dnes je 26.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK001593/2021-UVO, preprot. REK000081/2022-UVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341143
Email: silvia.vranayova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: REK001593/2021-UVO, preprot. REK000081/2022-UVO
Hlavný kód CPV
50421000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie pozáručného servisu hmotnostných spektrometrov, separačných modulov (kvapalinových chromatografov), ultracentrifúg, generátora dusíka a kompresorov, ktorý spočíva v pravidelných servisných prehliadkach a diagnostike, v intervaloch stanovených výrobcom daného prístroja, kalibrácie a adjustácie prístrojov. Súčasťou servisu je aj inštalácia originálnych náhradných dielov k danému prístroju v prípade, ak bude diagnostikou prístroja zistená potreba výmeny náhradného dielu daného prístroja. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Časť A - Servis pre prístrojovú techniku Bruker
Časť č.: A
Dodatočné kódy CPV
50532000-3

38433100-0

38432200-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie pozáručného servisu hmotnostných spektrometrov a separačných modulov (kvapalinových chromatografov), ktorý spočíva v pravidelných servisných prehliadkach a diagnostike, v intervaloch stanovených výrobcom daného prístroja, kalibrácie a adjustácie prístrojov. Súčasťou servisu je aj inštalácia originálnych náhradných dielov k danému prístroju v prípade, ak bude diagnostikou prístroja zistená potreba výmeny náhradného dielu daného prístroja. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1A - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Integratívna stratégia v rozvoji personalizovanej medicíny vybraných zhubných nádorových ochorení a jej vplyv na kvalitu života, akronym LISPER, kód ITMS 2014+ 313011V446, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 067/2020/OPII/VA.
Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých na základe tejto dohody, verejný obstarávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov. Predmet zákazky je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c) Výskumná agentúra, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

Názov
Časť B - Servis pre prístrojovú techniku Agilent Technologies
Časť č.: B
Dodatočné kódy CPV
50532000-3

38433100-0

38432200-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie pozáručného servisu hmotnostných spektrometrov a separačných modulov (kvapalinových chromatografov), ktorý spočíva v pravidelných servisných prehliadkach a diagnostike, v intervaloch stanovených výrobcom daného prístroja, kalibrácie a adjustácie prístrojov. Súčasťou servisu je aj inštalácia originálnych náhradných dielov k danému prístroju v prípade, ak bude diagnostikou prístroja zistená potreba výmeny náhradného dielu daného prístroja. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1B - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Integratívna stratégia v rozvoji personalizovanej medicíny vybraných zhubných nádorových ochorení a jej vplyv na kvalitu života, akronym LISPER, kód ITMS 2014+ 313011V446, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 067/2020/OPII/VA.
Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých na základe tejto dohody, verejný obstarávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov. Predmet zákazky je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c) Výskumná agentúra, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

Názov
Časť C - Servis ultracentrifúg
Časť č.: C
Dodatočné kódy CPV
50532000-3

42931100-2

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie pozáručného servisu ultracentrifúg, ktorý spočíva v pravidelných servisných prehliadkach a diagnostike, v intervaloch stanovených výrobcom daného prístroja, kalibrácie a adjustácie prístrojov. Súčasťou servisu je aj inštalácia originálnych náhradných dielov k danému prístroju v prípade, ak bude diagnostikou prístroja zistená potreba výmeny náhradného dielu daného prístroja. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1C - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Integratívna stratégia v rozvoji personalizovanej medicíny vybraných zhubných nádorových ochorení a jej vplyv na kvalitu života, akronym LISPER, kód ITMS 2014+ 313011V446, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 067/2020/OPII/VA.
Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých na základe tejto dohody, verejný obstarávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov. Predmet zákazky je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c) Výskumná agentúra, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

Názov
Časť D - Servis generátora dusíka a kompresorov
Časť č.: D
Dodatočné kódy CPV
50532000-3

42980000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie pozáručného servisu generátora dusíka a kompresorov, ktorý spočíva v pravidelných servisných prehliadkach a diagnostike, v intervaloch stanovených výrobcom daného prístroja, kalibrácie a adjustácie prístrojov. Súčasťou servisu je aj inštalácia originálnych náhradných dielov k danému prístroju v prípade, ak bude diagnostikou prístroja zistená potreba výmeny náhradného dielu daného prístroja. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1D - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 048-124648
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Časť A - Servis pre prístrojovú techniku Bruker:Rámcová dohoda 610/2022 zo dňa 02.11.2022:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 24 800,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Časť B - Servis pre prístrojovú techniku Agilent Technologies:Rámcová dohoda 611/2022 zo dňa 02.11.2022:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 21 900,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:Časť C - Servis ultracentrifúg:Rámcová dohoda 612/2022 zo dňa 02.11.2022:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 900,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4:Časť D - Servis generátora dusíka a kompresorov:Rámcová dohoda 613/2022 zo dňa 02.11.2022:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 100,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Postupom a v lehotách podľa zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-11T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné