dnes je 6.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1271/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Telefón: +421 918646022
Email: daniel.siska@stuba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stuba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440068
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1271/2022
Hlavný kód CPV
45214400-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom tejto časti zákazky sú stavebné práce v budove Materiálovotechnologickej fakulty STU so sídlom v Trnave. Prvá časť riešených priestorov v súčasnosti zaberajúca chodbu a rozptylový oddychový priestor pred učebňami bude aj po rekonštrukcií slúžiť ako komunikačný ťah v budove s menšími plochami vyhradenými pre relax študentov a pedagógov. Priestor je v súčasnom stave v severnej časti vymedzený presklenými dvojkrídlovými dverami vedúcimi do vstupných vestibulov budovy, z južnej strany ústi do pokračujúcej vnútornej chodby budovy situovanej v strednom trakte dispozície. Pozdĺžne steny ohraničujúce tento priestor na jednej strane lemujú rad kancelárii a knižnicu, druhá strana je v kontakte s učebňami (posluchárňami) a exteriérom, do ktorého vedú dvojkrídlové presklené dvere v severo-západnom rohu miestnosti. Podlaha v miestnosti je v súčasnosti z PVC šedej farby, železobetónový strop je znížený osadenou sadrokartónovým podhľadom po celej ploche priestoru. Priestor je vykurovaný, pod oknami sú osadené radiátory. Osvetlenie je stropné zabudované (LED). Druhá časť modernizovaných priestorov v súčasnosti slúži ako knižnica pre študentov MTF a jej funkcia bude zachovaná aj v návrhu. Knižnica je v súčasnom stave obdĺžnikového pôdorysu, dverami je prepojená s chodbou. Podlahu má priestor z PVC, strop je železo-betónový monolitický s prisadenými stropnými svietidlami, ktoré majú viditeľné kabeláže. V miestnosti sú v súčasnosti vedené rozvody a zariadenia vnútorných silnoprúdových a slaboprúdových rozvodov, dažďovej a splaškovej kanalizácie vo vertikálnych šachtách pri stenách alebo stĺpoch, rozvody SV a TÚV a viditeľné zvislé rozvody vykurovania. Celková koncepcia a princípy architektonického riešenia rekonštrukcie podporujú dispozično-prevádzkové a funkčné usporiadanie budovy univerzity ako celku. Funkčné využitie navrhovaných rekonštruovaných priestorov zachováva pôvodné funkcie: vertikálny komunikačný ťah, rozptylové plochy, priestory pre oddych študentov a knižnice. Navrhovanou úpravou priestorov vnútri budovy nie je dotknuté architektonické, urbanistické, výtvarné a funkčné riešenie objektu ako celku. Koncepcia riešenia priestorov a komunikácií v objekte vzhľadom na pohyb imobilných osôb nie je navrhovanou úpravou narušená. Riešené priestory sú ohraničené existujúcou podlahou a stropom, obvodovým murivom s osadenými oknami. Do horizontálnych železobetónových nosných konštrukcií sa nezasahuje, do obvodových múrov sa takisto nezasahuje. Asanujú sa len menšie časti deliacich priečok medzi chodbou a knižnicou. Na celkovú koncepciu objektu z hľadiska stability, statického riešenia vyššie uvedené práce nemajú vplyv, takisto sa absolútne nedotýkajú založenia objektu. Tepelnotechnické vlastnosti obvodových, výplňových a vnútorných konštrukcií ostávajú nezmenené , tepelná charakteristika objektu sa nemení. Predmet zákazky je definovaný a bližšie špecifikovaný v projektovej dokumentácii s názvom ,,Modernizácia interiéru a vonkajších priestranstiev MTF STU Trnava PRIESTOR COWORKING" vypracovanej projektantom EDITED s.r.o.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 201 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Splnenie týchto podmienok preukazuje spôsobom uvedeným v ZVO, t. j. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo zápisom v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo zápisom v obdobnom registri iného členského štátu. Uchádzač, ktorý je zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 ZVO. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona. Verejný obstarávateľ nebude postupovať v zmysle §32 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, pretože nie je orgánom verejnej moci a nie je tak oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ZVO. Pri predkladaní konkrétnych dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti, je uchádzač povinný originálne doklady alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať a vložiť ich do systému ako súčasť ponuky. V prípade, že sú doklady vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, musí uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO - za každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov predloží doklad obsahujúci predstavenie skupiny a splnomocnenie podpísané všetkými členmi skupiny o oprávnení vedúceho člena skupiny konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňujú sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta a lehôt uskutočnenia stavebných prác, ak odberateľom -bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO, -bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa uvedeného zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. V zozname uchádzač uvedie min.: názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesta plnenia, druh stavebných prác, ich označenie a popis, zmluvnú cenu a skutočne uhradenú cenu za práce s odôvodnením rozdielu cien, objem/rozsah stavebných prác a kontakt na odberateľa potrebný pre overenie si uvedených informácií. Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov: stavbyvedúci, hlavný elektrotechnik a koordinátor bezpečnosti a stolár. 3. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) a v súbehu s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, resp. uvedením systému manažérstva kvality, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov je z dôvodu svojho rozsahu uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Termín ukončenia stavebných prác - 15.10.2022. Všetky podmienky sú uvedené v tejto výzve, v súťažných podkladoch a ich prílohách (projektová dokumentácia, návrh zmluvy o dielo).
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-31T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ rozhodol, že v tomto verejnom obstarávaní sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných pokladoch. 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi ako aj predkladanie ponúk sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme eZakazky umiestnenom na webovej adrese https://www.ezakazky.sk, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve (Zmluva o dielo) najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 4. Úspešný uchádzač bude povinný pred uzavretím zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platnú a účinnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu s poistnou sumou najmenej 200 000 Eur spolu s dokladom o zaplatení poistného. Uvedené doklady budú tvoriť prílohu zmluvy. 5. Úspešný uchádzač bude povinný pred uzavretím zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platné Potvrdenie od OU ŽP o registrácii na vykonávanie zberu a prepravy odpadov. Uvedený doklad bude tvoriť prílohu zmluvy. 6. Verejný obstarávateľ nesmie podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7. Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na viac častí, pretože celý predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, je potrebná koordinácia medzi jednotlivými fázami realizácie, je potrebná koordinácia a súčinnosť medzi profesiami potrebnými k realizácii predmetu zákazky, je potrebné, aby jeden konkrétny subjekt niesol zodpovednosť za realizáciu diela ako celku, ako aj prípadné vady a záruku. 8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky). 10. Vzhľadom na charakter predmetu zákazky a jeho technické parametre sa toto verejné obstarávanie nepovažuje za zelené verejné obstarávanie. Toto verejné obstarávanie nie je zamerané na obstaranie inovácií ani na sociálne aspekty. 11. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-13T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné