dnes je 2.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ASN4 NVV
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36078913
Nám. Jána Herdu 2, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Telefón: +421 904966360
Email: eva.princova@ucm.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ASN4 NVV
Hlavný kód CPV
33156000-8
Druh zákazky
OPIS
Názov
Počítače
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
30213100-6

30213200-7

30237460-1

30237410-6

30231000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Trnava, Nám. J. Herdu 577/2; Trnava, Hajdóczyho 6768/1; Trnava, Kino OKO; Trnava, Bučianska 8173/4/A, Špačince, Hlavná 418/6
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Hlavným predmetom zákazky je dodanie nových nerepasovaných počítačov pre potreby nezávislého výskumu a vývoja Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Súčasťou dodávky sú aj služby priamo súvisiace s dodaním tovaru a to doprava na miesto dodania tovaru, zaistenie zariadení pred poškodením, test funkčnosti, vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok, odborných skúšok a iných požiadaviek na bezpečnú prevádzku stanovených platnou legislatívou EÚ a SR týkajúcich sa zariadení, uvedenie do prevádzky, pričom uchádzač (predávajúci resp. zhotoviteľ) bude povinný preukázať dosiahnutie všetkých technických parametrov, ktoré sú uvedené v jeho ponuke a na požiadanie zaškoliť obsluhujúci personál v sídle alebo pracovisku verejného obstarávateľa (kupujúceho resp. objednávateľa) a poskytnúť bezplatný záručný servis. Vedľajším predmetom tejto zákazky sú stavebné práce súvisiace s nevyhnutnou prípravou priestorov pred inštaláciou resp. montážou niektorých zariadení. Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na 27 častí s cieľom umožniť účasť čo najväčšieho počtu potenciálnych dodávateľov, ktorí môžu poskytnúť jednotlivé plnenia bez toho, aby sa spájali v rámci skupiny dodávateľov, resp. by bolo pre nich problematické hľadať si subdodávateľa.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 313010 - Podpora výskumu, vývoja a inovácií
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 105-293234
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 7
Časť č.:
Názov: Počítače
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-05-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 31 379,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-13T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
33156000-8
Dodatočné kódy CPV
30213100-6

30213200-7

30237460-1

30237410-6

30231000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Trnava, Nám. J. Herdu 577/2; Trnava, Hajdóczyho 6768/1; Trnava, Kino OKO; Trnava, Bučianska 8173/4/A, Špačince, Hlavná 418/6
Opis obstarávania:
Hlavným predmetom zákazky je dodanie nových nerepasovaných počítačov pre potreby nezávislého výskumu a vývoja Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Súčasťou dodávky sú aj služby priamo súvisiace s dodaním tovaru a to doprava na miesto dodania tovaru, zaistenie zariadení pred poškodením, test funkčnosti, vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok, odborných skúšok a iných požiadaviek na bezpečnú prevádzku stanovených platnou legislatívou EÚ a SR týkajúcich sa zariadení, uvedenie do prevádzky, pričom uchádzač (predávajúci resp. zhotoviteľ) bude povinný preukázať dosiahnutie všetkých technických parametrov, ktoré sú uvedené v jeho ponuke a na požiadanie zaškoliť obsluhujúci personál v sídle alebo pracovisku verejného obstarávateľa (kupujúceho resp. objednávateľa) a poskytnúť bezplatný záručný servis. Vedľajším predmetom tejto zákazky sú stavebné práce súvisiace s nevyhnutnou prípravou priestorov pred inštaláciou resp. montážou niektorých zariadení. Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na 27 častí s cieľom umožniť účasť čo najväčšieho počtu potenciálnych dodávateľov, ktorí môžu poskytnúť jednotlivé plnenia bez toho, aby sa spájali v rámci skupiny dodávateľov, resp. by bolo pre nich problematické hľadať si subdodávateľa.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 31 379,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom tohto Dodatku č. 1 je zmena konajúcej osoby na strane kujúceho a úprava údajov v prílohe č. 1 zmluvy z názvom Technické požiadavky a parametre pre časť č. 7.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 31 379,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 31 379,00
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné