dnes je 3.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NZ 2022/0801
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Levoča
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00329321
Nám. Majstra Pavla 4, 05401 Levoča

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Levoča
Telefón: +421 534512436 Fax: +421 534512246
Email: mesto@levoca.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.levoca.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446337
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: NZ 2022/0801
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce pozostavajúce z rekonštrukcie chodníkov v meste Levoča. Stavebné práce pozostávajú z: Rekonštrukcia chodníka na Gerlachovskej a Kežmarskej ulici v Levoči Predmetom rekonštrukcie je odstránenie existujúcej konštrukcie chodníka s krytom z asfaltového betónu vrátane cestných a záhonových obrubníkov a uloženie novej konštrukcie chodníka s krytom z betónovej dlažby a jeho ohraničenie cestnými obrubníkmi. Rekonštrukcia miestnej komunikácie M. R. Štefánika chodník Predmetom rekonštrukcie je odstránenie existujúcej konštrukcie chodníka pre peších z asfaltového betónu vrátane obrubníkov, ktoré ho ohraničujú na pravej strane miestnej komunikácie M. R. Štefánika (v smere staničenia) a uloženie novej konštrukcie chodníka s krytom z betónovej dlažby a jeho ohraničenie cestnými obrubníkmi. V rámci rekonštrukcie chodníka sa z dôvodu nedostatočného počtu prvkov odvodnenia na komunikácií doplnia uličné vpuste, ktoré budú kanalizačnými prípojkami napojené do existujúcej kanalizačnej siete. Rekonštrukcia miestnej komunikácie ulica Za sedriou chodník Predmetom rekonštrukcie je odstránenie existujúcej konštrukcie chodníka pre peších z asfaltového betónu vrátane obrubníkov, ktoré ho ohraničujú na pravej strane miestnej komunikácie Za sedriou (v smere staničenia) a uloženie novej konštrukcie chodníka s krytom z betónovej dlažby a jeho ohraničenie cestnými obrubníkmi. V rámci rekonštrukcie chodníka sa doplnia uličné vpuste. Predmetom rekonštrukcie je aj úprava dopravného priestoru existujúcej priesečnej križovatky. Úprava križovatky bude realizovaná prostredníctvom smerového oblúka, ktorým bude napojené západné rameno na južné rameno križovatky. Plocha cesty nachádzajúca sa mimo navrhovaného koridoru bude odstránená, v tomto úseku dôjde k presmerovaniu existujúceho chodníka pre peších, ktorý bude lemovať líniu cestného obrubníka.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 291 796,53
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA - PODĽA § 32 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ 1.1 Uchádzač musí na základe rozhodnutia verejného obstarávateľa a podľa § 117 ods. 5 ZVO spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO a ich splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, písm. e) a f) ZVO, alebo podľa § 152 ZVO. 1.2 Verejný obstarávateľ má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území SR nie je povinný predložiť doklad na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO. 1.3Ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO vedený Úradom pre verejné obstarávanie, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky, a že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, uchádzač nepredkladá doklady podľa vyššie uvedených bodov 1.2 a 1.3. 1.4Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.5 Vyžaduje sa predloženie scanov originálov alebo scanov úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak. (2) Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. (3) Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. (4) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. Bližšia špecifikácia podmienok účasti je uvedená v Prílohe č. 5 súťažných podkladov - výzvy.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. obnova a výstavba ciest, chodníkov, parkovísk, spevnených plôch, cyklochodníkov a pod.. Prílohu predloženého Zoznamu stavených prác budú tvoriť za obdobie 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah (výmera v m2) uskutočňovaných prác s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínov realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu, pečiatky a podpisu oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto uvedie v Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. 3.2 § 34 ods. 1 písm. h) - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, v náväznosti na § 36 Systém environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy: uchádzač preukáže opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Verejný obstarávateľ týmto sleduje vplyv stavebných činností na životné prostredie vo svojej obci prostredníctvom splnenia disponibility certifikátu EMAS pre oblasť súvisiacu s výkonom činností ktoré sú predmetom zákazky. Spoločnosť vlastniaca certifikát EMAS je spoločnosťou, ktorá garantuje minimalizovanie environmentálneho zaťaženia, garantuje menší počet prípadov porušenia právnych predpisov o životnom prostredí vyplývaj z úplnej zhody s legislatívnou životného prostredia. To vedie k zníženiu rizika poplatkov spojených s nedodržaním legislatívy životného prostredia a väčšia zainteresovanosť spoločnosti na realizácii diela. 3.3§ 34 ods. 1 písm. d) opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality: Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti tzv. integrovaného systému kvality prostredníctvom predloženia dokladov: certifikátu manažérstva kvality podľa ISO 9001:2015, alebo ekvivalentný doklad, a zároveň predložením certifikát manažérstva plynulého podnikania platný certifikát o zavedenom systéme plynulého podnikania podľa ISO 22301:2019 v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky alebo ekvivalentný doklad. Bližšia špecifikácia podmienok účasti je uvedená v Prílohe č. 5 súťažných podkladov - výzvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. obnova a výstavba ciest, chodníkov, parkovísk, spevnených plôch, cyklochodníkov a pod., v priebehu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, a v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v objeme minimálne 280 000,00 ? bez DPH (slovom: Dvestoosemdesiattisíceur) súhrnne za päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. 3.2 Opatrenia environmentálneho manažérstva - možno preukázať registráciou v schéme EMAS (Certifikát EMAS), prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. 3.3 Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti tzv. integrovaného systému kvality prostredníctvom predloženia dokladov: certifikátu manažérstva kvality podľa ISO 9001:2015, alebo ekvivalentný doklad a zároveň predložením certifikát manažérstva plynulého podnikania platný certifikát o zavedenom systéme plynulého podnikania podľa ISO 22301:2019 v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky alebo ekvivalentný doklad. Bližšia špecifikácia podmienok účasti je uvedená v Prílohe č. 5 súťažných podkladov - výzvy.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-24T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-10T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné