dnes je 15.5.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: TKO_20230712
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Lehnice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305553
Lehnice 89, 93037 Lehnice

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Lehnice
Telefón: +421 914201483
Email: obstaravanie.amire1@gmail.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/474817
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: TKO_20230712
Hlavný kód CPV
42418940-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je obstaranie technického vybavenia pre triedenie komunálnych odpadov pre zberný dvor. Kontajnerové vozidlo s hydraulickou rukou a príslušenstvom v počte 1 ks a Kontajnery s príslušenstvom v počte 2 ks (5,5m3 ) a kontajnery v počte 6 ks (7m3) .Predmet zákazky je rozdelený na dve časti. V rámci prieskumu trhu pre stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky bolo zistené, že dodávku predmetu zákazky pre jednotlivé časti sú schopní realizovať min. 3 dodávatelia jednotlivo pre každú časť. Rozdelenie predmetu zákazky na dve samostatné časti je logickým riešením skúmania trhu a overenia skutočnosti, že procesu sa môže zúčastniť širší okruh potenciálnych dodávateľov na trhu, ktorí sú schopní zabezpečiť dodávku predmetných častí jednotlivo. Z uvedeného dôvodu je každý záujemca oprávnený predložiť ponuku na jednu časť, alebo na obe časti predmetu zákazky. Dodávka predmetu zákazky pre príslušné časti sa bude požadovať v zmysle minimálnych technických špecifikácií uvedených v prílohe č.1 súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 171 627,67
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona - sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: e) je oprávnený dodávať tovar. Podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona - uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Podľa § 32 ods. 3 zákona - uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e), ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Podľa § 32 ods. 1 písm. f) - sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Podľa § 32 ods. 2 písm. f) - uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. f) doloženým čestným vyhlásením Podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 zákona každý uchádzač zapísaný do ZHS zoznamu hospodárskych subjektov, nakoľko zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač alebo záujemca nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2.zákona.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Doklady na preukazovanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa § 34 ods. 1 písm. m ) bod 1. zákona - technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, doloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov: ak ide o tovar, ktorý sa má dodať: vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie technického listu, alebo katalógového listu či prospektu k jednotlivým tovarom požadovaných podľa opisu príslušnej časti predmetu zákazky uvedenej v prílohe č.1 výzvy - súťažných podkladov, ktoré sú predmetom dodávky, z ktorých bude zrejmé splnenie minimálnej požadovanej úrovne technickej špecifikácie tovarov/výrobkov. Uchádzač predkladá doklady ako originál, resp. úradne overenú kópiu v pôvodnom jazyku s neovereným prekladom do slovenského resp. českého jazyka.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nahradenie dokladov: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady pre preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 a § 34 zákona pre príslušnú časť predmetu zákazky čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-28T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil zoznam subdodávateľov a uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia ako aj podiel, druh a rozsah činností, ktoré bude pri plnení tejto Zmluvy zabezpečovať a to najneskôr v čase uzavretia Zmluvy a navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade využitia subdodávateľov bude zoznam prílohou zmluvy. 2. Uzatvorenie zmluvy: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f). Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má podľa § 11 ods. 1 písm a) zákona, povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo uchádzačom, ktorého podľa § 11 ods. 1 písm b) zákona subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je verejný funkcionár v zmysle § 11 ods. 1 písm c) zákona. 3. Kúpna zmluva pre prísl. časti. Verejný obstarávateľ poskytuje preddavky vo výške 95 % ceny tovaru v rámci príslušnej časti predmetu zákazky. Splatnosť zálohovej faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry verejnému obstarávateľovi, splatnosť vyúčtovacej faktúry vo výške 5 % ceny tovaru je 7 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry verejnému obstarávateľovi. Podrobné vymedzenie platobných podmienok sa nachádza v návrhu Zmluvy. 4. Ak sa po uzavretí zmluvy, stala konečným užívateľom výhod dodávateľa, jeho subd. alebo jeho subd. podľa os. predpisu osoba podľa § 11 ods.1 písm. c) zákona, verejný obstarávateľ môže po uplynutí 30 dní odo dňa, keď táto skutočnosť nastala, ak táto skutočnosť stále trvá, odstúpiť od zmluvy. 5. Kupujúci je povinný strpieť výkon kontroly/auditu s a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly/auditu orgánov oprávnených vykonávať kontrolu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. 6. Kupujúci si vyhradzuje právo jednostranne odstúpiť od tejto zmluvy s predávajúcim bez akýchkoľvek sankcií, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy, v prípade, ak výsledky kontroly neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z VO. 7. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa IS EVO môžu záujemcovia kontaktovať emailom: eplatforma@vlada.gov.sk, t.č.: +421 2 209 25 100, https://www.isepvo.sk/helpdesk/ 8. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií so záujemcami/uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona prostredníctvom rozhrania portálu IS EVO v slovenskom jazyku. 9. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom IS EVO Metodika postupu na používanie IS EVO je uvedená na nasledovnom odkaze v časti záujemca/uchádzač: https://www.isepvo.sk/videonavody/
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-12T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné