dnes je 6.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 004/ZNH/v
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Európsky olympijský festival mládeže Banská Bystrica 2022, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52475808
Skuteckého 132/22, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Európsky olympijský festival mládeže Banská Bystrica 2022, n.o.
Telefón: +421 903564643
Email: martina@euprojekty.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://eyof2022.com/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440437
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 004/ZNH/v
Hlavný kód CPV
66510000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú poistné služby pre potreby podujatia Európsky olympijský festival mládeže, ktorý sa bude konať v termíne 24.7.- 30.7. 2022 v Banskej Bystrici. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti: Časť č. 1 Úrazové poistenie Časť č. 2 Zdravotné poistenie Časť č. 3 Poistenie všeobecnej zodpovednosti
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 88 500,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 , písm. e) a f) nasledovne: § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač je oprávnený poskytovať službu, zodpovedajúci predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že v súlade s § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov predkladať doklad o oprávnení poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky (§ 32 ods. 2 písm. e) ZVO), z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Pre splnenie predmetnej podmienky účasti sa vyžaduje predloženie čestného vyhlásenia. Dokument musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, nahraté vo formáte .pdf (príloha č. 3 Výzvy). Ustanovenia týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov týmto nie sú dotknuté. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Doklady k osobnému postaveniu uchádzač predkladá len raz bez ohľadu na koľko častí predkladá ponuku.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre časť č. 1 Úrazové poistenie Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ZVO týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v tejto časti výzvy na predkladanie ponúk nasledovnými dokladmi: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku SR. Pre časť č. 2 Zdravotné poistenie Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ZVO týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v tejto časti výzvy na predkladanie ponúk nasledovnými dokladmi: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku SR. Pre časť č. 3 Poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ZVO týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v tejto časti výzvy na predkladanie ponúk nasledovnými dokladmi: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku SR. Pre všetky časti č. 1, 2 a 3: podľa § 34 ods. 1 písm. f) ak ide o zložité služby, alebo služby určené na osobitné účely, kontrolou technickej spôsobilosti uchádzača alebo záujemcu ....
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre časť č. 1: Uchádzač musí zoznamom poskytnutých služieb preukázať uskutočnenie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od dátumu vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. v minimálnej kumulatívnej hodnote 50 000,- Eur bez DPH. pre časť č. 2: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí zoznamom poskytnutých služieb preukázať uskutočnenie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od dátumu vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. v minimálnej kumulatívnej hodnote 80 000,- Eur bez DPH. pre časť č. 3: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí zoznamom poskytnutých služieb preukázať uskutočnenie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od dátumu vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. v minimálnej kumulatívnej hodnote 45 000,- Eur bez DPH. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola zabezpečovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb uchádzač uvádza aj poskytnutie služby, ktorej obdobie poskytovania plnenia predchádza dobe predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname poskytnutých služieb uvedie aj pomernú časť zmluvnej ceny v EUR bez DPH, zodpovedajúcu dobe predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Odporúča sa, aby zoznam obsahoval: -Názov a sídlo odberateľa, -Kontaktné údaje odberateľa, tel., e-mail -Predmet poskytnutých služieb a dodávok, -Dobu a podiel na poskytovaní referenčnej dodávke tovaru, -Cenu za poskytnuté služby a dodávky v eurách. Pre všetky časti č. 1, 2 a 3: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží originál dokladu alebo úradne overenú kópiu nie staršiu ako 3 mesiace - povolenia Ministerstva financií SR na podnikanie v poisťovníctve , alebo - povolenia Úradu pre finančný trh SR na vykonávanie poisťovacej činnosti, alebo - povolenia Národnej banky Slovenska na vykonávanie poisťovacej činnosti a to na všetky poistné riziká, ktoré tvoria predmet obstarávania, alebo iného dokumentu preukazujúceho oprávnenie vykonávať poisťovaciu činnosť na území Slovenskej republiky poisťovni z iného členského štátu na základe práva slobodného poskytovania služieb alebo prostredníctvom svojej pobočky v súlade so zákonom č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-26T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania ezakazky na portáli www.ezakazky.sk. Momentom doručenia akéhokoľvek dokumentu (vrátane Oznámenia o výsledku verejného obstarávania, vylúčenia uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti, alebo vylúčenia ponuky) resp. informácie pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania dokumentu resp. informácie prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky na portál www.ezakazky.sk , ktoré sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére verejného obstarávateľa, alebo záujemcu/uchádzača. Všetky 3 časti sa budú otvárať v rovnakom termíne. Podrobné informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a v prílohách č. 1 - opis predmetu zákazky pre jednotlivé časti.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-12T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné