dnes je 27.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK/A/2022/19664
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Košice
Telefón: +421 556419314
Email: anna.tarhanicova@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446599
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MK/A/2022/19664
Hlavný kód CPV
45214100-1
Druh zákazky
Stručný opis
V zmysle spracovanej projektovej dokumentácie autorizovaným stavebným inžinierom, Ing. Martinom Lopušniakom, č. reg.: 5115*SP*I1 a dopracovanej PD pre dokončenie rozostavanej stavby 05/2019 z dôvodu ukončenia zmluvného vzťahu s pôvodnými dodávateľom stavby a nezačatie stavebných prác ďalším dodávateľom stavby. Projekt rieši prístavbu nového jednopodlažného pavilónu pre dve triedy, t. j. 44 žiakov. Súčasťou projektu je aj prestavba existujúcej spojovacej chodby a stavebné úpravy zateplenia strešnej konštrukcie. Celkovo predstavujú stavebné úpravy existujúcich budov 26% obalovej konštrukcie, čo znamená, že sa jedná o významnú obnovu z hľadiska minimálnych požiadaviek na energetickú hospodárnosť budov. Súčasťou stavebných úprav a prístavby sú stavebné práce pre zabezpečenie dodávok energií, vody, ako aj riešenia odpadov, nové oplotenie.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 411 451,32
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa: a) § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako "zákon"), b § 32 ods. 1 písm. e) zákona Doklady: a) doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač tento doklad neprikladá z dôvodu, že verejný obstarávateľ má prístup do informačných systémov verejnej správy pre vygenerovanie príslušného dokladu. b) čestné vyhlásenie podľa podmienky účasti. Podmienky účasti a doklady za účelom preukázania splnenia podmienok účasti sú podrobnejšie stanovené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí preukázať, že za požadované obdobie t. j. za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (od zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk päť rokov spätne berúc do úvahy DD.MM.RRRR) realizoval aspoň jednu zákazku v hodnote minimálne 300 000 ? bez DPH, ktorá sa týkala výstavby alebo rekonštrukcie budov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam má byť potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V zozname ako aj v potvrdeniach odberateľov je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu (bez DPH), miesto a lehotu dodania plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie deň/mesiac/rok), prípadne aj meno kontaktnej osoby odberateľa aj s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou; ďalej musí byť zhodnotenie dodaného plnenia podľa obchodných podmienok Príloha č. 5 vzor formulár pre zoznam stavebných prác (pre potvrdenia referencií odberateľov môže byť použitý ten istý formulár s tým, že ho potvrdí odberateľ). Potvrdenia majú byť iba za práce v požadovanom období. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác, ktoré boli uskutočnené v požadovanom období. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto požadovaného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác (bez DPH) bol uskutočnený v požadovanom období. Ak je v zozname uskutočnených stavebných prác hodnota cien uvedená v inej mene ako v eurách, prepočet inej meny na euro sa stanoví na základe priemerného kurzu ECB stanoveného ku koncu každého príslušného kalendárneho roka, resp. kalendárneho mesiaca či dňa (podľa údajov vyplývajúcich z referencie resp. potvrdenia od odberateľa), v ktorom uskutočňoval alikvotnú časť stavebných prác. Podmienky účasti a doklady za účelom preukázania splnenia podmienok účasti sú podrobnejšie stanovené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
V zmluvných podmienkach je zahrnuté plnenie sociálneho aspektu: "Zhotoviteľ je povinný počas celej doby realizácie stavebných prác, zamestnať podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite b) sú dlhodobo nezamestnaní v zmysle § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov"
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-14T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním ani obstarávaním inovácií. Vzhľadom na zmluvné podmienky je predmetné verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-17T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné