dnes je 6.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1268/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dubnica nad Váhom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00317209
Bratislavská 434/9, 01841 Dubnica nad Váhom

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Dubnica nad Váhom
Telefón: +421 918117053
Email: eva.granatova@dubnica.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dubnica.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438954
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1268/2022
Hlavný kód CPV
98000000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb súvisiacich s prevádzkou systému zdieľaných bicyklov pozostávajúceho zo 78 ks bicyklov a 13 ks cyklostojanov. Vlastníkom systému je verejný obstarávateľ. Verejný obstarávateľ / Objednávateľ od Poskytovateľa služieb požaduje: a) riadne vykonávať redistribúciu 78 bicyklov podľa pokynov vlastníka systému, a to na 13 cyklostojanoch v meste Dubnica nad Váhom, b) počas sezóny zabezpečiť takú redistribúciu bicyklov, aby od pondelka do nedele v časoch od 07:00 do 16:00 hod. neboli cyklostojany po dobu dlhšiu ako 180 minút bez aspoň jedného bicykla, c) počas sezóny zabezpečiť takú redistribúciu bicyklov, aby od pondelka do nedele v časoch od 07:00 do 16:00 hod. neboli cyklostojany po dobu dlhšiu ako 180 minút plne obsadené, d) zabezpečiť vozidlo upravené na redistribúciu a vykonávať ním redistribúciu bicyklov a ich dopravu medzi cyklostojanmi a skladom, e) zabezpečiť poskytovanie informácií na telefonickej infolinke a dostupnosť bicyklov pre používateľov od 07:00 do 16:00 hod. / 7 dní v týždni počas sezóny v rozsahu denne najmenej 80 % z celkového počtu bicyklov (za porušenie zmluvy sa nebude považovať, ak je v ten-ktorý deň v prevádzke menej ako 80 % z celkového počtu bicyklov v dôsledku živelnej pohromy alebo extrémneho počasia, vandalizmu, krádeže alebo bezpečnostných obmedzení zo strany mesta Dubnica nad Váhom alebo Slovenskej republiky, pričom poskytovateľ je povinný tieto skutočnosti vlastníkovi systému preukázať), f) vykonávať priebežne podľa potreby kvalifikovanú údržbu, opravy a základné čistenie všetkých bicyklov a cyklostojanov. V rámci údržby bicyklov je potrebné vykonávať kontrolu funkčnosti a následne vhodné nastavenia bŕzd, radenia, reťaze na bicykloch atď., a to na základe Štandardov pre údržbu a opravy technického vybavenia (príloha č. 2 výzvy) a tiež tak, aby bola zachovaná čo možno najvyššia miera bezpečnosti pri používaní bicyklov. Podpisom zmluvy poskytovateľ vyhlasuje, že bol oboznámený so Štandardami pre údržbu a opravy technického vybavenia, g) vykonávať činnosti v administračnom rozhraní na základe Štandardov pre prácu s aplikáciou a telefonická podpora užívateľom (príloha č. 3 výzvy), h) vykonávať opravy bicyklov po odsúhlasení Objednávateľom. Náhradné diely a priestory (sklad) na vykonanie opráv zabezpečí Objednávateľ. Poskytovateľ vedie evidenciu náhradných dielov a materiálu a o opravách vyhotovuje záznamy do profilu bicykla (servisná karta) v správcovskom systéme, i) zabezpečiť nástroje na opravu bicyklov a ďalšie potrebné nástroje na poskytovanie tejto služby, j) vykonávať kontrolu bezchybnosti stavu systému a upozorniť objednávateľa na chýbajúce/zničené/ukradnuté časti systému, t.j. bicykle, cyklostojany, a to najneskôr do 1 pracovného dňa od zistenia, k) zabezpečiť vhodné oblečenie pre zamestnancov, ktorí budú identifikovaní ako technici systému verejných bicyklov v meste Dubnica nad Váhom; poskytovateľ je povinný plniť povinnosti len prostredníctvom osôb, ktoré budú riadne identifikovateľné a oboznámené s pravidlami BOZP, l) na základe pokynu objednávateľa, ktorý bude vydaný najmä v dôsledku nepriaznivých klimatických podmienok alebo pandemickej situácie, uskladniť bicykle v priestoroch objednávateľa a pozastaviť ich používanie užívateľmi, a to v lehote do 3 pracovných dní od doručenia žiadosti objednávateľa; m) na základe pokynu objednávateľa, ktorý bude vydaný najmä napríklad v dôsledku pominutia nepriaznivých klimatických podmienok alebo pandemickej situácie zabezpečiť do 3 pracovných dní distribúciu bicyklov, ktorá bola pozastavená, n) bezodkladne informovať objednávateľa o potrebe pozastavenia používania systému užívateľmi, ako aj o skutočnostiach, ktoré odôvodňujú spustenie opätovnej distribúcie bicyklov a ich používania užívateľmi. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť 1 ks mobilného telefónu (SIM kartu zabezpečí objednávateľ) a počítačové vybavenie pre úkony spojené s prevádzkou správcovského systému. Predpokladaná doba prevádzkovania 1.5. - 30.11.2022
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 21 400,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-04-22T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-12T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné