dnes je 6.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
PTK II kolo/HW 2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36076643
Trnavská cesta 8/A, 82108 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky
Telefón: +421 268207330 Fax: +421 268206144
Email: jana.lapinova@155.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
PTK/HW 2022:
Hlavný kód CPV
30213000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Cieľom predmetu zákazky je zefektívniť spoluprácu Operačného strediska, zložiek Záchrannej zdravotnej služby a ústavných zdravotníckych zariadení, pri záchrane ľudských životov, vrátane včasnej a efektívnej reakcie na mimoriadne udalosti v čase pandémií a krízových situácií, prostredníctvom: - rozšírenia informačných technológií -integrácie informácií pre správne a rýchle poskytnutie zdravotnej starostlivosti, - rozšírenia a modernizáciu technického vybavenia Operačného strediska ZZS a posádok Záchrannej zdravotnej služby. Bližší opis je uvedený v Opise predmetu zákazky, ktorý je pre obmedzený počet znakov zverejnený v profile verejného obstarávateľa spolu s ďalšími informáciami potrebnými na vypracovanie predpokladanej hodnoty zákazky. OSZZS SR týmto predbežným oznámením vyhlasuje Prípravné trhové konzultácie( ďalej len "PTK") podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní za účelom získania informácií týkajúcich sa najmä optimalizácie technických požiadaviek predmetu zákazky, overenie si reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky u relevantných hospodárskych subjektov, za súčasného splnenia všetkých povinností vyplývajúcich zo zákona, doby realizácie predmetu zákazky, zodpovedania otázok verejného obstarávateľa a stanovenie Predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle ustanovenia § 6 zákona.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30213100-6

30213200-7

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: SR, Bratislava
Opis obstarávania
Cieľom predmetu zákazky je zefektívniť spoluprácu Operačného strediska, zložiek Záchrannej zdravotnej služby a ústavných zdravotníckych zariadení, pri záchrane ľudských životov, vrátane včasnej a efektívnej reakcie na mimoriadne udalosti v čase pandémií a krízových situácií, prostredníctvom: - rozšírenia informačných technológií -integrácie informácií pre správne a rýchle poskytnutie zdravotnej starostlivosti, - rozšírenia a modernizáciu technického vybavenia Operačného strediska ZZS a posádok Záchrannej zdravotnej služby. Bližší opis je uvedený v Opise predmetu zákazky, ktorý je pre obmedzený počet znakov zverejnený v profile verejného obstarávateľa spolu s ďalšími informáciami potrebnými na vypracovanie predpokladanej hodnoty zákazky. OSZZS SR týmto predbežným oznámením vyhlasuje Prípravné trhové konzultácie( ďalej len "PTK") podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní za účelom získania informácií týkajúcich sa najmä optimalizácie technických požiadaviek predmetu zákazky, overenie si reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky u relevantných hospodárskych subjektov, za súčasného splnenia všetkých povinností vyplývajúcich zo zákona, doby realizácie predmetu zákazky, zodpovedania otázok verejného obstarávateľa a stanovenie Predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle ustanovenia § 6 zákona.
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2022-06-30T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ sa s ohľadom na vedomosti a skúsenosti relevantných subjektov, ktoré sa chcú zúčastniť prípravných trhových konzultácií rozhodol zverejniť nasledujúce požiadavky: - Rozhodnutie zúčastniť sa na konzultáciách musí byť slobodné a vážne. Samotných PTK sa budú môcť zúčastniť len účastník a/alebo ich zástupcovia, ktorí sú si vedomí zákonnej úpravy PTK, dôsledkov vyplývajúcich z ich účasti na PTK a súhlasia s nimi (§ 25 a § 40 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). Zúčastnená osoba na PTK sa preukáže poverením od osoby oprávnenej konať za účastníka. Lehota na prihlásenie k účasti na PTK je stanovená do 06.06.2022. Záujemca o PTK zašle v stanovenej lehote prihlasovací formulár (Príloha č. 1), ktorým potvrdí svoj záujem o účasť na PTK elektronicky na e-mailovú adresu: jana.lapinova@155.sk Príslušné informácie k I kolu PTK sú dostupné na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428727
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-10T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné