dnes je 27.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: KIS_2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre reguláciu sieťových odvetví
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36069841
Bajkalská 27, 82007 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre reguláciu sieťových odvetví
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.urso.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446149
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: KIS_2022
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia ISVS Dátová a analytická platforma v prostredí regulácie sieťových odvetví a ISVS Agendový informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví (Aplikuje sa výlučne v prípade uplatnenia opcie). Komplexný informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví plne nahradí existujúce riešenie a zároveň pokryje všetky očakávané legislatívne (Európska únia, Slovenská republika) a procesné zmeny, súvisiace so zákonnými povinnosťami a úlohami ÚRSO pri výkone nestrannej a nezávislej cenovej regulácie z pozície národného regulátora sieťových odvetví využitím: Dátovej a analytickej platformy v prostredí regulácie sieťových odvetví, umožňujúcej efektívne viacúrovňové spracovanie údajov, zameranej na: kontrolu oprávnenosti poberania finančnej podpory pre výrobcov elektriny z obnoviteľných zdrojov, vyplývajúcej zo zákona č. 277/2020 Z. z., ktorým sa zmenil a doplnil zákon č. 309/ 2009 Z. z., s cieľom odstrániť enormnú administratívnu záťaž prostredníctvom automatizácie tohto procesu. prípravu relevantných dátových podkladov pre ochranu zraniteľných odberateľov a odberateľov, spĺňajúcich podmienky energetickej chudoby, v súlade s koncepciou v zmysle zákona č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach. Agendového informačného systému v prostredí regulácie sieťových odvetví (Aplikuje sa výlučne v prípade uplatnenia opcie), zameraného na: digitalizáciu a zefektívnenie komunikácie ÚRSO s regulovanými subjektami. Regulované subjekty sú povinné poskytovať ÚRSO veľké množstvo údajov, zároveň podávajú na ÚRSO podnety a žiadosti. V súčasnosti táto komunikácia prebieha prevažne v papierovej forme. prípravu personalizovaného komunikačného kanála pre regulovaný subjekt, ktorý bude centrálnym komunikačným bodom pre všetky komunikačné aktivity, vrátane histórie komunikácie s ÚRSO. možnosť zasielať povinné podania regulovanými subjektami v digitálnej forme tak, aby strojovo čitateľné dáta mohli byť spracovávané bez konverzných medzikrokov z papierových alebo strojovo priamo nespracovateľných štruktúr. zníženie chybovosti a zefektívnenie správnych procesov. Správne procesy prebiehajú v izolovaných legacy implementáciách neprepojených aplikácií, prípadne v papierovej forme. Tento stav nevykazuje znaky optimálnosti v rámci transparentnosti a kontroly procesov. Zavedením IT podpory procesného riadenia a digitalizácie ÚRSO bude zabezpečené zefektívnenie a skvalitnenie správnych procesov v kompetencii ÚRSO. skvalitnenie komunikácie s verejnosťou formou modernizácie komunikačného portálu ÚRSO tak, aby sa zvýšila prehľadnosť a orientácia verejnosti v materiáloch, zverejňovaných ÚRSO. digitalizáciu a zefektívnenie vnútorných agendových procesov ÚRSO, s cieľom znížiť náročnosť vnútornej administratívy ÚRSO, spojenej s realizáciou povinností, definovaných všeobecne záväznými predpismi, ktoré sú v aktuálnej dobe zaťažené okrem iného aj neautomatizovanými, manuálne vykonávanými transformačno-digitalizačnými úlohami, ktoré môžu objektívne viesť k chybám a znižovaniu kvality výkonu agendy ÚRSO. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 504 807,50
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72212100-0

48000000-8

72227000-2

72212750-1

03000000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre reguláciu sieťových odvetví Tomášikova 28/C 821 01 Bratislava 3
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia ISVS Dátová a analytická platforma v prostredí regulácie sieťových odvetví a ISVS Agendový informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví (Aplikuje sa výlučne v prípade uplatnenia opcie). Komplexný informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví plne nahradí existujúce riešenie a zároveň pokryje všetky očakávané legislatívne (Európska únia, Slovenská republika) a procesné zmeny, súvisiace so zákonnými povinnosťami a úlohami ÚRSO pri výkone nestrannej a nezávislej cenovej regulácie z pozície národného regulátora sieťových odvetví využitím: Dátovej a analytickej platformy v prostredí regulácie sieťových odvetví, umožňujúcej efektívne viacúrovňové spracovanie údajov, zameranej na: kontrolu oprávnenosti poberania finančnej podpory pre výrobcov elektriny z obnoviteľných zdrojov, vyplývajúcej zo zákona č. 277/2020 Z. z., ktorým sa zmenil a doplnil zákon č. 309/ 2009 Z. z., s cieľom odstrániť enormnú administratívnu záťaž prostredníctvom automatizácie tohto procesu. prípravu relevantných dátových podkladov pre ochranu zraniteľných odberateľov a odberateľov, spĺňajúcich podmienky energetickej chudoby, v súlade s koncepciou v zmysle zákona č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach. Agendového informačného systému v prostredí regulácie sieťových odvetví (Aplikuje sa výlučne v prípade uplatnenia opcie), zameraného na: digitalizáciu a zefektívnenie komunikácie ÚRSO s regulovanými subjektami. Regulované subjekty sú povinné poskytovať ÚRSO veľké množstvo údajov, zároveň podávajú na ÚRSO podnety a žiadosti. V súčasnosti táto komunikácia prebieha prevažne v papierovej forme. prípravu personalizovaného komunikačného kanála pre regulovaný subjekt, ktorý bude centrálnym komunikačným bodom pre všetky komunikačné aktivity, vrátane histórie komunikácie s ÚRSO. možnosť zasielať povinné podania regulovanými subjektami v digitálnej forme tak, aby strojovo čitateľné dáta mohli byť spracovávané bez konverzných medzikrokov z papierových alebo strojovo priamo nespracovateľných štruktúr. zníženie chybovosti a zefektívnenie správnych procesov. Správne procesy prebiehajú v izolovaných legacy implementáciách neprepojených aplikácií, prípadne v papierovej forme. Tento stav nevykazuje znaky optimálnosti v rámci transparentnosti a kontroly procesov. Zavedením IT podpory procesného riadenia a digitalizácie ÚRSO bude zabezpečené zefektívnenie a skvalitnenie správnych procesov v kompetencii ÚRSO. skvalitnenie komunikácie s verejnosťou formou modernizácie komunikačného portálu ÚRSO tak, aby sa zvýšila prehľadnosť a orientácia verejnosti v materiáloch, zverejňovaných ÚRSO. digitalizáciu a zefektívnenie vnútorných agendových procesov ÚRSO, s cieľom znížiť náročnosť vnútornej administratívy ÚRSO, spojenej s realizáciou povinností, definovaných všeobecne záväznými predpismi, ktoré sú v aktuálnej dobe zaťažené okrem iného aj neautomatizovanými, manuálne vykonávanými transformačno-digitalizačnými úlohami, ktoré môžu objektívne viesť k chybám a znižovaniu kvality výkonu agendy ÚRSO. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 504 807,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
72:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ rozhodne o uplatnení Opcie na začiatku účinnosti Zmluvy o dielo. V takom prípade, bude súčasťou: dodávky informačného systému v rámci realizácie Zmluvy o dielo a poskytovania služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja informačného systému v celkovom trvaní 5 rokov v rámci Zmluvy o podpore prevádzky aj funkcionalita, jednoznačne označená v Opise predmetu zákazky Aplikuje sa výlučne v prípade uplatnenia opcie.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program integrovaná infraštruktúra
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Pre obmedzenú kapacitu podrobnejšie informácie o podmienkach účasti týkajúce sa splnenia osobného postavenia sú uvedené vo Zväzku 4 Podmienky účasti v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-09-19T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-08-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 110 000,00 Eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 20. 2.Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0 a využitím všetkých jeho funkcionalít. 3.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie na žiadosť aj po uvedenej lehote, ale v takom prípade zváži predĺženie lehoty na predkladanie ponúk. 4.Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5.Záujemca môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v ods. III.1) predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Podrobnosti o možnosti predbežne nahradiť doklady JED-om sú uvedené v súťažných podkladoch. 6.Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 7.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci ponuky. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 8.Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS EVO. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. 9.Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa §66, ods. 7 písm. b) ZVO (tzv. superreverz). 10.Ďalšie podrobnosti o podmienkach tejto súťaže sú uvedené v súťažných podkladoch. 11. Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-08-12T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné