dnes je 26.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PLZ-KOR-01/2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Štiavnica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00320501
Radničné námestie 1, 96924 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Banská Štiavnica
Telefón: +421 903804008 Fax: +421 456911207
Email: drahoslorinc@outlook.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PLZ-KOR-01/2022
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na komplexnej obnove celého objektu budovy historickej Radnice v zmysle projektovej dokumentácie.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
45212350-4

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika, Banská Štiavnica, Radničné námestie 1, p.č. KN-C 3204, k.ú Banská Štiavnica.
Opis obstarávania
Práce budú pozostávať najmä z: -Sanácia vlhkosti radnice. riešenie problematiky sanácie vlhkosti v objekte radnice v Banskej Štiavnici. Projektová dokumentácia sa zaoberá analýzou jestvujúceho stavu zavlhnutých konštrukcií a navrhuje stavebné zásahy, ktoré vlhkosť eliminujú, zachytávajú a podľa miery zavlhnutia ju aj odvádzajú mimo konštrukcie. Navrhujú sa vhodné úpravy vonkajšieho dláždenia, revízia inštalácií vodovodu, splaškovej a dažďovej kanalizácie, vnútorných podláh, úprava omietaných povrchov. -Sanácia poškodených častí krovu počas výmeny dvoj metrového pásu na spodnom okraji strešnej krytiny pri dažďovom žľabe + zachytávače snehu. Zvyšná časť krovu je už obnovená. -Reštaurovanie kamenného portálu kaplnky na severnej fasáde radnice. -Stavebné úpravy riešenie problematiky stavebných úprav v objekte radnice v Banskej Štiavnici. Projektová dokumentácia sa zaoberá analýzou jestvujúceho stavebnotechnického stavu konštrukcií a navrhuje stavebné zásahy, ktoré jednotlivé poškodenia naprávajú. Navrhujú sa zároveň vhodné architektonické zásahy, ktoré naprávajú určité nedostatky, či morálne zastaralé architektonické riešenia z pohľadu estetického aj funkčného. -Stavebné úpravy objektu interiér aj exteriér. Obnova fasády vrátane vonkajších okien. V interiéry dlažby, obklady, zariaďovacie predmety. -Reštaurátorský výskum a návrh na reštaurovanie. -Realizačná projektová dokumentácia. -Sanácia statických porúch v SV nároží. -Všetky práce musia byť realizované v súlade s rozhodnutiami a stanoviskami KPÚ a priebežne konzultované s KPÚ. Súčasťou predmetu zákazky je dopracovanie projektovej dokumentácie na stupeň pre realizáciu stavby v lehote do 1 mesiaca od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dopracovaná projektová dokumentácia bude obsahovať: -aktualizáciu PSP, -návrh častí realizovaných alebo zmenených oproti PSP, -detailné výkresy výrobkov a stvebných konštrukcíí (okná, dvere, dláždenie,) -dopracovanie diagnostiky a návrhu krovu vežičky a návrh doplnenia/sfunkčenia zvonu, -vypracovanie návrhu modelu Kaplnky Sv. Anny s návrhom osadenia na dohodnutom verejnom priestranstve. Rozmery cca 1500 x 800 x 800. Matriál umelý kameň, -dopracovanie návrhu riešenia statického zabezpečenia SV rohu radnice.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Komplexná obnova radnice.
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v zmysle § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o VO) ruší postup zadávania zákazky pod názvom Komplexná obnova radnice. Verejný obstarávateľ uvádza, že sa v priebehu postupu zadávania zákazky vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. V rámci predmetného postupu zadávania zákazky počas procesu vysvetľovania súťažných podkladov boli zistené v projektovej dokumentácii skutočnosti, ktoré je potrebné doplniť, resp. upraviť. S cieľom dodržania princípov hospodárnosti a efektívnosti verejný obstarávateľ rozhodol predmetný postup zadávania zákazky zrušiť. Verejný obstarávateľ oznamuje všetkým potenciálnym záujemcom, že predmetné verejné obstarávanie v najbližšom možnom termíne zopakuje.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-07T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné