj dodanie iných cestovných dokladov (najmä autobusových, lodných a vlakových cestovných lístkov) súvisiacich s prepravou osôb do zahraničia. Presný počet leteniek a konkrétne destinácie budú určené samostatnými objednávkami podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje priebežné a pružné zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb v súvislosti so zahraničnými pracovnými cestami zamestnancov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Oznámenie o výsledku VO týkajúce sa zmlúv uzavretých na základe RD - § 26 odst.5 zákona - čerpanie súhrnné za 1. polrok 2022

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 242-503527
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2018-11-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 95 739,66
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-10T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné