dnes je 15.5.2024

Praktické informácie
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Gymnázium Ľudovíta Štúra, 1. mája 2, Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00160458
1. mája 2, 91135 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Gymnázium Ľudovíta Štúra, 1. mája 2, Trenčín
Telefón: +421 901918417
Email: pavol.kovac@glstn.tsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://gymnaziumtrencin.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449734
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45214220-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia okenných výplní v podkroví budovy A Gymnázia Ľudovíta Štúra v Trenčíne.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 43 867,22
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu [§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO] nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu [§ 32 ods. 1 písm. f) ZVO] Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO konflikt záujmov podľa § 23 nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo v rozsahu podľa priloženého výpisu okenných prvkov a položkovitého rozpočtu predloženého zhotoviteľom v procese verejného obstarávania, ako aj na základe pripomienok KPÚ zo záväzného stanoviska č.KPUTN-2022/10764-5/78399/SPA a rozhodnutia č.KPUTN-2022/19052-2/76905/SPA zo dňa 26.09.2022 a za podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, a zhotovené dielo riadne a včas odovzdať objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite a v ponúknutej cene.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-24T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-11T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné