dnes je 15.5.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK002920
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 907360124
Email: tatiana.gorcosva@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/475107
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: REK002920/2023
Hlavný kód CPV
71242000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie, výkon autorského dozoru, výkon inžinierskych činností a vypracovanie energetického auditu na významnú obnovu objektov FVS UPJŠ nachádzajúcich sa na ulici Popradská 66 v Košiciach. Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 136 500,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 117 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní splnením podmienok účasti: - podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní dokladom, ktorý potvrdzuje, že je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predložiť predmetný doklad, pretože verejný obstarávateľ použije dostupné údaje z informačných systémov verejnej správy. - podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. - uchádzač, ktorý má platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov vedený na Úrade pre verejné obstarávanie v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu na portál OverSi, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží platné doklady: Doklad o odbornej spôsobilosti podľa zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, v zmysle neskorších predpisov. Doklad odborne spôsobilej osoby podľa § 12 ods. 1 alebo § 13 ods. 1 alebo ods. 3 zákona č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ uzná aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom, ktorý vydal príslušný orgán iného členského štátu. Verejný obstarávateľ uzná splnenie tejto podmienky aj jednou osobou, pokiaľ je osoba držiteľom platných oprávnení na uvedené činnosti. Doklad musí držiteľa oprávňovať vykonávať činnosti na území Slovenskej republiky v zmysle príslušných právnych predpisov platných na území SR.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-26T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta predmetu zákazky musia najskôr do 24. 07. 2023 do 12:00 hod. ohlásiť svoj záujem o obhliadku u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-12T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné