dnes je 2.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: R2.1/078/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31813861
Pažítková 4, 82101 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica Bratislava
Telefón: +421 248234822
Email: juraj.breza@unb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.unb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: R2.1/078/2022
Hlavný kód CPV
33182100-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka defibrilátorov na použitie pri zabezpečovaní prevencie, diagnostiky a liečby pacientov suspektných alebo chorých s diagnózou COVID-19. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je dodávka sprievodnej dokumentácie, doprava do miesta plnenia, inštalácie v mieste plnenia, odskúšanie a spustenie do prevádzky, poučenia a zaškolenia obsluhy v nevyhnutnom rozsahu a zabezpečenie odborného autorizovaného servisu po dobu poskytnutej záruky, vrátane dodávky originálnych náhradných dielcov. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, spĺňajúci minimálne technicko-medicínske a funkčné požiadavky, schválený na dovoz a použite v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ, vyhovujúci platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom Slovenskej republiky. Predmet zákazky je rozdelený na časti: časť 1: Defibrilátory vyššej triedy časť 2: Defibrilátory strednej triedy
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Defibrilátory vyššej triedy
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
51410000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pracoviská Univerzitnej nemocnice Bratislava, Pažítková 4, 821 01 Bratislava: Nemocnica Ružinov Nemocnica sv. Cyrila a Metoda Nemocnica Staré Mesto Nemocnica akad. L Dérera
Opis obstarávania:
Časť 1: Defibrilátory vyššej triedy - 34 ks Súčasťou predmetu zákazky je: - dodávka zariadení na určené miesto, - inštalácia, - funkčná skúška, - protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, - odovzdanie sprievodnej dokumentácie, - zaškolenie obsluhy, - poskytnutie záručného servisu po dobu minimálne 24 mesiacov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
technické vlastnosti ponúkaného predmetu zákazky nad rámec požadovaných technických vlastností podľa opisu predmetu :20%:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80 %
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302020AYY1
Doplňujúce informácie

Názov
Defibrilátory strednej triedy
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
51410000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pracoviská Univerzitnej nemocnice Bratislava, Pažítková 4, 821 01 Bratislava: Nemocnica Ružinov Nemocnica sv. Cyrila a Metoda Nemocnica Staré Mesto Nemocnica akad. L Dérera
Opis obstarávania:
Časť 2: Defibrilátory strednej triedy - 20 ks Súčasťou predmetu zákazky je: - dodávka zariadení na určené miesto, - inštalácia, - funkčná skúška, - protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, - odovzdanie sprievodnej dokumentácie, - zaškolenie obsluhy, - poskytnutie záručného servisu po dobu minimálne 24 mesiacov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
technické vlastnosti ponúkaného predmetu zákazky nad rámec požadovaných technických vlastností podľa opisu predmetu :20 %:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80 %
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302020AYY1
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 105-292882
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ verejnú súťaž v súlade s § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov zrušil. V priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemôže verejný obstarávateľ vo verejnom obstarávaní pokračovať. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, nakoľko sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. Verejný obstarávateľ má zato, že rozsah predmetu zákazky bol verejným obstarávateľom určený v roku 2021 podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa, na základe mimoriadnej situácie spôsobenej šírením vírusu COVID-19. Podľa aktuálneho vývoja pandemickej situácie bol verejný obstarávateľ nútený prehodnotiť aktuálnu potrebu zabezpečenia zdravo technického vybavenia. Verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia zákazky nemohol predvídať vývoj pandémie a teda má za to, že aj v zmysle metodického usmernenia číslo 6889-5000/2021 zo dňa 09. 06. 2021: Tieto dôvody musia nastať až po vyhlásení verejného obstarávania, zmena okolností nesmie byť zapríčinená verejným obstarávateľom/obstarávateľom a zmena, ktorá nastala musí byť nepredvídateľná. Verejný obstarávateľ aj s poukázaním na hospodárnosť vynaložených prostriedkov nemá inú možnosť ako zrušiť verejné obstarávanie v predmetnej zákazke. Verejný obstarávateľ v súčasnosti nevie potvrdiť, či pôvodný alebo obdobný predmet zákazky bude predmetom budúceho postupu verejného obstarávania, a preto nie je možné v zmysle § 57 ods. 4 ZVO oznámiť postup, ktorý použije pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-13T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné