dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 13032023_Hornozempl.knižnica_VnT_dezinfek
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hornozemplínska knižnica vo Vranove nad Topľou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37781146
M. R. Štefánika 875/200, 09301 Vranov nad Topľou

Slovensko
Kontaktná osoba: Hornozemplínska knižnica vo Vranove nad Topľou
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kniznicavranov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/461969
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
33191000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie dezinfekčných brán a germicídnych žiaričov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 0,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f). zákona o verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
V prípade, ak budú predložené minimálne 3 ponuky a výsledná PHZ bude spadať do limitu v zmysle odseku 6 §117 ZVO pre zákazky na dodanie tovarov s nízkou hodnotou (t.j. do 70.000 eur bez DPH), určenie predpokladanej hodnoty a určenie úspešného uchádzača bude realizované jedným úkonom (jedným prieskumom trhu), pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-03-29T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Jediným kritériom je najnižšia cena v eur s DPH za kompletné plnenie predmetu zákazky. 2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Kúpna zmluva. 3. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť. 4. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: a) Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk: v zložení ceny bez DPH, DPH, cena s DPH, prípadne ceny celkom (v prípade neplatcu DPH). Uchádzač uvedie návrh svojej cenovej ponuky vrátane identifikačných údajov obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ a IČ DPH, v Prílohe č. 1 - Návrh uchádzača na plnenie kritéria. b) Vyplnenú: Kúpnu zmluvu c) Doklad o oprávnení dodávať požadované tovary : napr. výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z verejných registrov. 5. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi. 6. Úspešný uchádzač predkladá faktúru za celý predmet plnenia, ktorý prevezme poverená osoba verejného obstarávateľa na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 60 dní. 7. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. 8. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom informačného systému IS EVO ver. 18.0; požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 9. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných ustanovení. S úspešným uchádzačom bude podpísaná Kúpna zmluva. Kúpna zmluva (ďalej aj ako zmluva) tvorí prílohu č.2 tejto výzvy. Uchádzač môže meniť zmluvné ustanovenia iba so súhlasom VO prostredníctvom inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov a sprievodnej dokumentácií v zmysle bodu I.3) tejto výzvy. Všetko však za podmienky, že doplnené a zmenené požiadavky sa nebudú vymykať obvyklým obchodným zmluvným podmienkam, nebudú v rozpore s požadovanými podmienkami uvedenými v týchto súťažných podkladoch, nebudú v neprospech verejného obstarávateľa a nebudú mať za následok zvýšené náklady verejného obstarávateľa. Zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou uchádzačom a nesmie byť v rozpore s platnými právnymi predpismi. 10. Verejný obstarávateľ nepripúšťa variantné riešenia. .
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-15T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné